Pa Miata je še bolj ikonski avto kot S2000 edino tisti, ki so višji al pa bolj pri sebi (like me ) bodo verjetno v Hondi mel mal več prostora. Ampak taki si pač raje kupmo SL-a 😆😐 ... pa zlatni lanac.
Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.
Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.
Sej, zdejle vsi 6.0, ko bo pa treba jajca na plot in dokazat pa ne bo nobenga na test (OK, edin Biniju verjamem, da bo res prišel).😁
OK, tole je blo mal v hecu, da še koga podrezam, da bi res prišel čez 14 dni na test. Še enkrat, to ne bo tekmovanje, ampak, da v skoraj enakih pogojih in tipu vožnje dejansko vsak zase ugotovi kolk je realna poraba v primerjavi z ostalimi in da se končno neha merjenje tičev v neprimerljivih situacijah. Ne more se recimo primerjati enega, ki se vozi relacijsko do max 90km/h po lokalnih cestah, od tistega, ki vozi 130+ po AC-jih in tistega, ki večino dela mestne vožnje po Ljubljani.
Lepo jim cena raste. Čeprav te prvi F20C motorji so imeli neke probleme, če se ne motim.
Ja moraš bit oreng ubrisan v glavo, da za več kot 20 let staro Hondo daš skoraj 30 jurjev. 🤪
Je pa tudi nekaj drugega res, da takih avtov je čedalje manj in zato so toliko bolj zaželjeni, ker v poplavi SUV-ov se pravemu petrolheadu pač obrača želodec. Zato pa take anomalije, da se pravi uživaški avti prodajajo za take nerealne zneske.
Ma to je še vedno ista fora kot pred letom in pol, ko sem sam kupoval. Niso likvidni in morajo najprej MMS-u plačat, da jim da papirje za avto. Se pravi tvoj nakazan denar, gre nato ustrezen del za plačilo uvozniku MMS-u naprej in šele potem dobijo papirje, da lahko potem ti registriraš. Včasih, so že vse imeli in so MMS nakazali naknadno pol so pa ratali slabi plačniki z zamudo in zdaj morajo plačat v naprej. Za kupca to pomeni pač dodatne dneve čakanja, ampak avto boš ap vsaj dobil.
Verjetno si mislil Hernec d.o.o. iz Pirnič pri Medvodah?
Tale se vsaj 30 let ukvarja z vlečnimi kljukami in ima zato verjetno kar dosti izkušenj. Jaz sem že v 90-ih poslovno z njim sodeloval, ko sem imel svojo firmo in je bil že takrat kar zaupanja vreden in je dobro naredil.
Sem imal pa zadnjič kljuko namontirano leta 1992 na Wartburgu, tako da ti bo še kdo drug dal kak bolj uporaben nasvet.
pa a se temu blede al kaj. Skoraj 4 jurje za več kot 20 let starega Yarisa. Ohranjen gor al pa dol, za pol mlajše ravno tako ohranjene ne bi tega denarja dobil. Folk je ratal čist munjen zadnje cajte.
Kupu ga je pa od enga dedka za 250 EUR pa še to je revežu zbijal iz 400 EUR, češ da tako stari avti se ne prodajajo. Kolk mi grejo tele traficando de carro na živce. Nateguni.
To je tisto, po pravilih je res Ogier kriv, saj je zavil na desno, ker ni pričakoval, da bo en z bmw 1 hotel dirkat z njim in preizkušat mišice. 50m od križišča pa ga je odneslo kot sneto skiro v maline.
Btw. : Kje pa se dobi tak Lizing da še zaslužiš??? 😳
Vzamem takoj!!! Pa novo M6🚗🤪
Sej to smo se vsi takrat spraševali, ampak je baje naredil računico in da je po njegovem na koncu zaslužil par tisočakov, ker naj bi se dražje prodalo kot je bil predvideno po lizing pogodbi. V glavnem on je naračunal brez denarja, ki ga je vmes dal za obroke. Mah v glavnem cela zmešnjava, sam dejstvo je, da sigurno pri lizing hišah niso tako butasti, da bi šli v svojo škodo, ker pol lahko sam še vrata zaprejo pa luč za vedno ugasnejo.
Res je 140 vsaj pri nas. Tisti cenik od Boss-a pa čisto nerelevanten, ker so potem še obresti, stroški lizing itd. Tja je treba po predračun pa boste videli! 🤥 Cena zavarovanja je pa od prve cene brez popustov! 😬
Čak mal, dejmo se zment. To ni cenik od Boss-a ampak uradni cenik na KIA strani.
Sem pa res spregledal, da je cena za lizing, ampak kdor je že zdaj kupoval avte na lizing ali kredit je vedno tako, da na koncu vse preplačaš. Razen, če vprašaš Juresa, on je vedno z lizingom zaslužil. 😉
pred 7 minutami je Nejc1986 napisal:
Ampak one še barvo spreminjajo... Vsaj par dni na mesec so tudi one deloma soul red.
Tista je bolj blood red, ampak pustmo detajle - pač rdeča.😊
Garancije imajo Mazde 5 let. So pa ti zadnji modeli, tudi Takumi, bogato opremljeni
Meni je osebno všeč pri Mazdi motor G120, ki ima veliko prostornino. In ta model trojke je prav posrečen.
Za Kie ne vem, nazadnje sem se peljal z eno pred 17 leti in je bila "drvarnica".
Pred 17 leti je bil marsikateri avto drvarnica nove se pa vozijo enako dobro kot Mazda al pa Golf 🤪
Drugaš pa mislim da tri leta stare Mazde še niso imele 5 let garancije razen z doplačilom. Se pravi ostaja vprašanje ali ta ima ali pa nima še dodatni dve leti.
Takumi je srednja oprema in je pod opremo Revolution in Revolution Top. Pri Mazdi 6 pa je Takumi res najboljša oprema. Tako, da je tu kar nekaj zmede.
Lahko, če češ, saj redni servisi niso obvezni... pač se zavestno odpoveš garanciji, če jih ne opravljaš oziroma delaš DIY. Maš izbiro. Pa njihovi uradni servisi 1x letno niso nič kaj bolj zlatarski kot Mazdini.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja lohk daš pa še kako podlogo notr al pa ovčko čez sedeže... 🤣😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani