Men se je pa zdele ?e dvakat zgodil, da ko mi avto namerava pre?altat z benza na LPG, pa ?e je takrat ravno na semaforju v prostem teku, kar ugasne, potem sicer ko ga zalaufam je dalje okej, ne vem pa u ?em je trik, ker ni ni? kej fajn! Bemti sneg, mraz in ?akanje na semaforjih!
Interval vklopa je treba podalj?at, namest da preklopi v 1-2 sekunde, je treba prestavit na 8-10 skund in bo mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
U mrazu res ni dobr uporabljat ro?ne, sej ?e ti prestava dr?i, niti ni potrebe pomoje, jz osebno bi raj kak polen fliknu pod kolo, pa nima kam jet, v nobenem primeru!
No fino pol pa ti presko?i zobati jermen in si pri?paral, sploh pri navoru M6.
Tole ti Boj?u razlo?, ki skoz uporablja ro?no pa mu je par dni nazaj na isti na?in za?tekala :ne vem:
Servis naj zamenja pa bo mir, js vem da ob manjavi plo??ic ni samo to ampak ?e nekaj detajlov poleg in pol je mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja no, potem pa klanec navzdol, da se prepri?am ?e bo letelo kaj hitreje od 220 ali pa ?ip-tuning, samo fotra prepri?at da se ne gre samo za hitrost pa ve? HP....
Lahko neha? prosim omenjat po klancu dol, moje so v se po ravnem ali pa celo za kako kotno stopinjo navzgor.Edina omejitev je ?e samo na RPM.
?al ni Mazda je pa ?koda sedaj, druga?e pa ?e pogledam neutralno kot ?lovek kateri vidi veliko razli?nih znamk, lahko Mazdo zelo pohvalim.
Malo me spominja na tisto; simpl is a najtabul?, no sej ni ?ist simpl je pa tabul?...
...tista laguna je pa res pre?.....
Ampak turbak ?koda na LPG.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Itak ma ve?ina novej?ih avtov elektronsko omejeno kon?no hitrost (M6, Cx7...) pri 220km/h, ker ko sem ?el 220 z 6ko je blo ?e skoraj 1000rpm, lufta avto pa kar ni hotel hitreje...(je pa res da traktorji nimajo mo?i pr vi?jih obratih )
Drga? je pa 323f-ka toook u kurcu da kej ?ez 180 se ?e bojim da bi razpadla tako da ko zberem dovol ke?a bo padla temeljita obnova, ?ene kar nov avto
Bu?e, moja nima nobene omejitve - al pa ne dela. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Arogantne?, druge obto?uje, da so nevljudne?i in da gospodi?u nismo vsi prisko?ili na pomo? in se ukvarjali samo z njegovim problemom. Oh ja ego zna bit res velik problem, ja.
A nam ni to ?e od nekje zano ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kot prvo so vozniki bencina in plina v maksimalni prednosti v vseh pogledih. Bencin ki se ne uporablja med uporabo plina ?e vedno kro?i po ?rpalki in vodu brez porabe na motorju (nekateri kot je CX-7 se tudi rabijo), in se s tem nenehno ?istijo preko bencinskega filtra ali pred motorjem ali pred vgrajeno ?rpalko s filtrom. S tem je v cevi konstanten pritisk, in voda NE MORA v cev.
Pri Cx-7, Bencin ne kro?i-nima povratnega voda, tud mene je to presenetilo.
Mazdine bencinarke nimajo bencinskega filtra, razen grobo cedilo pred bencinsko ?rpalko.
To je samo tolk da ne bo kakih pomot.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js bom stopil na siriusovo stran, tudi sam uporabljam nekaj podobnega(ameri?ko poreklo-ni nujno da je bolj?e in ni nujno da je slab?e), vsake 3-4 mesece, si ruknem noter pol deci in mam mir.
Zadeva ima zanimivo lastnost ki lahko bencinarja "zjebe" pozimi in sicer tako da ne vge ali pa enostavno obstane, saj se lahko v cevi ki gre iz rezervoarja nabere toliko vode, ki potem zmrzne, da niti bencin ne more iti mimo in zato motor ne dela.
Z uporabo aditiva pa dejansko tisto vodo ki je v rezervoarju "zme?amo" z bencinom in jo pokurimo skozi proces. Druga stva pa je mazanje bencinske pumpe, ki je bol en ?egen, samo pa sem iimel primere ko smo to dodali v tank je pumpa precej menj ropotala in je za?ela lepo "normalno glasno"laufat.
Pa tudi primer sem imel z cukanjem avta za brezveze, ko je motor imel prko 4000 rpm, nalijem in glej ga zlomka zadeva je izginila v cca 30 kilomtrih, tako da je zgleda nekje bila svinjarija ki jo je aditiv o?istl.
Nekateri aditivi pa celo dvignejo oktansko vrednoat, tega sicer nisem preverjal, ampak pri neoriginalnih motorjih, poleti ko je vro?e je bila razlika in to v +.
Pa tega ne priporo?am samo bencinarjem, LPG uporabnikom ampak tudi navornikom.
Vse zgoraj je iz prakse-izku?enj, ki pa jih ni malo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani