Meni nič ne manjka na Petrolu. A ne bi smel tam točit? 😉
Mani tudi ne… večinoma tankam na Petrolu… enostavno zato, ker jih je največ tam, kjer se vozim… Če je rezervoar prazen, ko se peljem mimo kakšne druge, grem pač tankat tam… Poleg tega mi je Petrol še bolj enostaven, ker imajo aplikacijo in sem najhitreje gotov, ker ni treba hodit v vrsto pred blagajno… Itak grem pa tankat nekje na vsake dva meseca ali mogoče malo manj … Nazadnje sem tankal 19.2. Pa še nič ne kaže, da bom šel v naslednjem tednu ali dveh … Se lepo večinoma napolni doma v garaži … Edino če grem na kakšno daljšo pot, je potreba po bencinu prej…
Ima kdo tu izkušnje z nosilci za kolesa? Rad bi našel neko rešitev za prevoz 4 navadnih koles (2 odrasla, 2 malo večji otroški kolesi), pa ne vem kaj naj gledam. Za na kljuko ali za na streho?
CX 60, v kolikor sem uspel prav prebrati ima 100kg nosilnosti na strehi in na kljuki?
Kak predlog? Kaj se bolj splača, kaj je bolj varno in ugodno?
Na kljuki ima 100kg dovoljene navpične obremenitve po homologaciji…
Opolnoči se bo ob nespremenjenih trošarinah liter 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocest pocenil za 5,7 centa na 1,481 evra, liter dizelskega goriva pa...
Saj je čisto enostavno… če zapuščaš krožišče na prvem izvozu, daš desni zmigavec ob vstopu… če greš na drugi, tretji ali četrti … izvoz, daš ob vstopu levi zmigavec… in ko zapuščaš krožišče, daš desnega… Pri nas jih pa dosti ob vstopu da desni zmigavec, potem pa nič več… pa ni važno, na katerem izvozu ga zapušča…
Tudi pri atmosfercu se pozna zelo, ko so trije v avtu. V klance ne gre nikamor.
Ampak se ne pozna toliko pri motorju z vecjo prostornino (2.0 ali 2.5), ceprav nima turbine... Vsaj jaz nisem tega pri CX-5 opazil... tudi poln avto je sel BP kamorkoli ... Sedaj s CX-60 pa sploh, ker je navora precej vec ... in mogoce sem zato malo razvajen ...
Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Sem pred kratkim probal Cupro Formentor z 1.5 turbo mlinckom, mislim, da je bila 150 KM ... pa nisem bil ravno prevec navdusen... V avtu smo bili trije... pa ko sem pohodil, se ni zgodilo prav veliko ... Sicer za umirjeno voznjo je OK... vsekakor pa bi jaz tudi med temi dvemi, ki sta bila omenjena, prednost pred Capturjem dal CX-30 ...
Jaz tudi... se precej dlje kot samo 10 let ... enostavno zato, ker sem zadovoljen s storitvijo ... V BTCju je bil Jure tisti, ki je vedno zadeve uredil, tako kot je treba ... vsaj kar se sraufanja tice.. Pri Interclassu pa je Nejc tisti, ki večinoma sraufa mojo Mazdo... In tako, kot me v dobri gostilni ne zanima, koliko stane zrezek, me tudi pri servisu avta ne moti to, da je olje drazje, kot se ga da dobiti v štacuni ... Ko si ne bom vec mogel privosciti enkrat letno dat 200, 300 ali 400€ za redni servis... bom verjetno zacel iskati faksno cenejšo varianto... Vsekakor pa je pri tem problem, ker dokler ne probas, tezko reces, ali je serviser OK ali ne ... tako, kot pri hrani v gostilni ne mores prej vedeti, ce bo celotna postrežba s hrano vred OK ali ne , preden ne probas ... Ne ljubi se mi pa okoli iskat naročat delov in se zafrkavati z vračili, ko kaj ni OK dobavljeno ... Imam dovolj drugih zadev, s katerimi si lahko zapolnim svoj prosti cas ...
OK... saj te ne silim... samo "spotaknil" sem e ob izjavo, da pooblaščeni servis zaračuna 300€ in več za olje na rednem servisu ... ... Sem tudi napisal, da vsak zase sam ve...
To, da imate na obali šalabajzerski servis, sedaj itak ve že vsak ... Dobri so samo takrat, ko jih je treba nažicat za kakšen nov model za test ... Še vedno imaš možnost, da greš na katerikoli drug pooblaščeni servis, še s trenutnim nisi zadovoljen in še si že ravno prisiljen v to, da mora biti pooblaščenec. Slovenija je majhna ... itak se rad vozis ... in to z dobrim avtom ...
In še enkrat... nikogar ne silim... samo napišem svoje mnenje ... Vsak se zase sam odloči, kako bo naredil... Mogoče je pa ceneje, če se jih ogneš na veliko... in prišparas v petih letih XXX € ... in če že ravno kaj crkne, pokriješ iz tega prihranka, če ti ne uspe uveljavljati garancije ...
Zakaj torej sploh vztrajaš in voziš avto na "drag" pooblaščen servis, kjer so sami nateguni (kot sam praviš) in ki ti ne ustreza... zgolj zaradi morebitnega uveljavljanja garancije, za katero itak veš, da bodo problemi?
Ampak še vedno ne drži to, kar si napisal... da ti olje "zaračunajo 300€ in več" ... nateguni gor ali dol ... Bi prej rekel, da je taka izjava "nategunska" ...
V ceni servisa je še veliko več, kot le to, kar ti vidiš... Recimo Mazdina mobilna pomoč za eno leto... enostavneje reševanje v primeru garancijskih zahtevkov, razne ekološke dajatve... reciklaža odpadnih tekočin,... ... itd ...
Če si to pripiravljen "spregledati", imaš vedno možnost, da servis opraviš tam, kjer tebi bolj ustreza ...
Aja... pa ne branim servisov... ki niso poceni ... Vsak ima možnost izbire ... Ampak konec koncev si se sam tudi odločil za nakup avta, ki ni med najcenejšimi ... in ves čas povdarjaš, kako "premium" je... To pač potegne za seboj tudi to, da so cene servisov "premium"
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mani tudi ne… večinoma tankam na Petrolu… enostavno zato, ker jih je največ tam, kjer se vozim… Če je rezervoar prazen, ko se peljem mimo kakšne druge, grem pač tankat tam… Poleg tega mi je Petrol še bolj enostaven, ker imajo aplikacijo in sem najhitreje gotov, ker ni treba hodit v vrsto pred blagajno… Itak grem pa tankat nekje na vsake dva meseca ali mogoče malo manj … Nazadnje sem tankal 19.2. Pa še nič ne kaže, da bom šel v naslednjem tednu ali dveh
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani