Tole ni Corvette ampak Pontiac Firebird Convertible zadnje generacije pa še Trans Am ni. Tole kar se je dalo v EU dobit je bolj srednja žalost saj nima niti 200 konj.
Ni panike... ene 15 minut rabiš pa skriješ kabel pod strešno tapeto, mimo airbaga pod A stebričkom, dol do praga pod vrati in pod sedežem do sredinske konzole, kjer ga vtakneš v priključek za vžigalnik.
@FrX186 tole moram it sprobat. Ko sem pred dvema letoma kupoval Mazdo je bil Skyactiv X v igri a me je pustil hladnega. To naj bi vedeli tudi pri Mazdi, da ta motor ni tisto kar so obljubljali in naj bi to v tem novem s 186 KM vidno popravili.
@DavidMazda prav si se odločil pa ne zato, ker bi bil sam hud nasprotnik avtomatike, čeprav jo mam zaradi službenih avtov vrh glave dost.
Pri klasičnih torqueconverter avtomatikah pač rabiš konjažo oziroma bolje rečeno navor. Pri Mazdi je tega dovolj le pri bencinarju 2.5 al pa pri dizlih. V teh se AT pelje super, pri ostalih je pa pač tako tako. Če zahteve niso prevelike ja, v vseh ostalih primerih pa pač ročni all the way.
Sicer se nisem hotel prej oglašat, da ne bi zvenelo pristransko, ampak sam sem se ravno zaradi tega, kar piše @Alex odločil za ročnega in mi ni niti v enem trenutku žal. Ročni menjalnik je tako super, da tiste parkrat letno, ko bi si mogoče zaželel avtomatiko v kakšni napol stoječi koloni, odtehta malo več telovadenja s sklopko.
Pri vseh telih limo malčkih se vidi, da so riti dodajali naknadno in brez oblikovalskih prijemov, da bi se naredila skladnost dizajna. Zato pa zgledajo tako neposrečeno kot riti pri kardašijankah.
Recimo kako se pravilno dizajnira limuzino je Mazda 3 saj so posebej dizajnirali 5 vratno in posebej 4 vratno oziroma po domače - izognili so si "natikanja" umetne riti na 5 vratno različico.
Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel.
Ne... ker avto, ki zgleda športno mora imeti vsaj ustrezen motor, čeprav tud tistih slabih 170KM pri 2.5 mašini je zadovoljivo, tole pri 2.0 pa pač premalo.
Dobro, xara ni glih nek biser oblikovanja prav tako kot ne golf. Zame sta v isti ligi.
Ampak, men je res dolgočasnost oblikovanja pri Golfu res nekaj izjemnega in kako sploh uspejo dobiti kupce zanje. Ok tradicionalisti so eno, ampak da pa velika večina tistih, ki ni nikoli imela Golfa verjetno ne zna narediti pravilnega vrstnega reda od Golfa 5 do Golfa 8. Sigurno bodo generacije v neki točki zamenjali med sabo pa vseeno imajo veliko kupcev. To je meni fenomenalno, narediš par malenkostnih popravkov in že prodajaš kot novo generacijo. Je pa res, da kupiš 10 let starega golfa in razlagaš kot, da je nov model. 🤣
Zadnje led luči in dnevne niso problem, sa je njihova svetilnost bistveno nižja kot sprednjih žarometov, kjer je temperatura lahko problem. Ampak ker se uporabljajo le v mraku, ko je tudi zunanja temperatura nižja je to čist ok. Če pa jih furaš pri 35 stopinjah podnevi po možnosti v koloni pa jaz ne bi glih stavil na dolgoživost.
Me pa vedno nasmejejo tele izjave - vozilo je kot novo. Ne ni, je pač recimo dobro ohranjeno, ampak večina stvari je pač stara 11 let in tudi blizu ni novim zadevam. Si pa upam trditi, da bodo našli idiota, ki bo tole kupil.
Definitivno... dsg skoraj nima izgub in je res hiter ter se obnaša kot najhitrejši ročni menjalnik. Mazda ima pač shity torquconverter menjalnik in tukaj ni imela šans.
Nobena stvar v avtu konec koncev ne bi smela biti brez nadzora voznika.....
Ena bi mogla bit pa obvezna... prižiganje luči iz dnevnih na običajne v tunelu. To bi moralo bit pri vseh, ki imajo dnevne luči, ker ogromno jih ne ve kaj sploh imajo prižgano in tukaj je avtomatika popolnoma na mestu.
Jaz sem za. Bi pa prosil, da se točen datum določi do 15.4.ker si moram na sihtu za vsak slučaj urediti frei dan...
velja... razmišljam še a bi dal anketo za datum, al bi kr tko avtokratsko določil enega. Glede da je to drugo zadnje čase zelo popularen način odločanja se kr malo nagibam k temu. Hehe 🤪
Sam, da se ne bo zgodilo tako kot na zadnjem pred cca 8 leti, ko so vsi razlagali kako bodo prišli, na koncu sva pa z Juresom sama ostala na poraba testu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole ni Corvette ampak Pontiac Firebird Convertible zadnje generacije pa še Trans Am ni. Tole kar se je dalo v EU dobit je bolj srednja žalost saj nima niti 200 konj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani