Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino?
Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.
Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.
Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.
Pa to je robe do strehe v kuferaumu.
Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉
pred 1 uro je Alex napisal:
Pa kaj toliko s temi turbinami strašite.
Edini res dobri (navadni) benski motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši motorji.
Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.
Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni.
Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint.
Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.
Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?).
M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.
Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.
Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.
Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne).
En izmed največji Evropsih prodajalcev je Autodoc. Ni izpod kozolca. Kompatibilno se preveri še na Denso ali NGK strani.
Od kod pa misliš, da bo jemal tvoj mehanik (ki je včasih delal v Kopru na Mazdi, da pa privat se mu bolj splača)? Autodoc občasno, Inter cars, Euroton, GMT....
Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke.
Tudi Alfa in Focus kurita iridijeve svečke na dva intervala.
Na M2 pa so držale 10Y ali 120k km.
Bolj kot je nišni model svečke, dražji je. Bolj kot mašina sodobna, bolj jih uničuje.
V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje.
Ford ali Hyundai, tudi v postopku ugašanja s pritiskom na sklopko takoj zlaufata nazaj.
Alfa je bila bolj opisane sorte. Si pohodil kuplungo in čakal, da se je do konca vgasnil in takoj za tem vžgal.
Ga pa vgašujem pozimi na i20n, ker se avto tako ali tako počasneje greje in ni treba, da ga še to trpinči pri gretju.
Ima kar več hladilne in večji hladilnik (poleti fanj, pozimi pa kontra), tako da pod 5°C, kar trpi oziroma se izredno težko zagreje na delovno temperaturo.
Hyundai-ja tudi imam. V širši družini je to številka 5. Nič ni bilo tako zanesljivo kot Hyundai.
Seveda če ne vzameš Mazde 😉
VAG pa pač. Sem že dostikrat zapisal tukaj. 18x garancija v prvem letu in 1-2x na leto, v 10 letih nekaj crknilo. Veriga na kulanco pri 50.000km, 20.000km menjava vbrizgalne šobe, ....
Vem da ni za Quashquai-ja, ampak sem vseeno tudi pri sebi podkrepil z dejstvi zakaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.
Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.
Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.
Pa to je robe do strehe v kuferaumu.
Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉
Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.
Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni.
Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint.
Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani