A tisti , ki ste dali novo volansko prevleko vam deluje senzor, da držite volan? Oziroma, je treba najbrž staro prevleko na volanu dat dol, in potem novo gor, ne samo čez preplastit novo?
Hmm, moj je po 80k uporabe kot nov. To je res čudno enim se znucajo, drugim ne. Enkrat sem bral, da naj bi na obrabo vplivalo znojenje rok oz. snovi ki jih oddajamo. Verjetno je to bolj mit, sam mogoce pa je nekaj na tem.
Čisto možno. Kot tudi kak prstan ipd. Pa dobr če ne vplivajo slabo tudi kake maže - vprašanje, če je to res tako neoporečno do teh občutljivih materialov.
Srce mi ne dovoli, da Damjannu ne bi toplo priporočil 2.5l bencinarke. Nimaš kaj faliti, predvsem pa se se ne rabiš obremenjavati z dizelskimi težavami, porabo pa imaš lahko pod 7l. Ne vem kakšne relacije voziš, ampak malo razmisli ali si res želiš dizla.
To je res, problem je ker jih praktično ni. In obvezno prej probat obe.
Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..
V avtu je ponavadi večji problem vlaga kot pa suhi zrak....😉
Res je, ko je dež. Sicer pa vlage nekak ne sme bit, če imaš seveda zračenje vključeno. Če je pa dež pa itak, če ravno nisi sam v avtu potem brez klime ne gre, ker se hitro zarosi vse skupaj.
Menda smo pa lahko hvaležni, ker imajo japonci - no vsaj Mazda ima še tako - klasičen sistem kompresorja s sklopko, ker tudi če gre nivo plina pod najnižjo mejo, se kompresor pač ne vklopi - oz sklopka. Pri nemcih pa dela skoz, kompresor se vseskozi vrti, in ko tam zmanjka plina oz ga začne primanjkovat, se tudi sistem začne kvarit, če lastnik ne opazi nič...
Ma ne, to seveda spet ne. Je pa res da je nimam vedno vzgane za brez veze, če ne drugega precej izsuši zrak in če sem dolgo notri me začne grlo pečt recimo..
Klima sicer hladi dobro, se pa ob vklopu slišiš tak pretok zraka.. Zaradi tega sem šel na servis. Diagnoza je, da pol plina je še notri cca 180g ga mora dodati, cena 110eur. Vzrok je pa lahko v tem, da klimo res malokrat uporabljam, plus da mi avto 2 leti precej stoji. To je pač moja teorija. Bom pa videl čez nekaj časa..
Ne bi rekel, po mojih izkušnjah bi mogu bit nek senzor notri? Ker drugače, ne bi zaznal da ne držiš volana, on pa vmes sam popravlja volan se prav da miga.
Je pa kot rečeno pri šestki to res še bolj v povojih, ampak je pa boljše kot nič.
CX-60 ima to že precej bolje rešeno, sem preizkusil in bil navdušen, je pa res da se je po ne vem 5 do 10 sekundah oglasilo tisto opozorilo, da dam roke nazaj na volan. Je pa po AC brez težav vozil lepo po sredini pasu, ne kot šestica kjer se kot pijanec opoteka od črte do črte
Servisi delani v povprečju nekje okoli 15 tisoč, kar je ok. Vprašaj še, če je bilo preventivno kaj menjano npr. Senzor za dpf, loputa pri turbini..
Če je lepo skrbel za avto, bi moralo biti v redu. Pa preveri še na koliko je interval regeneracij, za to pa rabiš obd adapter, če ne ga pa pelji na servis, da dobiš tudi za podatek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Trajal je lih 2 meseca, ko sem Mel zrihtane feltne..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani