Skoči na vsebino
Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Tist tester ka?e zihr ok? Kvalitetni so precej dragi

 

Jaz sem tudi kupil iz ebay in preveril v 3 avtih v gospodinjstvu, za katere sem vedel, kak?na je realna situacija. Pri tistem, ki je bil za odpis in zavorna teko?ina ni bila menjana 6 let je kazalo maksimalno prese?eno mejo, pri ostalih relativno novih dveh (ena dolita 1 leto nazaj, druga nikoli) pa sredino, 2 %. Je pa zelo pomembno, da tester ustrezno spuca? po tem, ko ga uporabi?. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano (urejeno)

Ve? prostora spredaj v cx-3, ki je na platformi mazde 2 v primerjavi z mazdo 3? Ne bo dr?alo, v novi m3 je samo ob?utek tak, prostora pa je ve? kot pri cx-3, predvsem v ?irino. Verjetno svoje k ob?utku utesnjenosti pripomore tudi ?rn strop.

 

 

Nisem gledal nove 3ke, ampak letnike 2015-2017. Nevem kako se to?no re?e, ampak naslonjalo za roko na oblogi na levi vrati je pri 3ki vi?je, kot pri cx-3 (oz je druga?e pomaknjen in me je jezilo pri komolcu). Na desni sem imel pri kolenu problem, da je bila sredinska konzola preve? visoko (v ravnini s kolenom), medtem ko v cx-3 ni?je od kolena. Nasplo?no sem se la?je "raz?iril" v levo in desno, posledica je verjetno to, da pri 3ki sedi? zelo nizko. Te?ko ti opi?em, ampak ob?utek za sedenje mi je bil dosti bolj?i kot v 3ki (ne glede na nastavitev sede?a), tudi nad glavo (pa nisem penzi?, imam pa malenkost ve? kg, kot povpre?je). Na koncu je bil to eden izmed glavnih faktorjev za nakup. Tudi sama dostopnost zadnje klopi (?eprav je manjko placa pri nogah ob?uten) in prtlja?nika je dosti bolj?a kot v 3ki. Nebom se prepiral, ker je vse preferenca posameznika. Ampak meni je pa? odgovarjalo.

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Potem pri nas Celju ne pride upo?teva, sem pa ?e na forumu bral pohvale za Interclas Lj. Za BTC pa ?isto razli?no, kar se salona ti?e nebi ve? komentiral se naj malo zamislijo, servi pa ne vem kak je.

 

Ne vem, ?e je bil v celo temi 2krat omenjen Interclass Lj. Bi pa bilo fajn, ?e bo kdo v kratkem imel stik z njimi, da kaj napi?e. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Itak. ?e jo samo ven potegnejo 2 ali 3 dl, kot jo je zgoraj v posodi, niso naredili ni?. Edino v smislu "za tehni?nega bo OK, ?e jo bodo merili".

 

V Avstriji nima? ?ans, da naredi? tehni?nega, ?e ima zavorna teko?ina vreli??e pod 150 stopinj C, posledi?no to pomeni komplet menjavo na vsaki 2 leti.

 

Meni je tole "potegnit ven pa 2 dl not" sporno predvsem iz vidika, ker ?e si malenkost nepazljiv lahko potegne? preve? in dobi? zrak v sistem. In ta potem ostane not brez ustreznega prezra?evanja.

 

Saj ideja je na?eloma dobra, sem tudi sam rekel, da si bom kupil eno pumpico. Recimo da jo zamenja? 2 dl in se ti ne da prezra?evat sistema. Verjamem, da se po nekaj ?asa preme?a v sistemu in jo lahko po enem mesecu spet zamenja? 2 dl in tako naprej... Prej ali slej bo? zadevo spucal do neke normalne meje %. Je pa res, da potencialna umazanija v ceveh pri ?eljustih ostane. Tako da konec koncev bo? moral po X letih konkretno zamenjat zadevo. Sploh ?e vidno opazi?, da ni ve? zlato oljnate barve, ampak ratuje zeleno rjava.

 

Pa ?e to - ?e bo doma kdo kupil teko?ino (npr) na petrolu in jo potem sam dolival kasneje doma (brez testerja). Preverite, da ste res ustrezno zatesnili pokrov?ek teko?ine, ker tako kot pravi Scr3am, zadeva ve?e vlago. Vlaga pa se nabere tudi v posodici za dolivanje. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano

 

Prva stvar. Kje ima ta ?lovek ?elado, ?e poizku?a meje nekega vozila. Mislim cmmon nooo....

 

Druga?e pa realno gledano in pri?akovano: kratka medosna, dvignjena karoserija, potencialno zelo oster zavoj (zaradi natan?nega krmiljenja). Lepo poka?e, kako je avto bolj umirjen, ?e so reakcije na volanu po?asne. ?e bi avto imel bolj ?lampast volan bi na tem testu najverjetneje dosegel bolj?i rezultat. Zakaj? Ker predno bi voznik do tega kota na kolesih namotal ?lampast volan, bi dal vmes ?as podvozju, da le-ta ne bi odreagiral tako ostro.

 

Koliko ljudi na cesti poizku?a meje zmogljivosti avtomobila? Prakti?no noben. Se pa je treba zavedat, da je to problematika vsakega avta z kratko medosno. In tudi ko se v ta avto usede? takoj ?uti?, kako je zadeva ubistvu ostra. Kdor ?e ni probal, naj proba. Jaz sem pred nakupom najprej sedel v 3ko in se z njo zapeljal naokoli. Potem po pol ure za tem pa ?e v cx-3. Razlika je ob?utna in res opazna. (Se vam je porodila misel, zakaj nisem vzel 3ke? Ker sem se po?util preve? utesnjenega in sem ve? prostora zadaj (3ka) raje zamenjal za ve? prostora spredaj (cx-3)).

 

Kaj lahko storimo vozniki? Ko si na avtocesti pri 130, ne naredi prehitrega giba z volanom in ne pani?ari, ?e to res res res ni nujno.

 

Moje mnenje.  :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A COSMOS podjetje
Napisano

Moje mnenje je, da je menjava olja odvisna od na?ina obremenjevanja avtomobila. Namre? ni enako naredit 10.000km po Ljubljani ali pa po avtocesti. Delat kratke vo?nje ali dolge,..... Intervali so na?eloma prera?unani na neko povpre?no uporabo, tako kot poraba. Ja, ?e si v slu?benem avtu in naredi? dalj?o vo?njo v eni uri delovanja avtomobila lahko naredi? 130km po avtocesti. Obratno pa v eni uri delovanja motorja v nekem zastoju skozi ljubljano lahko samo 20km. V obeh primerih pa motor dela eno uro. Zato razli?no menjate olje.

 

Tole je po mojem mnenju edini pravi odgovor. Bi pa izpostavu, da v tvojih obeh primerih motor ne dela enako, ker je pri mesti vo?nji veliko bolj obremenjen, sploh pa so dodatno obremenjeni vsi vitalni deli motorja (in avta).

 

Proizvajalci ravno zaradi tega priporo?ijo npr. 20.000 km ali 1 leto, ker ?e se ti vozi? po mestu 1 leto bo? verjetno naredu dost manj kot 20.000 km, olje bo pa ?e za?elo zgubljat svoje lastnosti. Drugo je, ?e naredi? recimo 1000 km v celem letu (nedeljski vozniki), takrat valda ne bo? menjal olja vsako leto. ?e pa jih nardi? recimo 5000 km, potem pa je ?e dobro menjat.

 

Sploh prej, ko sem vozil dizla, sem olje zamenjal ?e malenkost prej kot na 10kkm oz 1 leto, ker sem prakti?no vozil samo mesto in ac.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano

Glede garancije sem preverila na MMS in je veljavna. Glede olja pa sklepam, da je bil menjan, ?e ne prej, vsaj takrat, ko sem na to opozorila, ker oil life monitor v Mazdinem connect infotainmentu ka?e 100 odstotkov. Bom pa naslednji teden vsekakor preventivno sko?ila ?e na kak drug servis, ?e seveda ne bo zapora gibanja zaradi epidemije. Hvala vsem za nasvete.

 

Sicer sem pa zelo zadovoljna z avtom, kot ?e dolgo ne. Moj nakup novej?ega avta se je za?el z izbiro 4 finalistov, vsi z awd: Subaru XV, Mitsubishi ASX, Mazda CX-3 in Hyundai Kona.

Izbor sem zo?ila na CX-3, ko pa sem v ?ivo videla, kako je majhna, pa njen test izogibanja na YT, sem bila malce skepti?na. Potem pa se je pojavila ta CX-5 za malce ni?jo ceno, je bilo pa v trenutku konec dvoma. ?e testno vo?njo sem kon?ala v 15 minutah, ker me je takoj osvojila. :lol:

 

?e eno vpra?anje, kako je z menjavo gum, mislim glede senzorja za nadzor tlaka, mora bit vulkanizer na kaj posebej pozoren? Kje je ta senzor?

Glede kalibracije in napolnjenosti sem ?e imela enkrat opravka, ker je vmes padel tlak v gumah in sem nafilala na ?rpalki.

 

A lahko prilima? ta test izogibanja na YT? Me matra firbec, kaj misl?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

digitalna evidenca servisov
Napisano (urejeno)

Pokli?i na drugi uradni servis in povej ?tevilko ?asije in naj preverijo podatke, ki jih knjiga njim ka?e.

 

Servisni interval je na vsake 20 tiso? ali 1 leto, kar pride prej.

 

Mi pa ni jasno - ?e so naknadno vpisali servis, kako je lahko 5,5k od zadnje menjave, ?e so ti to vpisali pri 21k?  :o

 

Edit: pozdravljena na forumu :) 

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Meni je vedno dal obrate na 3200 in vedno je bilo vredu,ampak ne na Mazdi,ker ?e ni stara 4 leta.

 

Tle je blo podobno, okol 2900 mislm da je kazala ma?inca vmes ko sem pogledal. Ampak ni mi jasno, kako je dal gas, brez da bi pohodu stopalko.  :ne vem:

 

Edit: sedaj vse bolj razmi?ljam, ?e sem ziher, da sva bila sama, ker kasneje je imel ?e enega kolega pri pregledu podvozja, da mu ni slu?ajno ?e asistiral tudi pri pospe?evanju pa sem se jaz zatopil nekam v prazno.  :lol:

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Jaz pa sem mojo CX-3 v?eraj peljal na tehni?nega. Seveda BP - jaz tako ali tako pravim, da je avto ?e nov.

 

Me je pa zanimalo, kako bodo izvedli test izpustov. Prej sem vedno vozil dizle in ti ga je na tehni?nem preteral do blokade, da mu je pokazalo tam ok in da avto smrdi v mejah normale. Pri tem motorju mi ob polnem gasu na mestu avto zablokira obrate na tam cca 4300 rpm in me je seveda matral firbec, kako bo testiral tega. No na koncu se je izkazalo, da imajo oni tam nek program, ki avtu sam za?ne nabijat obrate in ko on avto enkrat pove?e s sistemom cca 3 minute stoji zdraven in gleda v luft, brez da bi se avta sploh dotikal. Mogo?e je tako na vseh bencinarjih, ampak ker prej nisem imel izku?nje z njimi tega ne vem/ne poznam.

 

Sva se pa potem na koncu za?ela pogovarjat o avtu oz. kako sem zadovoljen in to in mi je ?al, da ga nisem imel ?as vpra?at, kako ta test sploh dela. Mi zna kdo o tem postopu povedat kaj ve??

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.

 

Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.

 

Klju? gledat je dost relativno. Moj je star 4 leta in se isto lu??i ta "barvast sloj" dol iz tipk.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano (urejeno)

A to je bil vpoklic? Vpoklic pla?a Mazda, ?e se kaj za?u?tra jih pomoje zanima, samo skomunicirat je treba stvari pravilno. Strinjam se s Aless-em, predlagam da kontaktira? uradnega zastopnika - Mazda Motor Slovenia na Dolenjski cesti v LJ.

 

EDIT: kak?en avto je, je ?e v garanciji? 

Popravljeno od NevLado
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

 

A ni to neka stara fora, da ko ti crkne ena ?arnica, se v drugi pove?a tok (ne vem to?no, ampak napetost bolj te?ko???, kve?jemu se napetost zmanj?a, da pride do pove?anja toka) in posledi?no skuri ?e drugo? 

 

Isto ?e ima? na eni strani ?arnico enega proizvajalca, na drugi pa drugo - razli?na toleranca in posledi?no preobremenitev druge.

 

?e ima kdo kaj ve? pojma o temu (da to?no ve), naj me prosim podu?i, da ne bom ve? govoril bu?k.  :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.