Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, na MX-5 smo menjali teflone zaradi prevelike porabe olja. Stanje se je sicer bistveno izbolj?alo, a mi pri priganjanju ?e vedno pije mal preve? olja. Pri normalni vo?nji ve?je porabe ni opazit.

 

Pomerli smo kompresijo in je taka, kot mora bit. Vseeno pa sumim, da bi bilo dobro menjat batne obro?ke (tesnila so povsod OK, ni videt, da bi kje lahko pu??alo olje, torej ga po?re motor).

 

Cca koliko ? bi me tole pri?lo (skupaj z menjavo tesnila glave, pa menjavo ojni?nih) in h ktermu mehaniku se spla?a peljat avto?

Napisano

Bi kr priporo?al na?ega Pelkota iz medvod.. Ker si tut sam lasti mx5 NA, se bo z veseljem lotil in opravil zadevo kot se zagre. :bravo:

 

Za to?no ceno je najbol, da ga kar pokli?e?, vsekakor pa to ne bo oderu?ka cifra :)

http://www.rabim.info/avto-pelko-vzdrzevan...pelko-sp-235134

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Obro?ki pri nas pridejo cca 300-400?, tesnilo glave je okoli 50, pol je ?e kak?na malenkost, plus delo. Mam isti problem, in trenutno razmi?ljam da bi ga kr v en grabn porinu... :glare:

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano
  je creep napisal:

Najprej bom itak probal ?e drug tip olja in kak aditiv, ma na dolgi rok bo bolje nrdit eno malo generalko.

 

Druga opcija bi bla rabljen motor. Ampak nikol ne ve?, kaj dobi?, ko kupuje?. Pa ?e 1.8 je, ki ga je te?je dobit.

 

Prvo povej kak?na je ta poraba olja pri preganjaju?

Drugo ne uporabljaj olja z velikim razponom gradacije W.

 

Glede aditivov pa se lahko obrne?, na mene preko metabond.si, kjer lahko dobi? detaljnej?a pojasnila.

 

Mislim pa, da to kar se dogaja s tvojim motorjem, ni tragi?no, saj je normaln0, da se pri preganjanju, ko se temperatura olja pove?a in viskoznost pade, pove?a tudi poraba olja. To porabo lahko zmanj?a? s izbiro olja in pravo izbiro aditiva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Za ?portno gorsko vo?njo 0,5 l je ?e v mejah dopustnega. Bi pa lahko z enim od metabondovih aditivov lahko to porabo zmanj?al. Gold bi ti lahko najmanj prepolvil porabo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Gold speciala imam tud js v miati l. 91 in je razlika opazna. ?e vedno se pa voha in kuri olje, tko da tud mene ?aka menjava teflonov in obro?kov..

 

Dolivanje olja in aditivov je ?al samo za?asna re?itev :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sam ima mazdo mx5 ?e 10 let in vedno uporabljam valvolin 10W40. Ko sem jo enkrat imel na drugem servisu mi je notri nalil neko olje,ki ga je avto po?teno pil in sem ga stalno dolival pa ?e zadaj na izpuhu se je kadilo kot da je na premog. Mislil sem da je kaj narobe z motorjem,ampak ko sem na naslednjem servisu pri Simonu delal servis mi je nalil olje valvolin 10W40 so problemi izginili. Ne more? verjeti kaj pomeni samo ?e zamenja? znamko olja... -_-

Napisano

Ja, pri meni sem menjal teflone, pa tudi batni obra?ki so bli slabi, in je ko pumpa delovalo, pilo olja, ko ?ovna.

so pa samo batni okoli 300 evrov, govorim original, jaz pa sem ?e bate menjal so pa pri?li ?e okoli 600evrov.

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Napisano

Ne jamrat. :) A se nih?e ne znajde in kupi iz tujine? Gledam ebay cene in so od 80? obro?ki vseh mo?nih znamk za 680? so pa ?e kovani bati z obro?ki vred od Wosnerja. ?e za 450 vidim da so od Wisecota, sicer pride ?e DDV ampak vseeno. Lahko bi vam bilo ?e jasno, da imamo pri nas najvi?je cene dale? naokoli.

Napisano
  je creep napisal:

Na ilmotorsport so 170? (standardni obro?ki). Bolj me je zanimalo, cca koliko ? bi si hotel en mehanik za jih zamenjat. Si ne upam sam lotit menjave :)

 

Si ?e vpra?al Pelkota? Mislim, da ne bo? ni? zgre?il ?e pelje? k njemu.

 

?eprav sam bi v teh primerih spotoma res menjal ?e kaj drugega kot obro?ke. :blush:

Napisano

kopresija nima veze s porabo olja,to pove samo da je kopresijski obro?ek ok. va?en je sredinski-posnemalni ki je lahko stisnjen in gre olje mimo...tako da bo lahko tudi to ;)

Napisano
  je Symon napisal:

Glede na tvoje plane pa jaz ne bi dajal poceni robe notri ker bo? na koncu dvakrat delal. :blush:

 

u bistvu sm vzel najdra?je, ostali so bli ?e ceneje :blush: vseved ma ?e neke cenej?e, pa prav, da mu zaenkrat vse OK dela :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.