Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

Napisano

Torej,

 

mazda 3 diesel, letnik 2007, so se pojavile tri te?ave.

 

avto ob?asno izgubi mo?, po ponovnem zagonu nekaj ?asa dela v redu (v?asih dlje, v?asih manj, v?asih 300 km, v?lasih 300 m). Verjetno naftni filter, glede na to, da je bil filter trih delcev o?i??en? Tester je ok, egr dela ok, bojda.

 

Druge te?ava. Avto ni grel. pogledam antifriz, posoda skoraj prazna, dolijem, avto greje. 500 km kaseneje spet ne greje, spet gledam, spet prazno. Merilec temperature dela ok. ker je itak vse mokr ne vidim na tleh. ?e spu??a. Motor je videt suh - je pa res, da je lahko posu?il, ko se peljem. kak?en predlog?

 

hvala stokrat?

 

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

to da avto ni grel, je seveda posledica manjka hladilne teko?ine, preveriti je potrebno ?e, ?e odpira termostatski ventil, sistem pa obvezno preveriti na tesnost - lahko da spu??a pe?ka za gretje, preveri, ali je v kabinskem prostoru mokro, spredaj pri nogah voznika/sovoznika...

 

pri izginjanju hladilne teko?ine je sicer ogromno mest, kje lahko izteka, netesna posoda, netesen hladilnik, netesna glava motorja, pri prvih dveh bi morale biti vidne sledi iztekanja, pri slednjem pa para v izpuhu...

 

sam bo? diagnozo te?ko postavil, obisk kakega mehanika je priporo?ljiv

 

mehanik zamenjal naftni filter in fu? je bil termostat - tam je nekje tudi iztekalo.

 

Sedaj dela bp.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.