Ravno ?as mam, pa sem se spravil brat o DPFju na netu. Zanima me nekaj. Filter se na?eloma, "Na?eloma" s?isti sam, ?e je dovolj velika temperatura, kajne! To pomeni, ?e se vozi? kaj vem...s 3000 obrati, se na?eloma s?isti ali pa? tudi ne?
Spra?ujem zato, ker sem se v?eraj namenoma vozil iz Lj do Lesc samo v peti tam okoli 3000. Prejle pri vo?nji domov, se pa vklju?i aktivna regeneracija (povi?ana poraba). Zdej pa ne vem. Al ga bo treba bl ti?at
Oh tg DPF. Dans greva s punco na morje, vozim lepo v 6-ti prestavi z 2500 obrati. Ustaviva se na ravbarkomandi, ko greva dalje se pri?ge lu?ka dpf. Mislim si, not again. Vozim se naprej, ?ez ene 10 minut ugasne. Ko je lu?ka gorela sm vozil v 5 prestavi,cirka 3000 obratov. Ni mi jasn zakaj se to pri?iga. ?e se pri?ge je to baje ?e kriza. Naj omenim da se vsak dan vozim po AC, tam okol 2500 obratov. Zdj naj mi pa nekdo re?e da ne znam vozt, oz da mam sam mestne voznje. Obcutek mam da ta sistem ciscenja nekak ne dela. Pred 14 dnevi so na servisu pucal ta filtr, zdj se bo zgodba ocitno s5 ponovila...
Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.
V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...
Moje mnenje je tako, da se FIATA pa? dr?i tak sloves kot se ga. Verjetno v preteklosti res niso bili bohve kaj avtomobili, ampak zadnjih nekaj modelov je po mojem mnenju kar zadovoljivih. Je pa tudi res, da si takega slovesa (negativnega) ne more? znebiti kar ?ez no?. Tak sloves mislim, da se ga bo dr?al vedno.
Na drugi strani pa mazda, ki naj bi pred leti izdelovala avtomobile z nizko stopnjo pokvarljivosti, posledi?no je dobila dober sloves, dobro ime, v zadnjem ?asu so se pa verjetno malo po?lampali. Ampak sloves ostane.
Je pa res, da si bo Mazda verjetno (pri ljudeh) prej pokvarila dobro ime, kot pa ga bo FIAT popravil. Predsodki pa?.
Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.
Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja.
Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.
Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.
Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?
Ja, v?eraj sem potem vozil tako pa se je ugasnila. Sem bil pa 1 teden nazaj na servisu, kjer smo menjali olje, notri je sedaj tudi nova 'palca' za olje..Ne verjamem, da bi v 1 tednu nivo olja zrasel skoraj do X ... Bom preveril.
Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..
Pa sej webasto ne ropota ko ventilator. Tisto sem zadnji? sli?al bolj kot tako rahlo piskanje zraka, nekak tko. Ampak tist je delalo konstantno nekaj ?asa.
Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico )
Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne.
Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund.
Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo?
Poglej v navodila kaj pi?e o tem. Mislim, da je tako, ?e gori, se mora? voziti malo naokoli nad 2.000 obrati pa se zadeva spuca. ?e pa utripa pol pa takoj na servis, ker je baje panika, da zajebe? filter, ki stane... ma bol? da ne ve?
To mi je znano ja. Me pa zanima, pri mojem na?inu vo?nje kolikokrat se bo lu?ka pri?gala. ?e prav razumem, se preden se pri?ge lu?ka, filter ho?e o?istit.
Eno pitanje v zvezi z Dpf. Danes mi je za?ela goret lu?ka dpf. Bil sem ravno na AC,zato sm se vozil v 4 in 5. Po ene slabih 10 minutah je lu?ka ugasnla. To pomen da se je filtr s?istil ane. A ?e se enkrat za?ne takole pri?igat to pomen da bo kmal trebj na servis al kako?
Lahko bi tankal navadno olje in ne tega ki je brez ?vepla in 2X dra?ji, DPF lu?ka se ne bi pri?igala, poraba bi bila ni?ja, nivo olja se nebi dvigoval,....
Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter??
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi, ?e povzamem, ga je brez veze ti??at na nevem kake obrate..Bistvo je da se pa? vozi? nad 2000 obrati in to dalj ?asa...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani