Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

 

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

 

mehanik zamenjal naftni filter in fu? je bil termostat - tam je nekje tudi iztekalo.

 

Sedaj dela bp.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.