Če se ti to dogaja pri zaviranju, imaš lahko še vedno težave z vakuumom (kljub menjavi vakuumske črpalke). Preko OBD-ja (parameter: Brake Booster Pressure Sensor) preveri ali imaš vakuum na 7.6 kPa. Potem pritisneš nekajkrat zavoro (avto v mirovanju) in ko ti tlak naraste (to se zgodi hipno), testiraš kako hitro ti pade nazaj na 7.6 kPa. V principu bi se moralo zgoditi relativno hitro. Če ne, ti sistem ne tesni.
Akumulator je star 4 ali pa 5 let, VARTA, drugače dela normalno, sklepam pa, da ga je Simon preveril. Glede senzorja sklopke in zavor pa je vem, vem, da je zamenjal vse senzorje, ki so kakorkoli povezani z zrakom ali izpuhom, ker je računalnik vrgel ven kodo na sliki
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.