Japonci seveda lahko in znajo narest močnejše različice. Problem je v EU, ker se takoe motorje in moči finančno kaznuje z ekološkimi taksami na izpuste. Tega recimo Ameri nimajo in zato tam laufa Mazdin 2.5 turbo z 250KM po novem tudi v Mazdi 3.
Sej zato je pa imel pri meni en tak poseben prostor v srcu, ki me je zbližal z bogom, saj sem vsakič, ko sem ga zagledal rekel "o moj bog" in sem ga zato tudi ljubkovalno klical kapelca.
Pred 30 leti je bilo marsikaj redkost. Celo tako osnovne stvari, kot je večstrankarska demokracija. Pa kavbojke v naših trgovinah tudi. Tako,da so bile samo štiri brzine v stoenki pravi luksuz. 🤗
Ja kolk pa misliš, da so imeli takrat brzin ostali avti takega razreda? Več kot 4 je bil že kar luksuzen avto.
Jaz v večstrankarsi demokraciji tudi ne morem v teh časih kupiti kavbojk v štacuni, pa zato ni vzrok to, da je danes nedelja.
Ma niti ne... mi je bolj pomembno bilo, da je šla brez jebanja z raznimi rođoti. Še enkrat bom povedal, kot že mnogokrat - tud jurja je vredno, da nimaš opravka s takimi preprodajalci. Ampak, ko voli nek izvoli in naj se jebe par mesecev, na koncu pa je še vsak popustil in dal za bistveno manj kot je mislil.
ampak s ceno je pa optimist... jaz sem lani svojo v brezhibnem stanju s skoraj pol manj km dal za 3000 EUR. Sicer pa... naj trg pove, da ne bom kej bv naprej govoril.
Od kdaj so ble pa PFL dizelce 185km? A je dal 2.2 motor namest 2.0. not? Se to sploh da homologirat?
Od 2009 so bili not 2.2 motorji s tremi močmi in eden je bil točno s tako konjažo. 2.0, je bil praktično samo dobro leto v uporabi pa še to le zaradi tega, ker so zamujali z 2.2 dizlom.
Ti imaš zelo dobro zavarovanje in poceni. Trenutno ima Sava zavarovalnica najugodneje od vseh. Jaz. plačam za precej podobno zavarovanje pri Generali 725€.
Zato pa bomo naredili spomladi testno vožnjo in primerjali kaj je na stvari in ali vseeno za različne porabe najbolj vpliva stil predvsem pa trasa vožnje.
Ja tale trgovec je zanimiv. Tudi sam sem se pred letom zanimal za eno okrog 27.000€, po tem, ko sem vprašal, če se da naredit še kaj na ceni, pa so jo še dvignili 🙃
A veš kaj mi ni blo jasno... dejansko sem jim povedal, da sem resen kupec in da bom kupil Mazdo 6 al pri njih al pa nekje drugje. Pa jih to ni premaknilo niti za centimeter. Mater a res folk kr tko okol hod pa kupuje rabljene avte za 30kEUR. Mislim, tam sem se počutil tako, kot da imam več pojma o ekonomiji in prodaji, kot tisti, ki se s tem profesionalno ukvarjajo.
Aja pa še to: na men so probal izvajat stare marketinške trike tipa: ... ja je kar dosti povpraševanja in da zato ne bodo spuščali cene, ker bo hitro šla. Zdaj a jaz ne vem pomena besede hitro al to pomeni, da je hitro cca v roku dveh let... mogoče.
Problem je edino v tem, da prodajalci so vse prevečkrat pohlepni do konca in ne bodo spustili niti za euro.
Tole na sliki sem gledal jeseni 2019 in sem jim takrat ponudil 28.500 (imeli so takrat nastavljeno malo čez 30kEUR) pa so se mi smejali. Po letu in pol so skoraj na tej cifri in z vsakim mesecem je avto manj vreden.
Pa da ne bo kdo mislil, da sem lovec na denar, ker če bi bil bi takrat prodajal svoj staro šestico za 4kEUR. Tako pa sem rekel ceno 3kEUR in še predno je šla v prodajo sem že imel kupca (a ne Zmaj 😉) .
Ampak vse to kar si napisal enako dobro naredi 5-vratna limuzina, kot je recimo Škoda Octavia ali Superb, VW Arteon, KIA Stinger, 5-vratni Mondeo itd itd. Vsem, kjer se zadnja prtljažna vrata odprejo na široko so praktično enako uporabni kot karavani.
Da taki uporabni avti izginjajo je krivda te nove SUV mode, ki je še mnogo dražja za vzdrževanje.
Hmmm... upam, da je vsaj tolk dobro kot pri drugi generaciji... tam po 11 letih in skoraj 300kkm ni kazal znake utrujenosti samo zgladil se je od stalnega božanja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Japonci seveda lahko in znajo narest močnejše različice. Problem je v EU, ker se takoe motorje in moči finančno kaznuje z ekološkimi taksami na izpuste. Tega recimo Ameri nimajo in zato tam laufa Mazdin 2.5 turbo z 250KM po novem tudi v Mazdi 3.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani