Skoči na vsebino

Pomo?


delpiero

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Nameravam kupiti mazdo 6 dizel in me zanimo, kako se tak?ni avtomobili obnesejo? Vzdr?evanje in motorji?

Hvala za kakr?nokoli informacijo, ker se na mazde res ne spoznam. Avto mi je pa neizmerno v?e? :)

 

Ogledani imam teli dve:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6599965&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6613571&show=1

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljen!

lepo, da si se odlo?il za Mazdo. Na?eloma starej?e 6ke brez Dpf ne poznam, vem le, da laufa tudi na kurilca, tko kot moja faceliftana z dpf. Nekih te?av naj nebi bilo, turbina bi morala dr?ati ?ez 300jurjev km, tko da ta z menjano turbino mi je sumljiva. Moja ma 225tkm pa nima nobenih znakov za pohajanje turbine. Dpf, vsaj 143km majo napako, da na okol 190tkm kateri gre odmi?na gred pa neki ?ob?eniki. Kon?niki delajo 500tkm, rje ni, vsaj na moji 6let stari ne. ?e bo ?e kdo kaj napisal bo fino. Ponujam pa ti eno testno vo?njo z mojo, ?e ?eli?, jo tudi prodajam. Poglej pod male oglase. upam, da ti tole kaj pomaga.

 

Aja, pa faceliftane majo online servisno knjigo, vezano na Vin cifro.

Lp janez

 

aja, vzdr?evanje. Pri moji je bilo samo redni servisi na poobla??encu in vozi, nenadejano je bila menjana le odmi?na gred pa ena ?oba. To je pa to :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto z turbino je res sumljivo, zna bit da ima avto zama?eno sito v karterju in da mu je ?la turbina zaradi mazanja. V tem primeru bo ?ol tudi motor, ?e niso re?ili problema. Stare ?estke imajo problem z podlo?kmi pod injektorji in sitom v karterju, ?e je bilo to re?eno ima? mir, vse ostalo so malenkosti...preden kupi? pozanimaj se ?e so menjali podlo?ke pod injektorji!

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisto z turbino je res sumljivo, zna bit da ima avto zama?eno sito v karterju in da mu je ?la turbina zaradi mazanja. V tem primeru bo ?ol tudi motor, ?e niso re?ili problema. Stare ?estke imajo problem z podlo?kmi pod injektorji in sitom v karterju, ?e je bilo to re?eno ima? mir, vse ostalo so malenkosti...preden kupi? pozanimaj se ?e so menjali podlo?ke pod injektorji!

 

Saj so tudi vbrizgalne ?obe menjali takrat, pol so menda podlo?ke tudi nove dali.

Pa 40kkm po menjavi turbine - motor rikne najpozneje 5kkm po menjavi turbine, ?e niso podlo?ke menjane in sito s?i??eno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, hvala za pomo? :) Modra je res sumljiva.

Na avto.netu je zanimiva samo ?e tale: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5161560&show=1

Obljubim pa, da se kmalu sre?amo na kak?em zboru :) ( ?e jih organizirate )

 

zbor je ravno to nedeljo v LJ-BTC za A-cosmosom :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, nevem ?e bom lahk tok hitr avto nabavu <_<:D

 

z avtom al brez ni va?no, va?no, da se dru?imo :bravo: druga? se pa itaq vsak mesec kej dogaja ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.