Primerjati passata in cx5 ni ravno na istem nivoju in s tem tudi porabo...vsaj moje mnenje osebno je, da ce kupujes avto ranga cx5 potem se z porabo ne obremenjujes, pravtako kot ne smes gledati ce kupis 2.5benzinarja koliko das na tehnicnem za dajatve, uporabo cest, itd...pol kupis 1.0 (oz 999ccm) turbo trivaljnika in placas 66eur😄😉😁👍
Zgoraj omenjeno primerjavo s Passatom sem napisal zaradi občutka, če je kdo od voznikov CX-5 vozil tudi Passata, da lahko približno vidim glede porabe.
Se strinjam, da ni treba komplicirati, ampak če je na sto kilometrov nekaj litrov razlike, se mi pa vseeno zdi preveč. Za praktično enako konjenico, pogon in menjalnik. Oblika SUVa seveda prinese k večji porabi, ampak upam, da ne preveč. Ker niti Forester niti RAV4 niso tako požrešni. Pa malo sprašujem. Na leto je samo pri gorivu lahko razlike za jurja in pol, to pa - bodimo pošteni - ni tako malo.
Če je kdo iz okolice s takšno Mazdo pripravljen zapeljati en krog, bom že precenil, kje greši, da ima tako veliko porabo. 🤣
Seveda častim. Je kdo?
Avta ne poznam, sem pa iz KR in jaz avta preko "dilerjev" v Kranju, ki jih imaš malo morje ne bi kupoval, slišal sem sicer da je en dober za uvoz BMW/VW grupe iz Nemčije (mislim da avtoplanet), ampak v Kranju imaš teh prodajalcev n, skoraj vsak se s tem ukvarja, imam sošolca iz OS ki se tudi s tem ukvarja in ga ne bi kupil od njega pa ga poznam 30.let 😉(mi je enkrat tudi razalagal, da se avtov iz uvoza na veliko ne splača več voziti tako zelo kot pred 5-10.leti, ker so dobri avti iz uvoza dragi oz. nič cenejši, in folk tega noče plačati, tisti "ugodni" pa folk ve da so sumljivi in jih on potem težko proda, kar se mu pa spet ne splača, zato sedaj uvaža samo avte v rangu nad 50k€). Verjetno obstaja tudi kakšen dober/zanesljiv uvoznik, ampak za Kranj tega nisem še slišal, kot rečeno bi bil pri nakupu previden oz. bi s seboj vzel kakega dobrega mehanika, da bi naredil pregled avta....
Možno ja. Vsekakor mora biti človek previden.
Imam pa občutek, da so pri tem tipu Mazde zelo pogoste in običajno videti kar lepe (na spletu). Če se ne motim, sem pri njem (ampak je bil takrat nekaj sto metrov stran) pred dvajsetimi leti že kupil en avto. Kar verjetno ni slab znak, da že toliko let prodaja. Verjetno pa vsaj diler kdaj dobi tudi dober avto 🙂
Bom enkrat skočil malo pogledat.
pred 2 urama je Mirc90 napisal:
Pozdravljen,
Glede na to, da vozim mazdo cx-5 175 awd 12/2014 avtomatik sele dva mesca mogoce nisem najbolj verodostojen za informacije, vendar v tem kratkem casu ti lahko povem da je avto odlicen, kupil sem ga od prvega lastnika in ima 110.000 prevozenih. Lepo se vozi, menjalnik lepo prestavlja, motor odlicen, ko ga potrebujes pokaze vso svojo moc in navor. Glede na to da je na 19 col platiscih je udobna in mehka. Skratka moja prva mazda in zaenkrat zelo zadovoljen. Moti me samo majhna posoda za gorivo mislim da je 50 litrov z rezervo. Poraba pa znasa od 7,8-8,5 kar pomeni da z polnim tankom naredim od 550 km do 600 km.
Sedaj me poraba skoraj najbolj skrbi. Običajno imam precej nizke porabe, ampak pri testih za ta model, pa vsi omenjajo visoke številke. Na spritmonitor še ni tako hudo, ampak skoraj povsod je omenjena poraba. Trenutno sem na Passatu 170 KM, 4motion, DSG in imam povprečno 5,6 - praktično dva litra manj kot povprečje na spritmonitorju, ki je dokaj podobno zgoraj omenjeni Mazdi. Me res zanima, zakaj toliko besed o porabi. V stilu - kjer je dim, je tudi ogenj 🙂
Spet sem malo gledal Mazdice in že nekaj časa gledam tole.
Nisem je še v živo pogledal, jo je kdo drug?
Moti me, da je motor opran. Ne vem tudi, za katerega hudiča je nekdo vgradil Brembo čeljusti.
Poraba verjetno pri teh 175 konjskih ne odstopa kaj posebej? Avtomatik je tudi lepo vozen?
Luči svetijo v redu pri teh? Se Bluetooth hitro poveže? Hlajenje in gretje - sta v redu, piha v glavo?
Še kakšen nasvet, na kaj je treba biti pozoren?
Ja, res je. Ne moreš verjeti, da je najcenejši RAV4 (hibrid, AWD), ki ga lahko kupiš v Sloveniji, 39 tisočakov 😁
No, eden je še, ampak ima čudno izpolnjen oglas.
Je pa precej CX-5tk za relativno zmeren denar. Pa človek ne ve, kaj je razlog. Zato sem tudi spraševal o izkušnjah po nekaj letih. Hvala za konstruktivne objave.
V bazen, kjer je vode med 15 in 20 kEUR, gledam. No, bolj 15.
Roko na srce, sem najbolj nagnjen k RAV4 hibrid, ampak jih praktično ni. Mazda CX-5 pa je kar blizu med alternativami.
Nekaj stvari sem že v ločenih prispevkih na forumu že prebral, pa vseeno še enkrat.
Zanimam se za 175 konjskega dizla z avtomatskim menjalnikom. Avto ima 140 kkm, se mi zdi relativno veliko, ampak mi precej drugih stvari ustreza.
Kako se obnesejo Mazdini dizli (175 konjičkov) in avtomatski menjalnik v njem?
Mazdo (malčka Mazdo2) sicer imamo v hiši, tudi CX-5 sem pred davnimi leti že vozil (nikakor ne prezri članka), ampak tisto je bila še dišeča po tovarni in 150 konjska z ročnim menjalnikom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zgoraj omenjeno primerjavo s Passatom sem napisal zaradi občutka, če je kdo od voznikov CX-5 vozil tudi Passata, da lahko približno vidim glede porabe.
Se strinjam, da ni treba komplicirati, ampak če je na sto kilometrov nekaj litrov razlike, se mi pa vseeno zdi preveč. Za praktično enako konjenico, pogon in menjalnik. Oblika SUVa seveda prinese k večji porabi, ampak upam, da ne preveč. Ker niti Forester niti RAV4 niso tako požrešni. Pa malo sprašujem. Na leto je samo pri gorivu lahko razlike za jurja in pol, to pa - bodimo pošteni - ni tako malo.
Če je kdo iz okolice s takšno Mazdo pripravljen zapeljati en krog, bom že precenil, kje greši, da ima tako veliko porabo. 🤣
Seveda častim. Je kdo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani