Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in ne kurativa. Vježbaj.
In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana.
Sicer pa bi mora ti predvideti, da je model na koncu vključevalnega pasu in bo zavil na cesto. Ti bi se moral umakniti. Nič spornega ni tu le tvoja reakcija je bila malo "lesena".
Razumem, koprčani ste itak prepričani, da ste nadvsepomembni in da se vam morajo drugi iz spoštovanja umaknit, ustavit in še priklonit zraven. Ja prvo Mazdo mi je razbil en iz sosednje Izole, ker je bil ravno tako prepričan, da se lahko vozi skozi rdečo in da se mu moramo drugi umaknit.
Ma fantje vam je treba izpite pobrat. Tole ni vključevalni pas ampak izključevalni. @Jest je lepo razložil, da je to odstavna niša. Ma dobr, sej upam, da razumete vsaj osnove prometnih predpisov.
@Slivka fak očala bo treba. Kje ti vidiš pospeševalni pas. To je zgolj izključevalni. Po tvoje torej, če želiš zapeljati iz niše, se ti jebe za vse, okoli in samo spelješ pa naj ostali rešujejo situacijo. Če tko sami vozite pol ne boste dolgo. Sploh mi je pa všeč kako ugotavljaš, da je nekaj očitno pa tega ni na posnetku. Kako veš sej kamera ne snema nazaj oziroma levo? Kako veš ali je bilo tam frej in ali za mano nisem imel še enega, ki je ravno tako šel na izvoz. Res si faca model, k vse to veš iz prve in na pamet.
Pa res, dej poglej si video še enkrat, pa preveri a je siromak res stal in kot tele čakal neskončno dolgo? Poglej, da se je vozil počasi po niši in na koncu zaviral (zavorne luči), kot bi želel ustavit, ampak v tistem trenutku je samo še trznil levo. Mi je pa res zanimivo kako vam rata take samomorilske manevre opravičevat. Vsak dan se peljem tam mimo pa še nikoli od kar obstaja ta obvoznica me ni izsilil še nihče. Tudi tovornjakarji, ki štartajo vedno počakajo, da imajo dovolj prostora.
pred 4 urami je Bini napisal:
Boss ni lesen ampak se mu jebe za unega tam.... 🥴
Sej bi ti nekaj napisal pa se bom raje vzdržal. Ni vredno.
Problem nastane, ko spuščaš divjake v civilizacijo. Dela pač tako kot je navajen doma.
Lahko me spluvate kot želite, ampak sam osebno nisem pristaš budget turizma in turistov. Dovolj je bilo videt tiste vavčer "turiste" pred nekaj leti pa samo upaš da ne bo kdo še kdaj prišel s kakšno podobno butasto idejo na plano.
No to je pravi odgovor lastnika... dejasnko je dejstvo to, da Mazda je znala podvozje narest veliko bolje v svojih prejšnjih modelih. Kle je pač problem to, da se ne pogovarjamo o avtu, ki ima nekje dobrih 1500kg, ampak o SUV-u z baterijo, ki tehta 2100kg prazen.
Prvi PHEV so imeli zelo "poskočno" podvozje, ki naj bi bilo pri dizlih že bolj uglajeno. Teža baterij tukaj pač igra svojo vlogo in zato je nekoliko lažje prilagodit manj masivnega dizla kot PHEV.
Kaj vzet? Po moje v bistvu tistega, ki bo najbolje izkoriščal tvoje potovalne navade. V principu takole bi se sam odločil. Če so krajše vožnje, dnevno nekaj deset kilometrov potem PHEV absolutno. Če pa bo kilometrov več kot 60-70 na dan bi pa vseeno vzel dizla. Ne samo zarad porabe ampak kot celoten paket, ki vključuje tudi udobje, ker tako kot pravi @ignacij, če je avto pretrd bodo daljše vožnje bolj muka kot užitek.
Če bi bili normalni dolgočasni osebki nekje v povprečju, sigurno ne bi imeli Mazda ali bili na Mazda forumu. 🤣 Tko, da ko nam ponudijo nekaj "normalnega" nas zagrabi panika in strah. Če bi bil normalen bi mel neki VAGinalnega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čigav svak? 😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani