Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 8 urami je x-layer napisal:

Tole so kar konkretni navori... Sam na litih felgah zategujem z moment ključom na 75 Nm, pa še mi ni nobeno kolo odpadlo...

75n/m je "pickin dim". Ce se ne motim je original kao 120n/m. Sma osebno zategujem na 15kg oz. 150nm in ze to z lahkoto odtegnem s kljucem. 75nm je definitivno premalo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano

Lahko pa da je narejena pozno 2009 in je ze facelift.Lej sej nerabis odkrivati tople vode. S krpo sredi belega dne pokrij senzor na sipi in ce se bojo luci prizgale imas notri ta modul, kot sem ti zgoraj napisal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Shrek napisal:

Ja, tako mi na 08 dela. Na 09 pa ne. Je senzor v steklu fuč? Ali je lahko kaj drugega... 

On govori o mazdi 6 mk2, katera sploh nima dnevnih luci niti ni skyactive.

Ce obrnes rocico iz auto na on ti pa gorijo? Glede na to da imas dva ista avta bi jest prej rekel, da ga modul biksa. Probaj zamenjati modul iz enega v drugega in bos hitro vedel ali je to to. Ti imas 09 letnik in je to se pred FL tako, da senzor v sipi nima veze z lucmi. Facelift je bil pomoje 2010. Lahko, da je tudi kaksna banalna stvar (varovalka).

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano (urejeno)

Druga generacija ima dva razlicna modula za nadzor auto luci. Pred facelift je narejen tako, da luci vedno gorijo ob kontaktu in se samdoejno ugasnejo, ko ugasnes avto. Stikalo auto pomeni, da avto automatsko priziga in ugasa ambient light (radio, lcd, klima tipke itd.) na podlagi senzorja, katerega imas na steklu. Po FL ima drug modul za luci in stikalo auto pomeni, da avto avtomatsko na podlagi senzorja in svetlobe priziga luci. V primeru, da sredi belega dne prizges avto se ti zarometi nebojo prizgali in jih moras rocno vklopiti. 
Torej pred FL se ob kontaktu luci avtomatsko prizgejo in tudi ugasnejo, ko ugasnes avto. 
Po FL se pa luci same vklopijo, ko pade mrak oz. jih moras rocno vklopiti srede belega dne.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

Pa še za povrh da pri 50km/h preskočiš cel robnik in se zabiješ v drevo.

Če mene vprašaš je bila to  previsoka hitrost. 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Predelava
Napisano

Pri meni je tudi cager za plin lagal, ampak me ni motilo, saj sem pri vsakem tankanju resetiral TRIP in sem vedel priblizno koliko sfuram. Tudi jaz sem imel investicijo po hitrem postopku povrnjeno, namrec prva generacija je pila 10l/100 km. Problem je ker na dolgi rok zastrupljas in pocasi unicujes avto... zal Tudi pelko je rekel, da ko je menjal ventile in ko je glavo pripeljal tretji osebi, da jo zbrusi je takoj vedela, da je avto na plin. Prav tako pravi, da to mazanje ventilov bolj kot ne za en kurc pomaga in da jih ravno tako unici. Se pa strinjam, da ce se bos odlocil za montazo, da izberes nekega kvalitetnega monterja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Predelava
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Nejc1986 napisal:

Hm... Moje izkušnje s Citroenom na plin so povsem drugačne (več kot 120.000.na plin brez težav ). Res je zelo odvisno od motorja do motorja ,pa tudi od monterja.

Tudi jaz sem sfural vec, kot 150k km na plin. Je pa res da so se ravno tam pri 120 k km zacele pojavljati tezave. Sedaj ce delas veliko km to kilometrino hitro dosezes :)

Skratka jest japoncev nebi dajal na plin.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Predelava
Napisano (urejeno)

Imel prvo generacijo na plin in pri hisi je tudi druga generacija (2.0) na plin in ti svetujem, da ne dajej plina. Tudi jaz sem imel na zacetku neke ideje, da bi svojo 2.5 dal na plin pa se dobro, da sem se premislil. Meni je plin na prvi generaciji po stirih letih popapal ventile in gladko noben ni hotel niti slisati, da je bil za to kriv plin. Je že res, da sem v tem času veliko prevozil in tudi prisparal, ampak vseeno.  Fotr ima tudi vedno neke probleme in sedaj avto pri pospesevanju mocno cuka in tudi v letru vibrira. Baje je potrebno zamenjati injektorje od plina, saj je prevozil vec kot 100 k km na plin. Cena - cca 350€. Moras tudi vedeti, da je na 20k km potrebno narediti "kao" servis za plin, kateri te stane cca. 30€ in na 40k km malo vecji servis ( zamenja dva filtra), kateri te stane 60 € ?!?. Jest sem imel še celo tako blokado, da ko avto prevozi te km se plin izklopi in moras obiskati serviserja, da ti naredi servis, zaračuna in računalniško odstrani blokado. Mislim WTF. Ko sem rekel, naj mi to trajno izklopi je rekel, da kao nemore in da je tak sistem. Aja pa moja in od fotra sta obe imele mazanje ventilov. Pozabil sem se povedati, da moras obvezno imeti svecke na plin katere pridejo 80€. Skratka pusti na benz in je to to. Sicer pa nevem kje je problem pri porabi 8.3l. To je moje mnenje :)
Brat je imel recimo e39 vec kot 10 let na plin in nevem, ce je naredil 3 servise vsega skupaj pa je zadeva spilala tako, kot se zagre, ampak tako kot je ze nekdo omenil so japonci obcutljivi na plin.

Pozabil sem tudi se napisati, da je avto cez cas po predelavi moocno izgubil na moci. Ga je bilo potrebno prav preganjati..
Pa prosim pusti to garancijo, ker je to povsod tak bulshit da glava boli. Ko bos imel enkrat probleme bo tisoc in en izgovor in se bojo izogibal, da za okvaro ni kriv plin, ker je cist prevec faktorjev kaj bi lahko bilo narobe. Sploh pri starem avtu.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Moje so notri  130k km pa niti malo ne cuka. Sem sedaj kupil aftermarket denso k isto zdrzijo 120km. Moram samo se  cas mnajti, da jih zamenjam :). Sem hotel vzeti od NGK, ampak nikjer nisem dobil taksne s 120k km intervalom.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Alex napisal:

Ne vem zakaj, a jaz zaupam bolj rokam. Sem zadnjič poliral z eno baterijsko  polirko (sposojeno) eno mojo novo narejeno  kitaro. In sem na enem  robu "prišel skozi lak". 😬

Vse delo sem moral ponoviti, od barvanja, brušenja do poliranja. Tako, da bolj zaupam roki in pritisku roke. 😊

Pri strojnem poliranju barve moraš vedno paziti, da ne pregreješ barve, se pravi, da hladiš polirno spužvo ali kak drugi nastavek za poliranje.

Tudi, če izbereš pregrob nastavek za poliranje ni v redu, ker lahko preveč pobira barvo in si, še posebej pri Mazdinem tankem laku, lahko takoj skozi prozorni zaščitni lak. To se zgodi najlažje na kakih robovih( streha, havba, blatniki), kjer je tako in tako tanjši sloj barve. Tako da-roke so zakon. 😊

Zato pa ne poliraj samo z nastavkom, katerega potem das na baterijski vrtalnik. Uporabi Ekscentricno polirko in do "pregrevanja" laka ne bo prislo. Seveda ob ustrezni izbiri polirne paste in pa gobice, da se razumemo. Zelo, zelo obcutljive zadeve pa seveda bols na roke. Tako, kot ucasih :)

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Mal offtopic, ampak @Alex a slucajno rabis usb vmesnik za gen 1. Je pa tocno tak.
 

lite3_bt_main_1.jpg
WWW.ORANGEAUDIO.SI

Začnite uporabljati vaš iPod ali USB ključek v avtu brez menjave avtoradia! Mp3 vmesnik Dension Gateway Lite BT vam omogoča, da svoj tovarniški avtoradio brez večjih težav posodobite tako, da...

 

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Kot pri elektricnemu avtu kjer ni zamika oz. Laga. Takoj ko pritisnes avto leti.

Jest imam to ze stiri leta in mi je se vedno top. Dalec od tega da je placebo ucinek. Vas pa razumem, ker sem jest isto tako razmisljal dokler nisem probal :)

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Saj ni nihce napisal da pridobis navor oz. konje. Je tocno tako, kot je alex napisal in meni je top. Definitivno dam tudi v naslednji avto. Je pa jasno, da ce imas dizla, da ga cipiras namesto pedal boxa.

Popravljeno od Scr3am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.