Skoči na vsebino
Gume
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Poglej gumo malo bolje😳, mogoče nimaš več profila.... 😁🫣😉

 

A praviš, da bi že menjal?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
dne 16. 6. 2025 ob 19:48 je Alex napisal:

Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 

 

A si že kej meril gumo... mislim temperaturo pnevmatike?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je SeekK napisal:

To je dost klasična forumska, če bi blo 30 let nazaj, bi pa edino volan brez serva bil za prave moške, ker se drugače ne čuti ceste.

 

Ampak to je res... avti s premočnim servom so dobri le za po mestu in parkiranje. Zato je zame dober avto tisti, kjer servo še vedno pušča, da dejansko čutiš, avto v ovinkih in kaj se z njim dogaja. Če tega ni je za moje pojme avto pač brezvezen, namenjen le tistim, ki jim je vožnja nujno zlo. Seveda pa danes, ko so avti 2x ali še večkrat težji kot nekoč, brez serve na gre. Bi rekel, da pri dveh tonah teže bi bili redki tule gor na forumu, da bi ga lahko sploh vozili. Razlika med AT in MT niti približno ni tako velika kot med servo ali brez.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.

 

Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.

 

Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.

 

Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.

 

Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj.

 

Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo. 

 

Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme.

 

Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 

 

Res, a si probal? Stari, razbiješ luč pa je ne moreš dobit za nekaj let starega kitajca. Kje so še vetrobranska stekla, raznorazni karoserijski deli. Govorimo o stvareh, ki so specifične za vsak model. Verjetno standardne stvari, kot so deli podvozja pa elektromotorji, baterije se ne izdelujejo specifično za vsak model unikatno. Te stvari boš dobil, brez delujoče nepoškodovane luči pa ne smeš v javni promet. 

 

Sicer pa poskusi - kdo ti brani. Jaz osebno reskiram za izdelek, ki stane mogoče nekaj 100€, za 25k€ bom pa krepko premislil a se bom šel živčno vojno, ko gre nekaj narobe in narobe gre slej kot prej.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda RX-7, 2025
Napisano

Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.

 

Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse. 

 

Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje? :nevem:

 

Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit. 

 

Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 58 minutami je Bini napisal:

poceni in kvaliteto

 

A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Kako ti to veš kaki so Kitajci.... :whatever:

 

Mene čudi, kako ti tega ne veš?

 

A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.

 

To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.

 

Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence. 

 

To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne. 

 

Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Čak a pol babe tud ne morem držat ker ma 36 stopinj lastne temperature. 

pred 9 urami je Bini napisal:

Asfalt ima 50 in več stopinj, če je osončen. 👍. Boss je edini ki vroče gume šlata, zato je to tudi ugotovil, normalno je to brez skrbi... 👍😉

 

Ampak to je blo med 19 in 19:30 uro, ko asfalt ni več tako vroč. Pa pri 130km/h nekje zunanje temperature 30 pa še vedno ni hladilo gum. Men je to nenavadno, ker je bla res samo AC in to damo naravnost, nobenih zalaganj ovinkov.

pred 4 urami je NevLado napisal:

Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?

 

Zavore so bile hladne, vijaki na pestu tud, edino gume so bile precej bolj ogrete, kot bi pričakoval. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pa ne moreš primerjat Japonce in Korejce s Kitajci. Japonci in Korejci imajo svojo čast, ki jo ne poteptajo kar tako za nekaj dobička več. Kitajc je pa to pripravlje narediti sred noči. če je treba. Ogoljufat nekoga oziroma ubrat bližnico je za njega kot da reče Zàihuì.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Danes sem naredil ene 60km po AC in imam eno vprašanje. Ne spomnim se, da bi se katere druge gume tolk segrevale kot tele GY. Prve bi rekel, da so bile tam nekje med 45 in 50°C zadnje za ene 5 stopinj manj. Mobenih ovinkov, samo do 130km/h, čas okoli sedmih zvečer, temperatura zraka malo nad 30°C.

 

Zdaj sem malo v dilemi, a so mogoče premalo napumpanein bi bilo treba iz nad 2.7 bara al je pač to feature teh res mehkih gum. @50keda kaj ti praviš pri tvojih GY asy 6?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 23 urami je FuManchu napisal:

Si vozil golfa enko dizla?

 

Sem 1.6 TD 70KM. Kolk je pa to ropotalo in treslo, da se še danes zdrznem, ko pomislim. Drži tudi to , da leva noga je bla bolj nakvihtana kot desna.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Bogi prijatelj, samo upam, da mu nisi priporočal še svoje žene. 😁

 

Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.

 

Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to. 

 

Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.

 

Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 minutami je g.Wankel napisal:

Ampak to pisanje kako bolijo nogice pa rokice...halo.

 

Sem tud preveril, a nisem slučajno na forumu zadovoljna.si.

 

Če me nogice in rokice niso bolele na Jugotu pa na Wartburgu pred 30 in več leti, me danes še tolk manj, ker so avti veliko bolj user frendly, kot tisti nekoč. Razlika je le v tem, da takrat še vedeli nismo kaj točno je avtomatik. Danes pa vemo in je nastala cela drama, kako se brez AT sploh ne more več. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Èh, nekaj drobtinic je treba dati naivnemu narodu. Volitve se bližajo. 

In zopet bo določen delež naivno nasedel. Kot vedno. In potem bodo pizdili.

 

Prav imaš, povišati bi jih moral, da ljudje ne bi nasedli in da bi videli kaka pizda je tale Holob. Lahko zberemo peticije, da poveča cene al pa samo damo "predlog vladi" da to naredi na zahtevo razočaranih državljanov, ker nas je zdaj strah, da ne bi slučajno Taubi bil resen kandidat na naslednjih volitvah, ker nas misli nategnit na tak poceni način.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 11 minutami je g.Wankel napisal:

Petrol bo propadu 😵‍💫

Dokler bo folk kupoval Monster za 3,79€ in sendvič za 5,99€ na Petrolu ni nekih velkih skrbi. Itak sam ves čas poudarja, da je prodaja goriv manjši delež dobička.

 

 

aja, dol z Golobom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Pa kaj se gre ta Golob in njegovi pioni? Mi hočemo višje cene na AC-jih on bi jih pa znižal, da Petrol ne bo mel takih dobičkov. Ta res ni normalen. Jaz želim, da bom sponzoriral delničarje Petrola, ker če ne bo spet treba "pošlji SMS Petrol5 ali Petrol10 na 1919"

 

WWW.ZURNAL24.SI

Dobra novica za vse voznike, ki pogosto zapeljejo na avtocesto.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.

 

Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.

 

Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.

 

Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pri prejšnji šestki pa je bil najbolj enostaven način, avto na dvigalko, kolo dol, notranji kolotek dol al pa vsaj tolk odmaknit, da se je dalo skozi kolotek prit do luči. Dolge roke so bile priporočljive. Za dve svetilki zamenjat sem porabil dve uri in pol, res pa da sem delal prvič pa sem bil najprej optimist, da pridem zraven pri motorju.

 

Pri Stilotu od svakinje pa filter zraka dol, pa akomulator ven in šele pol je blo tolk placa, da se je dalo sploh zraven prit. Pa še vedno je blo kr neki telovadbe.

 

Nič od tega se ne da na cesti naredit in je čist brezveze s sabo vozit komplet žarnic.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Rad bi videl kako Xenonko ma Mazdi 6 II zamenjaš na cesti ponoči. Tud podnevi ti ne rata, če ne razkoplješ kar precej avta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.