Skoči na vsebino
Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano
pred 11 minutami je Deeyan napisal:

 

Js na dopustu prav uzivam v voznji in rajsi obiscem vec razlicnih mest, zato grem rajsi z avtom (pa ceprav pride malo drazje vse skupi) kot pa da koristim javni prevoz pa se mi nikamor ne mudi tudi brez truge 🙂

 

Razwn, ce bi slo za kako vecje mesto kjer rabis cel teden, da lahk dejansko vse vidis, tisto pa pa koristu letalo, pa njihov javni prevoz 🙂

Jaz tudi grem raje z avtom kjer se le da. Za letos imamo planirano Francijo (Provansa) in bomo šli seveda z avtom. Ni lepšega, ko si svoboden in se lahko zapelješ kadar koli - kamorkoli. Seveda bomo šli brez kovčka na strehi. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Slivka napisal:

Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.

 

Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.

 

Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...

 

Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?

 

Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.

Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.

To pomeni, da:

- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate

- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...

 

Odločitev je vaša...

Tako 100% se strinjam z napisanim. 👍👍

Zato me je zanimalo, zakaj se folku tako mudi na dopust, smučanje... Meni se res nikoli ne mudi, raje vozim kak kilometer počasneje in uživam v vožnji, kot si napisal. Brez stresa, brez hitenja, ni živčnosti. Ponavadi kakega modela, ki besno žge po avtocesti dohitiš, ko stoji na cestninski postaji in čaka v koloni par avtov pred teboj, da plača cestnino. Da ne govorimo o porabi, ki se zelo poveča z vsakih 10 km hitrejšo vožnjo. Prav je, da se vsaj, ko gremo na dopust sprostimo in pustimo naglico in stres za seboj vsaj za tisti teden, ko smo na dopustu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁

Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo. 

Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli  bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano
pred 46 minutami je Janez007 napisal:

Dlje časa tam nekje 150 km/h, več kot 160 km/h pa se ne spomnim.  Gre pa za Thule Atlantis 600.

 

Občutek meni pri 150 km/h ni prijeten, če imaš v glavi omejitev proizvajalca. Ampak potem vidiš, da te prehitevajo avtomobili s podobnim kovčkom, ki vozijo še kakšnih 20-30 km/h več. V resnici je večja nevarnost, da kasiraš kakšen kovček v vetrobransko steklo od norca pred tabo, kot da se odtrga tebi. 🤔

 

Temu ga je odtrgalo pri 270 km/h:

https://www.youtube.com/watch?v=q7J2tBdnVV0&t=555s

 

Bolj so verjetno težava pospeški (hitro zaviranje, karambol), ki povzročijo večjo silo kot sam upor vetra zaradi enakomerne visoke hitrosti, če gre za težak in slabo pritrjen tovor:

https://www.youtube.com/watch?v=bdiKrY5l4zw

 

Tudi avto je bolj nestabilen pri takšnih hitrostih,predvidevam. 

Še posebno na bočni veter je bolj občutljivo vse skupaj. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 3 minutami je robz napisal:

Potem je trivaljnik s 125 konji se slabsa izbira? Gledam enega Fokusa s s 115k prevozenimi km. Torej mad 150-200k km je najbolje gledati atmosferce brez turba? Katere znamke imajo take masine? Pozna kdo to Mazdo? Seveda hvala vsem za predloge in debato:)

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Zoom Zoom 1.6i CE- 1 LASTNICA-SAMO 123.000km-SLO, letnik:2012,5990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Po moje ne moreš zgrešiti, če kupiš to mazdo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano
pred 17 minutami je J.J. napisal:

Men je na 6ki drzal gor pri 180, na audiju tut okol 200 za kratek čas. Ni pa thule, je en no name brand.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Drži pri 180/ uro že mogoče, a je pa to tudi varno je pa drugo vprašanje. 

Nisem zasledil nobenega testa, kdaj "odtrga" kovček s strehe. Mora pa bit zanimiva poraba pri 180/ uro. 🤪

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi
Napisano

Zanima me, koliko kaj ostali vozite z kovčki na strehi po avtocesti. Thule priporoča kot zgornjo mejo 130/ uro in tega se tudi sam držim. A opažam, da prehitevajo predvsem naši strokovnjaki, za volanom  besnih strojev nemške svete trojice, da kar krepko prekoračijo te hitrosti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 12 minutami je Deeyan napisal:

 

pa ti avti s tem motorjem niti niso bli neki problematični :)

Skoraj vsi Peugeoti so problematični. Povem iz prve roke, ker sem jih kar nekaj imel. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je kupid napisal:

Verjetno so omejitve še na vseh cestninskih na Štajerskem-včeraj preverjeno Tepanje in Vransko. Navigacija že od leta 2018 nima vrisane glavne ceste Murska Sobota-Moravske toplice(Terme 3000) in ne najde cilja.

Za primerjavo,velikost kart,ki sem jih posodobil na BMW-ju je 31 GB-in ja navigacija je dosti bolj zanesljiva in uporabniku prijazna.

Potem to pomeni, da se enostavno ne splača kupiti podaljšanja nadgradenj? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Keramična zaščita in podobno
Napisano
Pravkar je Liuch napisal:

Največji problem je ta, da se folk ne pozanima mal prej in samo na ceno gleda, kje ga bo prišlo najceneje. Namreč večina sliši samo ime keramika in misli, da je to to. Potem pa vidiš na fb video oglase za poceni nanos - tam pa tip kar z pištolo prešprica. 

Kvalitetna keramika ni poceni isto kot npr. šamponi - pa to ti itak še bolj poznaš. 

Prav imaš. Kvaliteta se plača pa, tudi verjamem, da dlje traja. Predvsem priprava je pomembna, da je vse lepo razmaščeno od prehodnih voskov, umazanije, slabih šamponov. Marsikdo ne ve, da naredi z nekvalitetnim  avto šamponom več škode laku kot koristi. Veliko ljudi misli tudi, da so zaščitni premazi na laku, ( naravni voski, sintetični, keramični premazi, nano premazi) le zaradi lepote in leska. Ne, to storimo zato, da zaščitimo avtolak pred "kislim" dežjem, nečistočami v zraku, soljo na cesti, kislimi ptičjimi  iztrebki itd. Vse skupaj gre dol izredno lahko, se ne zažre v lak. In ja, seveda je takšen avto tudi lepši na pogled. 😉

Tako, da sam vedno podpiram vse, ki kaj naredijo za zaščito avtolaka,raznih  plastik na avtu, gum... 

Vse te stvari  vam bodo  hvaležne še veliko let. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Keramična zaščita in podobno
Napisano
Pravkar je Liuch napisal:

Vpliva tudi to ja, vsekakor. Vendar jaz bi rekel, da bolj kot to sama kvaliteta keramike in predpriprava. Se pravi, da so mu jo brezplačno obnovili? 

Res je. Ne, niso obnovili. Naštevali so točno te vzroke za to, da je šla dol z avta. Pa se je lahko slikal. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Keramična zaščita in podobno
Napisano
Pred eno uro je Liuch napisal:

@NevLadoSem imel tudi jaz pomisleke glede keramike, pa ti povem, da mi nikakor ni žal. Vsa umazanija gre takoj dol že samo, če na hitro z vapom potegneš in se avto spet sveti. Kot je meni bilo razloženo se ravno pri odtekanju vode vidi koliko je že obrabljena keramika. Obstojnost (in kvaliteta) je različna. Preveri s katero firmo dela. Meni je delal s GTehniq, ki dajejo kao 5let garancije. Vendar mi je mojster sam že na začetku povedal, da je realna maksimalna obstojnost 3 leta. 

Sodelavec je dal keramiko lansko leto pri renomirani delavnici za poliranje avtov na svoji rdeči kii in po letu dni je ni skoraj nič več gor. Odvisno je predvsem od tega, s kako kvalitetnimi šamponi pereš avto, ali ročno ali v avtopralnici, koliko voziš po slanih cestah, ali imaš garažo ali je avto zunaj na soncu, slani... 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Mi imamo dvolitrskega turbo-dizla iz leta 2010 s 105kW in 320.000 km. Zaenkrat se še nimam kaj žalit. Vleče kot zverina, porabi pa manj kot sodobni hibridi. Resnici na ljubo: od kar jo imamo do zdaj je povprečna poraba za 6,2 litra nafte na 100 km več kot Tesla...

Naj se še malo dvigne cena elektrike pa se boš vozil ceneje kot tesla. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ADITIV DATACOL - MAZDA 2.2 Dizel
Napisano

Po opravljenih parih regeneracijah so se le-te ustalile na vsakih nekje  235-240 kilometrih. Tudi 250 je bilo nazadnje. Tako, da tudi tukaj vidim izboljšavo oziroma so se intervali znatno podaljšali. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

A to pišete dizlaši, ko se furate neki brez veze, da se vam regeneracija dokonča? A dpf zabija al add blue al kva že? (mal heca, da ne bo kdo mislu)😁

Nikoli se ne furaš z mazdo brez veze. 😉 To je vedno užitek, če je pa še dobra muzika noter je pa itak zmaga. Drugo je, če bi imeli kako nemško znamko. Tisto je pa res furanje brez veze. 😉 Tudi, ko ne dela regeneracije. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

@zubrck a ni škoda, da si šel v stroške, Mazdini dizli baje ne zdržijo kej dosti več kot 200.000 km :hudicek:

 

 

Mal heca, da ne bo kdo preveč resno vzel. 😜

Jap... ko si enkrat čez 100000 km, se lahko počasi pripraviš pri dizlu na generalko. Baje... 😄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

 

js sem ljubitelj "bolj pri tleh" avtov :D (vsaj dokler še nebo kakih težav s križem itd... ) :D

Enako. Tej nasajeni modeli ala suvi niso zame. Vsaj zaenkrat ne. 🤪

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vs potolčeni. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ADITIV DATACOL - MAZDA 2.2 Dizel
Napisano

Evo, naredil sem prvih 500 km s tem aditivom. Avtocestna poraba se je zmanjšala iz 6,5 na 6,3 /100. Že to je super.👍 Sicer pa je motor sedaj, ko je  izgleda že vse prečistilo, veliko tišji in zjutraj vžge takoj. Opaziti  je, da deluje. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ADITIV DATACOL - MAZDA 2.2 Dizel
Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Šobe ti spuca....😉 kot jih 100tka,če ti jih....🤔

Te bojo zaposlili,če jih boš tako hvalil.....😂

Ah, ponavadi pohvalim stvar, ki jo tudi sam sprobam in da me prepriča z dokazi. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.