zdrovo! jst bo mal predelu mojo mazdo...kar se sprednih mask tice pa spojlerjov pa tko...ve kdo kje bi se dal to narocit/dobit? ce mi date ksne linke,aja pa se zanimam me kaj bi mogo kupt moji m6 d bi mi delal mp3 cd-ji...k bobolevam k ne morm poslusat mp3 :> aja pa se zanimam me kok je kej tale bose ojacevalec zmogliv,bi se dal ksn woofer prklopt na ta ojecevalc? pomagite mi mal prosm pr teh stvareh...thnx! lp
Mal po forumu pobrskaj, pa povej ?e ima? Bose al ne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Rahlo me matra tale parrot. A je to ?e kdo sam zmontiral v M6 z bose. Menda je to problem??? Nikjer ne najdem koliko pride ?e komplet, da ti delajo tipke na volanu. Kam zmontira? display da kolikortoliko zgleda (itak ga jemlje? ven). Gre se mi predvsem zaradi muzike.
Vem da obstaja xcarlink, katerega sem imel v prej?njem avtu, ampak ?e ?e kupujem bi rad v kompletu da mi dela tudi prostoro?no telefoniranje. xcarlink ima nekaj pomanjkljivosti, recimo ne uti?a muzike ?e poslu?a? radio.
Js mam oboje (papigo in xcarlink)in sem ulztra zadovoljen.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To je ?e dobro. Nam se je to zgodilo na popolnoma novem Fordu, predelanim za avtodom (bili smo prve stranke) nekje okoli Dunaja. Med ?isto mirno vo?njo po AC. ?e bi bile prve stranke kak?ni, ki se ne spoznajo na avte bi bili obsojeni na avtovleko, nadomestni avto in Bog ve kaj. Tako smo pa hitro sami re?ili te?avo.
Take stvari se zgodijo, pomoje je naklu?je.
Kdo je zrihtal ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V bistvu bi bili magneti tako mo?ni, da bi avto laufal na hlape saj bi magnetki popolnoma zbili bencin. ?e bi bili ?e malo mo?nej?i bi pa bencin ?e iz motorja v kestl pritekal.
Mam kolega, ki ima volvaota V70 D5 in ima tolk majhno porabo da mora doma iz volvota prelivat nafto v passata, druga?e bi mu kestl raznesl.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kolikor je meni znano iz prve roke rabijo dosedanji sistemi 20% nafte. Se pa dela sistem, ki naj bi popolnoma deloval samo na plin. Seveda z dodatno vgrajenimi sve?kami.
Dizla se ne spla?a predelovat, ker ?e tako malo pokuri.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja sej v uni drugi temi sem lepo napisal, da ima plin ve?jo kalori?no vrednost a manj?o energijsko gostoto. Ker se plin tako kot bencin prodja po litrih moramo gledati volumen in 1 liter plina da manj kot en liter bencina, ?e pa gledamo po masi pa ena kila plina da ve? kot ena kila benza.
Tukaj se ne bom strinjal, ker na pumpi nato?im 59 litrov TEKO?EGA plina, se pravi v teko?em stanju, porabljam pa ga kot plin, se pravi v plinastem stanju in ?e imam porabo 10 litrov to ni 10 litrov plina ampak teko?ine, je pa dejstvo da je liter benza liter benza liter teko?ega plina v plinasti fazi pa je precej ve?, je tako ?
ce bi bla kaka mazda 6 z V6 motorjem ...(kaj bi blo ce bi blo itd itd)
Ve? nas je takih.
Js bi kr en 3.7 V6, uvozu iz usa in jo po?u v svojo pa jebesh pol registracijo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e ena re? mi ne gre skupaj. Vsi po vrsti ste pri?akovali padec mo?i, vsi po vrsti ste govorili, da se je porava malenkost pove?ala. Ni mi jasno: LPG je propan, ki ima kurilno vrednost 92970 kJ/m3 oziroma 46070 kJ/kg. Bencin pa ima kurilno vrednost 42700 kJ/kg (podatki so iz Strojni?kega priro?nika avtorja Bojana Krauta, str. 223). ?e ima torej plin ve?jo kurilno vrednost, bi se ga moralo porabiti manj ali pa bi morala biti mo? motorja ve?ja. Ali pa sem jaz nekaj krepko zame?al?
Kon?no nekdo ki je pogledal v priro?nik.
Medni je uspelo v ne najbolj?ih pogojih celo pove?ati konl?no hitrost z LPG in to kar za par kilometrov.
Razlog zakaj pa se dejansko poraba plina in bencina razlikujeta pa je pomoje v tem da plin druga?e zgoreva, povrh vsega p ni mo?no vgraditi plina na tako optimalno mest oa vbrizg kot pa je vgrajena bencinska ?oba.
Je pa ena izvedba ki je za mazdine MPS motorje in s to pa dejansko dobimo VE? konjev-navora, kot na bencin, samo je pa skoraj 2X dra?ji sistem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Saj sem ?e mislil, pa sem si premislil. Kako naj povem... Ho?em re?... em... torej, delam v ?empeterski bolnici. ?e pozimi pred bolnico parkiram BTja, ?e nekako gre, ?e bi parkiral traktor, ne vem, no, ho?em re?i, med vsemi tistimi Mazdami 6, Volvoti S80, Saabi 9000, BMWji 6 in podobnimi parkirat Zetorja, hecno bi zgledalo, morate priznati.
Sam bil bi pa car.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?e se ?e govori o porabah: moja Mazda BT 50 4x4 je za prvih 5992 km porabila skupno 988,03 litra nafte, torej 16,49 litrov nafte na 100 prevo?enih kilometrov, ?eprav naj bi po podatkih porabila 8,9 l pri kombinirani vo?nji. O?itno nimamo enake kombinacije. S to Mazdo smo ?li enkrat v Kr?ko in enkrat v Maribor. In s tem se avtoceste kon?ajo. Recimo, da je tretjina kilometrov po mestu, ostalo pa izven strjenega naselja - se pravi z vklopljenim ?tirikolesnim pogonom, najve?krat z reduktorjem in zadnje dni z verigami na kolesih. Ja, mogo?e ?e malenkost, ki bi mogo?e lahko vplivala na porabo: ?e pred zimo smo iz gozda zvozili domov okoli 20 metrov bukovih polen.
Vsekakor dale? bolj?e kot prej?nja Opel Frontera 2.0, ki je "pospravila" okoli 24 litrov bencina na 100 km.
Pohvalit moram pa tudi Hondo Jazz 1,4 bencin. Zgleden dru?inski avto z velikim prtla?nikom (380 litrov) in povpre?no porabo 6,3 l/100 km. In ?e se resno lotim, jo spravim tudi na 5,5 (na relaciji Nova Gorica - Maribor - Nova Gorica).
Ti nebi razmislil o kakem traktorju ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...
Evo ti odgovor, pred monta?o si mora? dobit poobla??enega monterja in potem njega prosit-zahtevet da ti on uredi papirje za garancijo, ali pa da se vsaj posku?a dogovorit z uvoznikom, pri dolo?enih znamkah to sploh ni problem pri enih je, pri nekaterih pa nepopustljivi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pa ?e to: Zdi se mi da se tele konji v motorjih vse bolj zgubljajo. Poglej recimo kaj je leta 1990 delala 2.0 ma?ina s 150 konji? Govorim o ob?utku mo?i. Trgala gate. Danes je to ?e skoraj sivo povpre?je.
Ja pa takrat je avto bolj odpulil pri enih dolo?enih obratih, sedaj pa ni pomembno kolk se vrti vedno vle?e pribli?no enako samo zvok se spreminja.
Je pa razlika v porabi takrat pa sedaj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni gredo spet gor
215/45R17 - Dunlop sportmaxx TT
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani