Parrot in kaki HP se razumeta (?eprav je eden uporabnik na tem foromu tudi to re?il)
pri novih Nokiah pa opa?am, je sporazumevanje malo dalj?e in bolj ?udno kot z kakim SE.
vsekakor pa je pri fiksni in?talaciji kvaliteta zvoka in pogovora opazno bolj?a kot kaka slu?alka.
ima? mogo?e BOSE ozvo?enje?
Ni ?isto re?il, na?eloma dela samo po kon?anem klicu ne izklopi mute in se naprej peljem v ti?ini, potem pa prislini disconnect in vse dela normalno naprej, pri nsalednjem klicu pa vse deluje BP. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lej da ne bomo brezveze nabijali, lahko da? isto olje v menjalnik in diferencijal, ?e bi ?e ?li v detajle, pol je pomebnej?e, da je v menjalniku olje kot ga predpisuje proizvajalec, saj le to zagotavlje pravilno delovanje, po doma?e ?e je pregosto se te?je prestavlja, sploh ko je hladen(seveda je tudi delovanje sinhronov nepravilno), ?e je preredko pa se zelo lepo prestavlja ko je hladno, ko pa se segreje pa se ne prestavlja, ker se sinhroni prepo?asi ustavljajo in se zelo te?ko ujamejo v njihove utore.
Diferencijal pa nima kake hude odvisnoti od olja va?no da je olje vsaj namenjeno menjalnikom in diferencijalom, seveda pa je malenkost druga?e ?e ima limited slip sklopko, kar pa mislim da nima, lahko se motim.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Je kaj narobe ce v oboje nalijem 75w-90 + wynns gear oli treatment za difetenciale in menjalnike?
Namrec dolivnje je mozno od spodaj le s crpalko in v posodi crpalke je ze 15L sinteticnega 75w-90 olja. V menjalnik gre pa samo 2l in bi mogel ven zliti.
Lp
?e spra?uje? za xedosa, je isto olje v menjalniku in diferencialu, ker sta v istem ohi?ju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Blatnike popedenajo na servisu, ker je to tovarni?ka napaka. Po tem posegu ni ?e nobeden rekel da se je ponovilo. :ne vem:
Xenon je odvisen od letnika, po 2004, teh te?av ni bilo ali pa zelo redko, pred tem letnikom pa vsi vemo kdo to zrihta za male pare.
Senzor v sede?u je problem pri tistih z manj opreme, oziroma z navadnimi sede?i, tisti ki ima ogrevane see?e, ni nujno da so usnjeni, in seveda tudi tisti ki imajo usnjene nimajo teh te?av, je pa tudi relativno enostavno re?ljivo, tako da ni nek bau bau.
Diesel-navor,kolk dela? na leto - dan ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Da se trojke ne prodajajo veliko sem ?e ugotovil na za?etku lanskega leta . Dobrih 7 mesecev sem spremljal oglase, da bi kupil okoli dve leti staro M3, bencin in TX opremo v ?eljeni barvi. V tem ?asu mi je ena taprava "u?la", druge pa mi niso bile v?e?. Nato se je pojavila ena, stara eno leto, ki pa je bila okoli 1500? cenej?a kot nova. Ker do za?etka poletja nisem na?el "taprave" sem stisnil zobe in naro?il novo, tak?no kot sem imel v mislih .
Pa mi niti trenutek ni ?al, da sem jo kupil. Tudi naslednjih 10 let je ne bom prodal, ?e le ne bo kaj hudo narobe.
Do tri leta stare se redko prodajajo, ker so ?e v tovarni?ki garanciji, razen ?e lastnik rabi denar za druge namene ( ali pa sosed kupi bolj?i avto).
Zdej ve? zakaj se tako malo prodajajo ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majstori, diesel je zakon, kukrcajta ni pod nulo, dokler ne odpove kak venti, dokler ne odpove kaka ?oba, ?rpalka, nafta,dokler nima rednega servisa,...
Bencinar je piece of shit, ker skoz crkavajo senzorji pretoka zraka, labde, v?igalne tuljave, servisi so dragi kot pes, sploh na 100 kkm, skratka stop making gasoline cars !!
Druga? ni? ne re?em ko ruje ruje, samo se hitro zadiha, benz je za nas penzi?e lenuhe ki se nam ne da ?altat in se imamo ?as obremnjevat z porabo. :ne vem:
PS: Boss res pa je da ne more? nit na dale? primerjat navor s 120 km in po?iralca benza s 147 km, tam do nekje 150-180 km/h, pol pa je razlika malo ve?ja, res pa je da bost sedaj vsi planili, da se nikol ne vozimo tolk, kar pa NI res.
Je pa ?udno da nova M6 benz je la?ja od stare in kako slabo potem mora bit ?ele stara 2.0 benz v vrhni?ki klanec ?
Js vem da je moja ex V6 pod vi?njegorskim klancem imela 150 na vrhu pa 200+, ?e ni blo kakih nivalidov, ki niso vedeli kje jim je mesto, pa je bila smo 2.0, in 144 vrancev.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja boss vse je v filingu, stare M6 imajo do letnika za gas ?e zajlo in so veliko bolj?e odzivne kot novej?e, ki imajo elektri?no loputo za gas, ki pa seveda dela po svoje in zamuja, to je eden od razlogov da ni u?inka.
Drugi razlog pa je, moja biv?a Xedoska, ta avto je vlekel pri 4krpm se mu je prvi? odpulilo, pri 6 krpm pa ?e drugi?, tega sedaj ni. Trenutna ima cca 22 km ve?, pa se mi zdi da gre veliko slab?e, ne mara obratov, vle?e vedno isto, ni va?no je 2krpm al pa 6 krpm, sploh nima veze. Staro si zavrtel na 4 jurje in pol je bil sam luksuz, zdej tega ni in se ne morem navadit.
Druga? pa moja s 5 prestavo v vrhni?ki klanec kot da ga ni. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Hvala bogu da se edini ki ?ari po mojem avtu, ? tist kar so mi nardil naservisu so ?e 3X popravljal, pa bodo ?e 1X, pol jih bom pa po?as mel dost in peljal drugam in zahteval da ra?un po?ljejo njim.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Danes se bom z ?eno vsedel in rekel - prodal bom stanovanje v Kranju, vrgel na cesto podnajemnike, ker so mi rekli da sem preve? napet in si moram privo??iti nekaj zase
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani