Kaj bi se pa zgodilo, ?e bi avto ugasnil. ..Nisem upal, da ne bi za?ela jutri utripat. Sem si najprej rekel, ma klinc, grem jutr v lj, pa se bo ?e spucu, no potem sem se premislu
Je pa po tem, ko je lu?ka ugasnila, ?e bla mal pove?ana poraba kokr sm opazu.
Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je***
?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva ..
Hvala Boss..Sem si zgleda mal napa?no predstavlju vso zadevo. Mislim bral sem o aktivni in pasivni regeneraciji. ?e?, da je pasivna takrat ko je pa? vi?ja temperatura in saje same od sebe zgorijo. Aktivna je pa po potrebi, ?e pasivna ne zadostuje..
Ravno ?as mam, pa sem se spravil brat o DPFju na netu. Zanima me nekaj. Filter se na?eloma, "Na?eloma" s?isti sam, ?e je dovolj velika temperatura, kajne! To pomeni, ?e se vozi? kaj vem...s 3000 obrati, se na?eloma s?isti ali pa? tudi ne?
Spra?ujem zato, ker sem se v?eraj namenoma vozil iz Lj do Lesc samo v peti tam okoli 3000. Prejle pri vo?nji domov, se pa vklju?i aktivna regeneracija (povi?ana poraba). Zdej pa ne vem. Al ga bo treba bl ti?at
Oh tg DPF. Dans greva s punco na morje, vozim lepo v 6-ti prestavi z 2500 obrati. Ustaviva se na ravbarkomandi, ko greva dalje se pri?ge lu?ka dpf. Mislim si, not again. Vozim se naprej, ?ez ene 10 minut ugasne. Ko je lu?ka gorela sm vozil v 5 prestavi,cirka 3000 obratov. Ni mi jasn zakaj se to pri?iga. ?e se pri?ge je to baje ?e kriza. Naj omenim da se vsak dan vozim po AC, tam okol 2500 obratov. Zdj naj mi pa nekdo re?e da ne znam vozt, oz da mam sam mestne voznje. Obcutek mam da ta sistem ciscenja nekak ne dela. Pred 14 dnevi so na servisu pucal ta filtr, zdj se bo zgodba ocitno s5 ponovila...
Eno vpra?anje. Prejle mi je za?ela utripat DPF lu?ka. O?itno sonda sporo?a napa?ne informacije o zmesi al zraku, kaj jaz vem...Pa se temu filtru me?a, al pa se paca. Skratka za?elo je utripat, avto gre normalno. Ni padel v noben zasilni re?im al kej podobnega.
V ponedeljek sem tako ali tako zmenjen na servisu, da ga pripeljem. Samo sem v dvomih, a se lahko peljem zdej jutri z avtom al ne...
Moje mnenje je tako, da se FIATA pa? dr?i tak sloves kot se ga. Verjetno v preteklosti res niso bili bohve kaj avtomobili, ampak zadnjih nekaj modelov je po mojem mnenju kar zadovoljivih. Je pa tudi res, da si takega slovesa (negativnega) ne more? znebiti kar ?ez no?. Tak sloves mislim, da se ga bo dr?al vedno.
Na drugi strani pa mazda, ki naj bi pred leti izdelovala avtomobile z nizko stopnjo pokvarljivosti, posledi?no je dobila dober sloves, dobro ime, v zadnjem ?asu so se pa verjetno malo po?lampali. Ampak sloves ostane.
Je pa res, da si bo Mazda verjetno (pri ljudeh) prej pokvarila dobro ime, kot pa ga bo FIAT popravil. Predsodki pa?.
Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.
Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja.
Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.
Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.
Ok to mi je nekak jasno. Take poglobljene razlage v navodilih nisem na?el. Jaz si razlagam tako, da se kompresor vklopi takrat, ko je dejansko potreba po hlajenju zraka. ?e je pa zunaj 8 stopinj, v notranjosti imam pa nastavljeno na 23, mi je pa malo ?udno. Ampak ok, ?e mora tko bit. Kako mate pa ostali nastavljeno, tudi na AUTO?
Ja, v?eraj sem potem vozil tako pa se je ugasnila. Sem bil pa 1 teden nazaj na servisu, kjer smo menjali olje, notri je sedaj tudi nova 'palca' za olje..Ne verjamem, da bi v 1 tednu nivo olja zrasel skoraj do X ... Bom preveril.
Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..
Pa sej webasto ne ropota ko ventilator. Tisto sem zadnji? sli?al bolj kot tako rahlo piskanje zraka, nekak tko. Ampak tist je delalo konstantno nekaj ?asa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
mah bullshit ta navodila. Druga? sem iz ?en?urja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani