Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino?

Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.

 

Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.

 

Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.

Pa to je robe do strehe v kuferaumu.

 

Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉

 

pred 1 uro je Alex napisal:

Pa kaj toliko s temi turbinami strašite. 

Edini res dobri (navadni) benski  motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo  dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši  motorji. 

Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.

 

Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni.

 

Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint.

 

Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Uradni test naj ponovijo z neodvinso ustanovo.

Pa se bo vidlo, koliko lažejo, če lažejo.

 

Lahko da bo pač posodobitev testa potrebna, ker ne daje relevantnih podatkov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Ma tole bo kmalu EV afera po vzoru Dieselgate.

Kaj te jaz vem. Kdaj pa je avto po WLTP pil tak malo kot piše?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?).

M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.

Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.

Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne).

En izmed največji Evropsih prodajalcev je Autodoc. Ni izpod kozolca. Kompatibilno se preveri še na Denso ali NGK strani.

 

Od kod pa misliš, da bo jemal tvoj mehanik (ki je včasih delal v Kopru na Mazdi, da pa privat se mu bolj splača)? Autodoc občasno, Inter cars, Euroton, GMT....

Na uradni servis ziher ne gre, če dobi drugje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Pi...a, ne berete. 160 merskih enot, karkoli to že pomeni .. verjetno normativ časa. In menjali so še zračni filter. 

Sem šlampasto napisal, mislil sem: olje in zračni filter 😉

Do sedaj sem vedno dobil pojasnilo, da je 100 enot 1h.

 

Ford mi je v 1.30 opravil isto. Še v 0.4 zamenjal zavorno tekočino. Pa vse skupaj za 10€/(h/enoto) manj.

 

Ampak ja, žal bomo mogli začet za predračune fehtat, ker so eni nemogoči. 😢

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke. 

Tudi Alfa in Focus kurita iridijeve svečke na dva intervala.

Na M2 pa so držale 10Y ali 120k km.

 

Bolj kot je nišni model svečke, dražji je. Bolj kot mašina sodobna, bolj jih uničuje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Boss napisal:

Veš kaj mi je smešno... vsi se pogovarjajo o nekih pospeških pa kako je vse nad 8 slabo itd.

Meni je vse nad 10 slabo.

Čeprav je mala M2 imela malo nad 10, ampak moral si v tretjo šaltat, ker v drugi ni prišla do 100.

 

Vse pod 8 je čudovito.

 

Meni je tudi žalostno, da večina ima cigl pod gasom in misli, da bo mašina razpadla, če bencinca zavrti preko 4k rpm.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

Kakšne skrbi že? A svoj avtomobil tudi pozabi tankati, napolniti baterijo mobitela, zamenjati baterijo v daljinskem upravljalcu itd.?

 

Funkcionalni invalidi ... Križanke in rebuse naj se loti reševat preden zakrni ...

Nikoli ne grem na pot, da bi en dan prej šel tankat.

 

Baterijo v daljinskem upravljalcu menjam ko je prazna. A ti jo kot pravi uporabnik električarjev, meriš vsaki dan in menjaš, ko pade na 15%? 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Slivka napisal:

Ja, saj, toliko jamranja čez dizla, ko pa ponudiš rešitev, pa vsi ugotovijo, da je dizel odlična reč in ga ne dajo kar tako iz rok...

Če je pa htel menjat, dizla za dizla....

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje.

Ford ali Hyundai, tudi v postopku ugašanja s pritiskom na sklopko takoj zlaufata nazaj.

 

Alfa je bila bolj opisane sorte. Si pohodil kuplungo in čakal, da se je do konca vgasnil in takoj za tem vžgal.

 

Ga pa vgašujem pozimi na i20n, ker se avto tako ali tako počasneje greje in ni treba, da ga še to trpinči pri gretju.

Ima kar več hladilne in večji hladilnik (poleti fanj, pozimi pa kontra), tako da pod 5°C, kar trpi oziroma se izredno težko zagreje na delovno temperaturo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

 

pred 1 uro je Stinica napisal:

Dejstva,da ostali ne dobimo živčnega zloma

Pumo sem vozil in imam pri hiši Focusa.

 

Hyundai-ja tudi imam. V širši družini je to številka 5. Nič ni bilo tako zanesljivo kot Hyundai.

Seveda če ne vzameš Mazde 😉

 

VAG pa pač. Sem že dostikrat zapisal tukaj. 18x garancija v prvem letu in 1-2x na leto, v 10 letih nekaj crknilo. Veriga na kulanco pri 50.000km, 20.000km menjava vbrizgalne šobe, ....

 

Vem da ni za Quashquai-ja, ampak sem vseeno tudi pri sebi podkrepil z dejstvi zakaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Meni je 2019, 2012 bilo rečeno niti centa.

Tudi poznam nekoga, ki je bil prepričan, da bo dobil, ker zna, pa je kupil M6 2018 polni opremo tamočni bencin brez centa skonto.

 

Mogoče so pa se spremenili.

pred 7 urami je GregorV napisal:

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Na Fordu me ne moti. Na podeželjski cesti ala Dravski dolini vgasnem.

Tudi popravek je nežen.

 

Na i20n imam samo piskanje, vibriranja nima, cukne pa grdo.

pred 51 minutami je Jest napisal:

 

 

Pri tvoji ja... pri tistih, ki so letnik 2024 od nekje junija dalje, pa se ne da vec tako enostavno za stalno izklopit... zaradi EU uredbe ... 

Hvala bogu, da sem tak norel avto kupit pred 2024.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 19 minutami je NevLado napisal:

- Mazde so v vrhu zanesljivosti

Tu se ne strinjam.

Z ostalim pa se.

 

Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota.

 

Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja.

 

Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi.

 

So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Nope. Obratno je. EV je boljši za 90 % populacije, 10 % pa žal mora shajati z ICE še naprej, ker so tako ali drugače "posebni". Čestitke.

Se kar strinjam. Lepega dne bom tudi jaz na štromu. Verjetno bo takrat brezstično polnjenje v garaži na tleh....

 

Ne vem pa kje bo teh 90% dobilo elektriko. Ker nimamo še NEK2.

V Sloveniji je bilo lani 1% električarjev, v EU pa 1.7%.

https://europeannewsroom.com/sl/v-sloveniji-lani-priblizno-odstotek-elektricnih-avtomobilov/

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Meni pa to po OCD-ju (OKM slovensko) ni všeč, da ne polnilm do polnega.

 

Bencin vedno butnem do roba. Čeprav ni ok, telefon filam do 100%, pa kljub temu drži 3-4 leta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.