![]() |
||||||||||||
pred 4 urami je Bini napisal:Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉
A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.
Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
pred 3 urami je Bini napisal:Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko!
![]()
Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.
99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.
V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.
Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.
Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:
Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.
Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.
Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.
pred 3 urami je GregorV napisal:Še to, ima kdo od vas namešene zavesice pri kolesih? Se splača to namestiti? Cena v konfiguratorju je kar divja, 200€.
Zavesce so samo paštetaturisti Čehi za časa varšavskega pakta gor natikal, ko so se v svojih Škodičkah peljali na Jadran. Takrat je to bilo fejst moderno kot recimo beli štumfi v plastičnih sandalih. Ups... beli štumfi v natikačih so spet moderni, za zavesce pa ne bom trdil... glede, da jih prodajajo jih nekdo kupuje očitno.
Ok, šalo na stran... glej, če se spoštuješ, prosim lepo ne dajaj tega gor. Zgleda obupno in ne služi ničemur. Pusti tako kot je pa še 200€ za kaj drugega daj.
pred 21 minutami je Jest napisal:po šipi ti bojo vseeno srali
![]()
Ej so se specializirali. Zdaj v nizkem preletu se userje zadane rob havbe, drek leti po celi havbi, direkt v šipo od koder se odbije in razsuje še po strehi (sanke niso nič obranile). 4m dolgo sled je naredil - to nisem še videl. Škoda, da nisem slikal.
Nimam glih občutljivega želodca, ampak tukaj me je pa kr malo zvilo, da sem sapo lovil ob poglediu na to golobjo mojstrovino.
Indonezijci zdaj živijo tisto, kar smo mi pred 20 leti. Čase avto romantike in uživaštva v svobodni izbiri, kjer je dejansko le denar omejitev kaj si boš privoščil.
Mi smo zdaj v mračni dekadenci, napol diktatorskega ukazovanje iz neke nedemokratične entitete imenovane Bruselj pod vodstvom prve čarovnice in kradljivke.
Vse bi nam pobrali in za tanke dali ter vprašal:" wollt ihr Butter oder Kanonen?" pa smo odgovorili " wir wallen kanonen" , "Kanonen machen uns stark, Butter macht uns nur dick".
Napisano
Sploh ta napis/ime Turbo dobr paše na EV-je. Sej Porsche ma iste debilne fore Tycan turbo S. 🤣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani