Skoči na vsebino
Mazda cx5 g165
Napisano

Malo se motaj okoli Ferka. Če dobiš serviserja Marjana, ti bo dal številko in lahko urejaš ceneje z njim privat. Ima popoldanski s.p.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 19 urami je Mraušk Mčk napisal:

Ne me spominjat na tiste komunistične čase, ko NiCd akuji od "gnile" Trepče pri kapaciteti 2Ah in porabi 500mA zdržali več kot 4,5 ure in to pri minus 10 v zelo kritični situaciji.

Samo Trepčo smo imeli doma. Sem moal game boy posekat, ker je imela tako veliki + pol.

 

Se še zdaj potikajo verjetno kje ....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je skritikrt napisal:

Sem jo vozil tudi "na pes mater" v orng dežju...in pri meni sam auspuh vidiš...bi kdo rekel,da sem🤪...mogoče res malo😄...res zimska "adijo pamet" ...po moje boljša od Conti...mogoče je Michelin malenkost boljši pri oprijemu,a nimam izkušnje z "miškotom",tako,da ne morem trditi...bi ti moral dati za peljati...

Če bi jo dobil za cca.200€/kom,takoj vzamem,tako pa...

 

Pilot Alpin 5 so leta v vsamem vrhu, se pa jim je lansko zimo približal Pirelli PZero Winter II (čisto nova lani).

 

Na sploh opažam zadnji 2 leti, da je Pirelli naredil nori skok in je čisto ob "Miškah" 😉, cena pa nižja.

 

Pilot Alpin 5 SUV dobiš. Cene pa nisem gledal.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Pohvalno, ampak komercialno v reklamne namene (izjemna gesta!!) so mu zamenjali kompletno vse pri 580.000 ne samo baterijo - vseeno lepa številka res pa da zgolj v 2-3h letih. Bencinar ali dizel tega ne bi potrebovala.  V Barceloni in Nemčiji težko najdeš taxi ki ima manj kot 500.000km, večinoma toyote, tud hibridi. Tako da novinarji so malo izpustili detajle. Youtube se mu je izplačal, opazili so ga in mu šli z gesto nasproti.

Popolnoma se strinjam z vsem.

 

Mene je bolj fasciniral, ker če bi bila Tesla S, bi se menjalo že 7 motorjev.

Ta jih je že 14:

INSIDEEVS.COM

 

Za to je to meni pozitivno. Oziroma dela Hyundai malo bolj vzdržljive električarje.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 51 minutami je jures napisal:

Izvoli še dokument za ta dirkalnik....

Sem ga tudi sam našel na uradnem forumu.

 

Kakor koli. Meni je ok, tako kot je stock.

Ko bo se kaj delalo na podvozju, se bo delala optika.

pred 52 minutami je jures napisal:

Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč.

Nisem jaz pisal članka 😉

pred 53 minutami je jures napisal:

Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet.....

Tudi tvoj dokument sem našel na n-cars forumu => na imternetu.

 

Marsikaj je na internetu, tudi ta forum. Kaj bo kdo verjel ali kake nasvete upošteval, se pa vsak odloči sam.

 

Problem je, ker se na napadalen odnos odzovem s kontra argumenti in se bockamo. 😉

 

Pustima. Ni vredno in tudi težav nimam z raketo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Še za i20n:

Screenshot_20250403_124157_Firefox.jpg

 

https://rallysportmag.com/road-or-track-hyundais-i20-n-is-built-for-speed/

pred 1 uro je jures napisal:

Ce clovek sam prav da ma eno gumo naglihano eno pa ne pa misli da je vse ok

Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja.

 

Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je 50keda napisal:

Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber?

To majo za to, ker Hyundai ni znal sprejeti dobromarnega nasveta od @jures 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ena praska je. In še to z 0km/h. 😉

 

Parkiral sem se ob robnik in imel kolo zasukano. Ko sem jo zravnal, je samo zdrsnila ob robniku dol.

 

Tudi če sem po tvoje s tem optiko uničil na desno optiko. Je leva stock.

Pa saj program za optiko pozna tovarniške nastavitve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Haha. Pa smo na aroganci? 😉

 

Bom prosil na servisu za izpis iz programa za optiko podvozja.

Mogoče pa veš več, kot proizvajalec.

 

Moj je stock it tovarne. Lahko ga peljema na optiko, če častiš. Pa da da vidimo, kaj pravi stock optika.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Prosim poglej si list iz optike za i30n (ni moj).

lOruX9w.jpeg

 

Se lepo vidi, da je naklon -0.50° srednja, optimalna vrednost.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.

 

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

pred 5 urami je Bini napisal:

Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive.... 

Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh.... :nevem:

Seveda.

 

Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.

Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.

 

Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Alex napisal:

Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš. 

Ni to isto.

 

Jaz se pogovarjam o dokonca zamotanem volanu. Takrat, ker je naklon gume navznoter (normalni avti imajo 0, Alfa je tudi imela -) in hladno. Preskoči guma.

 

Beri:

https://n-cars.net/forums/threads/is-there-any-kind-of-tyre-that-will-stop-the-slipping-on-full-lock.12269/

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Alex napisal:

Skačejo, ko so preveč napumpane. 

2.3 stock.

Trenutno, ko je mrzlo, je skupaj potegnilo in so 2.2.

 

Tovarniško ima Chamber -0.5°

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume.

Ne ne.

Razmišljal sem kako se bo uuhp guma obnašala, na tej višini bočnice. Če ne bi bilo boljše uhp vzet. Ker to zna rolat.

Pa če tyre-roll naredi niti več pumpat ne pomaga, ker bočnico zvije noter. Je pa res, da za to moreš bit agresiven, kar bi on z vožnjo po dirkališču celo naj bil.

 

Bo napisal. Te gume bo tak jedlo in  ne bojo za dosti let. 🙂

 

@50keda mene zanima če ti bojo kaj skakale. Meni PZ4 skačejo, ko so hladne in do konca zmotam volan. Tam nad 25°C mora bit zunaj, da hladne ne skačejo. Bog ne daj, da je mrzlo in deževno.

Je pa res, da nimam 0° naklona.....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Odlično. Ker večina res ne ve. In potem gledajo kako so moje 215/40 tak nizke.

 

pred 12 minutami je Boss napisal:

To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19.

Zakaj?

 

Menimo se o višini gume in ne o premeru kolesa (guma + felna).

 

235/45R18 na Focusu in 235/45R17 na Mondeotu ima guma usto višino. Samo premer felne in gume se je spremenil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Za to, ker tak slabo grejo, nimajo naslednika v tej dimenziji.

Mi je pa ful zanimivo da so Pilot Alpin Španija, Nemčija, Primacy 4 Nemčija, UUHP pa Srbija.

 

 

Mogoče to tu na forumu pišem vsaka 2 meseca.

45, je višina v procentu širine. Posledično bolj kot imaš široke gume, višja je  kljub temu, da na vseh piše 45.

 

245 x 0.45 = 110.25mm

 

Moja Mazda2 je imela 195/45.

195 x 0.45 = 87.75mm

 

Je nekaj razlike? Pa je oboje 45 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 50 minutami je 50keda napisal:

Kako veš da so široke gume? Ko moraš v Mazdi6 karavan podret zice da 4 komade not spraviš xD Te so pa že uležane, so 1 leto stare :P

Popravljeno pred 49 minutami od 50k

Ne grejo stoje noter?

V Focusa grejo 235 komot noter.

 

Kje pa so narejene?

Upam, da ne tyre roll-a, ker 245/45 je kar visoka guma za UUHP 🙂

 

Mene to tudi mika drugo leto za črno raketo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

se zrak v  gumah zelo segreje in posledično tlak naraste.

Naraste do 0.3 bara.

 

Za to piše v vsaki knjigi, kolko naj bi bile polnjene hladne. V Alfini je celo pisalo, tople 0.3 več.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Hm, ti divjak, ti. 😊 Bo potrebno najti še rezerve pri vožnji, da bo poraba pod 5 litrov. 😉

Potem pa bo mašina crkovala, ker se jo nikoli ne "prezrači".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Imel sem dolg odgovor pripravljen. Pa sem iz izbrisal, saj boš ponovno vse obrnil, se zapiknil v dejstva ki ti pašejo in ostala spregledal ali zanikal.

 

Žal. Elektro debato se lahko gremo ampak ima prednosti in slabosti. Ti pa jo predstavljaš kot odrešenika.

 

Ne bom več sodeloval v tej temi. Menda sem že rekel 1x, zdaj pa dokončno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je dvorjan napisal:

Dajte no malo kritično razmišljat, dokažite mi, da ste tega sposobni.

 

Pomislimo: koliko CO2 ustvari nafta, da pride do vas?

Da jo potegnejo globoko iz tal, gre ogromno energije. Tam, kjer se črpa nafta, nič ne raste, je onesnaženo.

Potem prenesejo na drugo lokacijo, rafinirajo, spet peljejo čez pol sveta, da pristane na črpalki ... Koliko CO2 se tu ustvari?!

Od koder jo vi pretočite v vozilo in nato v delčku sekunde sežgete ... Ter tako dodatno onesnažite okolje. Še s čim hujšim kot CO2, npr. NOx, kar prikladno pozabljate ...

 

Še enkrat, počasi. Vsak liter nafte je moral priti iz globin zemlje, prepotovati pol sveta, da ste ga v nekaj minutah v svojem ICE-stroju sežgali in z njim hudo onesnažili okolje.

 

Še kdo misli, da EV-ji niso čistejša tehnologija? Tudi če jih poganja elektrika iz nuklearke, so neštetokrat čistejši, da ne omenjam dejstva, da vedno večjemu številu ljudi elektrika "raste na strehi".

Ha ha ha.

 

Tvoj litij se kopa z nafto. 😉

Zamisli se, kolko elektrike bi rabli za vse bagerje, tovornjake in vso ostalo gradbeno mehanizacijo na rudnikih, predelovalnih obratih .....

 

Nikoli ne bi bilo dovolj litija za enga ZOEta, ker bi naslednjih 15 let še delali baterije za delovne stroje in ladje, ki tvoj litij vozijo iz južne amerike in za ladje, ki vozijo baterije iz kitajske.

Pa me zanima nosilnost ladje, ki bi z baterijami prišla lahko iz kitajske? 2 kontejnera max? 🤔

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 9 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Eh, moja domišljija pa njen domet.

Golden shower mogoče?

Seveda. Ampak samo če je jadrilica za 2 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.