Osebno bi veliko raj?i vzel Mazdo6, prav tako je na njeni strani "ketnca". 1.8 je zelo vzdr?ljiv motor, njegove zmogljivosti pa so pa? v okviru 120-konjskega atmosferskega bencinskega motorja.
Pri Mazdi6 naj se posebno pozornost posveti morebitni rji na karoseriji; zadnje obrobe blatnikov, pragovi, spodnji robovi vseh petih vrat in "trebuh" vozila.
Ok, na Vi?u ga ima? pa v dokaj?nji bli?ini Interspara oz. ?e bli?je je Po?ti Slovenije, ogromni stavbi. Lahko pa da je ?e kak?en na obmo?ju Lj. Vi?, ?e neki ?asa nisem ?abar, pa ne obvladam tolko te scene.
P.S. zavili smo s teme, gremo nazaj na bencin, ali je dra?ji ali cenej?i?
Ne vem koliko dr?i teorija, da ga pred meritvijo plinov na tehni?nem pregledu fajn "pregoni?", se pravi pohodi? k zmaj, po mo?nosti po kak?ni AC in naj se izka?lja kolikor se misli. Mo?no, da res u?inkuje, skratka se ti spla?a pozkusit.
@Roky, ne ?elim se vme?avat v tvojo te?avo in neprijetnosti, kve?jemu ti pomagati v okviru svojih zmo?nosti.
Pri tem mi nikakor ni jasno, ko si se pred parimi dnevi hvalil kako je fajn ob?utek, ko te zaustavi, mu da? homologacijski karton?ek in na njem vse ?tima, potem drugi? da te ustavi le zato, da preveri kater avto je to in koliko mo?i premore.
Iz tega pa kar na lepem izredni tehni?ni? Nekaj v tej zgodbi enostavno ne ?tima, pa pustimo zdaj to.
?e si zadost "faca", podrobno opi?i del poro?ila oz. zapisnika, ki se ti?e nehomologiranih delov na vozilu, pa ti v ponedeljek lahko sporo?im kaj je vne?eno v bazi glede predelav na tem tvojem "vragu", da te niso slu?ajno kje ?ejnega peljali ?ez vodo in navedli nerealnih podatkov, ti pa si pa? v strahu sogla?al z njihovimi ugotovitvami. Lahko mi verjame?, da ti ?elim pomagat in nikakor ne ?kodovat, saj vidim, da si v res zelo neprijetni situaciji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Osebno bi veliko raj?i vzel Mazdo6, prav tako je na njeni strani "ketnca". 1.8 je zelo vzdr?ljiv motor, njegove zmogljivosti pa so pa? v okviru 120-konjskega atmosferskega bencinskega motorja.
Pri Mazdi6 naj se posebno pozornost posveti morebitni rji na karoseriji; zadnje obrobe blatnikov, pragovi, spodnji robovi vseh petih vrat in "trebuh" vozila.
Pa sre?no pri nakupu!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani