Zelo vrjetno bom kupil mazdo 6 CD 140 GTA. Dobim jo za zelo dober denar in bo to avto za starše. Zanima me kaj je še potrebno paziti poleg famoznega DPF filtra. Avto ima 270 k km in po prvi vožnji nisem opazil nekih hudih napak. Sklopka lepo zagrabi, motor je čist in teče mirno. Glede na to, da 2.0 motor še nima ketne je veliki servis na vsake 120k km oz. bi moral biti narejen pri 240 k km? To vrjetno ni bil narejen in je strošek dobrih 400€. Je še kaj takega na kar je potrebno biti pazljiv?
Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?
Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.
pri rabljenem dizlu z okrog 200k km se mora kupec zavedati, da so potencialni stroški za najbolj rizične sklope (sklopka, vztrajnik, turbina, injektorji) lahko višji kot pa je kupec plačal za rabljen avto....če se s tem sprijazniš jaz ne vidim težave v nakupu starega dizla, zdaj ali imaš srečo in si kupil/dobil takega da ti bo bp oddelal še naslednjih 100k km pa mislim da ti nihče ne more garantirati, pa naj bo še boljši mehanik, in tudi če so vsi servisni intervali bp....(moje osebno mnenje, če bi imel v lasti dizla in bi mi delal bp, in četudi bi imel 200+k km ga niti ne bi prodajal :))....tako da dobiti dobro ohranjenega dizla je pomojem danes mala loterija, sploh če gledaš za avti z veliko km....(in enako seveda potem velja tudi za bencinarja:))
Točno tako. Samo menjava sklopke in vztrajnika je cca. 1.000 €. Jest bi vseeno šel na ziherco in kupil bencinarja. Konec koncev je tudi bencin cenejsi, kot dizel.
Nevem kaj kompliciras. Kupi keramicno za 50e pa si sam naredi zascito. Ko bos pa moral avto 3 x oprati, s plastilinom scistiti, trikrat spolirati in sele potem zascititi s keramicno zascito potem pa nebos tako pametn, zakaj je tako drago.
Da ne govorim, da nimas ne sestavin, orodja in znanja da to naredis.
Da operes avto tako, kot se zagre in samo spoliras bos zabil 6-8h. Kje je potem se vse ostalo.
Slivka tudi jaz z njimi pred 7 leti nisem imel problemov. Sedaj pa skos ene pickarije. Imam pa isto zavarovan parking brez odbitne fransize (ze vec kot 10 let). Je pa poskodba 100% parking, ker se prav vidi in ne negre za valdalizem ali karkoli drugega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tudi jaz ko sem peljal tisto CD 140 k pelkotu na pregled je rekel, da se niso bile zamenjane pa je imela 250 k km...
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani