Js na dopustu prav uzivam v voznji in rajsi obiscem vec razlicnih mest, zato grem rajsi z avtom (pa ceprav pride malo drazje vse skupi) kot pa da koristim javni prevoz pa se mi nikamor ne mudi tudi brez truge 🙂
Razwn, ce bi slo za kako vecje mesto kjer rabis cel teden, da lahk dejansko vse vidis, tisto pa pa koristu letalo, pa njihov javni prevoz 🙂
Jaz tudi grem raje z avtom kjer se le da. Za letos imamo planirano Francijo (Provansa) in bomo šli seveda z avtom. Ni lepšega, ko si svoboden in se lahko zapelješ kadar koli - kamorkoli. Seveda bomo šli brez kovčka na strehi. 🤗
Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.
Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.
Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...
Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?
Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.
Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.
To pomeni, da:
- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate
- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...
Odločitev je vaša...
Tako 100% se strinjam z napisanim. 👍👍
Zato me je zanimalo, zakaj se folku tako mudi na dopust, smučanje... Meni se res nikoli ne mudi, raje vozim kak kilometer počasneje in uživam v vožnji, kot si napisal. Brez stresa, brez hitenja, ni živčnosti. Ponavadi kakega modela, ki besno žge po avtocesti dohitiš, ko stoji na cestninski postaji in čaka v koloni par avtov pred teboj, da plača cestnino. Da ne govorimo o porabi, ki se zelo poveča z vsakih 10 km hitrejšo vožnjo. Prav je, da se vsaj, ko gremo na dopust sprostimo in pustimo naglico in stres za seboj vsaj za tisti teden, ko smo na dopustu.
Zadnjič bral v avto reviji (avto fokus,mislim da), da cx60 in cx80 prvič pri mazdi v najvišjem rangu prideta s ceno čez 80k eur👍😉, najmočnejša naj bi bil 3.3 turbo v6 mašina...in da tako dragega/premium izdelka še niso imeli, tako da to ni/ne bo ravno produkt za masovno prodajo v SLO😁
Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo.
Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬
Dlje časa tam nekje 150 km/h, več kot 160 km/h pa se ne spomnim. Gre pa za Thule Atlantis 600.
Občutek meni pri 150 km/h ni prijeten, če imaš v glavi omejitev proizvajalca. Ampak potem vidiš, da te prehitevajo avtomobili s podobnim kovčkom, ki vozijo še kakšnih 20-30 km/h več. V resnici je večja nevarnost, da kasiraš kakšen kovček v vetrobransko steklo od norca pred tabo, kot da se odtrga tebi. 🤔
Bolj so verjetno težava pospeški (hitro zaviranje, karambol), ki povzročijo večjo silo kot sam upor vetra zaradi enakomerne visoke hitrosti, če gre za težak in slabo pritrjen tovor:
Potem je trivaljnik s 125 konji se slabsa izbira? Gledam enega Fokusa s s 115k prevozenimi km. Torej mad 150-200k km je najbolje gledati atmosferce brez turba? Katere znamke imajo take masine? Pozna kdo to Mazdo? Seveda hvala vsem za predloge in debato:)
Zanima me, koliko kaj ostali vozite z kovčki na strehi po avtocesti. Thule priporoča kot zgornjo mejo 130/ uro in tega se tudi sam držim. A opažam, da prehitevajo predvsem naši strokovnjaki, za volanom besnih strojev nemške svete trojice, da kar krepko prekoračijo te hitrosti.
Verjetno so omejitve še na vseh cestninskih na Štajerskem-včeraj preverjeno Tepanje in Vransko. Navigacija že od leta 2018 nima vrisane glavne ceste Murska Sobota-Moravske toplice(Terme 3000) in ne najde cilja.
Za primerjavo,velikost kart,ki sem jih posodobil na BMW-ju je 31 GB-in ja navigacija je dosti bolj zanesljiva in uporabniku prijazna.
Potem to pomeni, da se enostavno ne splača kupiti podaljšanja nadgradenj? 🤔
Največji problem je ta, da se folk ne pozanima mal prej in samo na ceno gleda, kje ga bo prišlo najceneje. Namreč večina sliši samo ime keramika in misli, da je to to. Potem pa vidiš na fb video oglase za poceni nanos - tam pa tip kar z pištolo prešprica.
Kvalitetna keramika ni poceni isto kot npr. šamponi - pa to ti itak še bolj poznaš.
Prav imaš. Kvaliteta se plača pa, tudi verjamem, da dlje traja. Predvsem priprava je pomembna, da je vse lepo razmaščeno od prehodnih voskov, umazanije, slabih šamponov. Marsikdo ne ve, da naredi z nekvalitetnim avto šamponom več škode laku kot koristi. Veliko ljudi misli tudi, da so zaščitni premazi na laku, ( naravni voski, sintetični, keramični premazi, nano premazi) le zaradi lepote in leska. Ne, to storimo zato, da zaščitimo avtolak pred "kislim" dežjem, nečistočami v zraku, soljo na cesti, kislimi ptičjimi iztrebki itd. Vse skupaj gre dol izredno lahko, se ne zažre v lak. In ja, seveda je takšen avto tudi lepši na pogled. 😉
Tako, da sam vedno podpiram vse, ki kaj naredijo za zaščito avtolaka,raznih plastik na avtu, gum...
@NevLadoSem imel tudi jaz pomisleke glede keramike, pa ti povem, da mi nikakor ni žal. Vsa umazanija gre takoj dol že samo, če na hitro z vapom potegneš in se avto spet sveti. Kot je meni bilo razloženo se ravno pri odtekanju vode vidi koliko je že obrabljena keramika. Obstojnost (in kvaliteta) je različna. Preveri s katero firmo dela. Meni je delal s GTehniq, ki dajejo kao 5let garancije. Vendar mi je mojster sam že na začetku povedal, da je realna maksimalna obstojnost 3 leta.
Sodelavec je dal keramiko lansko leto pri renomirani delavnici za poliranje avtov na svoji rdeči kii in po letu dni je ni skoraj nič več gor. Odvisno je predvsem od tega, s kako kvalitetnimi šamponi pereš avto, ali ročno ali v avtopralnici, koliko voziš po slanih cestah, ali imaš garažo ali je avto zunaj na soncu, slani...
Mi imamo dvolitrskega turbo-dizla iz leta 2010 s 105kW in 320.000 km. Zaenkrat se še nimam kaj žalit. Vleče kot zverina, porabi pa manj kot sodobni hibridi. Resnici na ljubo: od kar jo imamo do zdaj je povprečna poraba za 6,2 litra nafte na 100 km več kot Tesla...
Naj se še malo dvigne cena elektrike pa se boš vozil ceneje kot tesla. 😉
Po opravljenih parih regeneracijah so se le-te ustalile na vsakih nekje 235-240 kilometrih. Tudi 250 je bilo nazadnje. Tako, da tudi tukaj vidim izboljšavo oziroma so se intervali znatno podaljšali. 👍
A to pišete dizlaši, ko se furate neki brez veze, da se vam regeneracija dokonča? A dpf zabija al add blue al kva že? (mal heca, da ne bo kdo mislu)😁
Nikoli se ne furaš z mazdo brez veze. 😉 To je vedno užitek, če je pa še dobra muzika noter je pa itak zmaga. Drugo je, če bi imeli kako nemško znamko. Tisto je pa res furanje brez veze. 😉 Tudi, ko ne dela regeneracije. 😊
Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊
Evo, naredil sem prvih 500 km s tem aditivom. Avtocestna poraba se je zmanjšala iz 6,5 na 6,3 /100. Že to je super.👍 Sicer pa je motor sedaj, ko je izgleda že vse prečistilo, veliko tišji in zjutraj vžge takoj. Opaziti je, da deluje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz tudi grem raje z avtom kjer se le da. Za letos imamo planirano Francijo (Provansa) in bomo šli seveda z avtom. Ni lepšega, ko si svoboden in se lahko zapelješ kadar koli - kamorkoli. Seveda bomo šli brez kovčka na strehi. 🤗
Povezava za deljenje
Deli na druge strani