Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, na MX-5 smo menjali teflone zaradi prevelike porabe olja. Stanje se je sicer bistveno izbolj?alo, a mi pri priganjanju ?e vedno pije mal preve? olja. Pri normalni vo?nji ve?je porabe ni opazit.

 

Pomerli smo kompresijo in je taka, kot mora bit. Vseeno pa sumim, da bi bilo dobro menjat batne obro?ke (tesnila so povsod OK, ni videt, da bi kje lahko pu??alo olje, torej ga po?re motor).

 

Cca koliko ? bi me tole pri?lo (skupaj z menjavo tesnila glave, pa menjavo ojni?nih) in h ktermu mehaniku se spla?a peljat avto?

Napisano

Bi kr priporo?al na?ega Pelkota iz medvod.. Ker si tut sam lasti mx5 NA, se bo z veseljem lotil in opravil zadevo kot se zagre. :bravo:

 

Za to?no ceno je najbol, da ga kar pokli?e?, vsekakor pa to ne bo oderu?ka cifra :)

http://www.rabim.info/avto-pelko-vzdrzevan...pelko-sp-235134

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Obro?ki pri nas pridejo cca 300-400?, tesnilo glave je okoli 50, pol je ?e kak?na malenkost, plus delo. Mam isti problem, in trenutno razmi?ljam da bi ga kr v en grabn porinu... :glare:

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Najprej bom itak probal ?e drug tip olja in kak aditiv, ma na dolgi rok bo bolje nrdit eno malo generalko.

 

Druga opcija bi bla rabljen motor. Ampak nikol ne ve?, kaj dobi?, ko kupuje?. Pa ?e 1.8 je, ki ga je te?je dobit.

 

Prvo povej kak?na je ta poraba olja pri preganjaju?

Drugo ne uporabljaj olja z velikim razponom gradacije W.

 

Glede aditivov pa se lahko obrne?, na mene preko metabond.si, kjer lahko dobi? detaljnej?a pojasnila.

 

Mislim pa, da to kar se dogaja s tvojim motorjem, ni tragi?no, saj je normaln0, da se pri preganjanju, ko se temperatura olja pove?a in viskoznost pade, pove?a tudi poraba olja. To porabo lahko zmanj?a? s izbiro olja in pravo izbiro aditiva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Za ?portno gorsko vo?njo 0,5 l je ?e v mejah dopustnega. Bi pa lahko z enim od metabondovih aditivov lahko to porabo zmanj?al. Gold bi ti lahko najmanj prepolvil porabo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Gold speciala imam tud js v miati l. 91 in je razlika opazna. ?e vedno se pa voha in kuri olje, tko da tud mene ?aka menjava teflonov in obro?kov..

 

Dolivanje olja in aditivov je ?al samo za?asna re?itev :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sam ima mazdo mx5 ?e 10 let in vedno uporabljam valvolin 10W40. Ko sem jo enkrat imel na drugem servisu mi je notri nalil neko olje,ki ga je avto po?teno pil in sem ga stalno dolival pa ?e zadaj na izpuhu se je kadilo kot da je na premog. Mislil sem da je kaj narobe z motorjem,ampak ko sem na naslednjem servisu pri Simonu delal servis mi je nalil olje valvolin 10W40 so problemi izginili. Ne more? verjeti kaj pomeni samo ?e zamenja? znamko olja... -_-

Napisano

Ja, pri meni sem menjal teflone, pa tudi batni obra?ki so bli slabi, in je ko pumpa delovalo, pilo olja, ko ?ovna.

so pa samo batni okoli 300 evrov, govorim original, jaz pa sem ?e bate menjal so pa pri?li ?e okoli 600evrov.

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Napisano

Ne jamrat. :) A se nih?e ne znajde in kupi iz tujine? Gledam ebay cene in so od 80? obro?ki vseh mo?nih znamk za 680? so pa ?e kovani bati z obro?ki vred od Wosnerja. ?e za 450 vidim da so od Wisecota, sicer pride ?e DDV ampak vseeno. Lahko bi vam bilo ?e jasno, da imamo pri nas najvi?je cene dale? naokoli.

Napisano

Na ilmotorsport so 170? (standardni obro?ki). Bolj me je zanimalo, cca koliko ? bi si hotel en mehanik za jih zamenjat. Si ne upam sam lotit menjave :)

 

Si ?e vpra?al Pelkota? Mislim, da ne bo? ni? zgre?il ?e pelje? k njemu.

 

?eprav sam bi v teh primerih spotoma res menjal ?e kaj drugega kot obro?ke. :blush:

Napisano

kopresija nima veze s porabo olja,to pove samo da je kopresijski obro?ek ok. va?en je sredinski-posnemalni ki je lahko stisnjen in gre olje mimo...tako da bo lahko tudi to ;)

Napisano

Glede na tvoje plane pa jaz ne bi dajal poceni robe notri ker bo? na koncu dvakrat delal. :blush:

 

u bistvu sm vzel najdra?je, ostali so bli ?e ceneje :blush: vseved ma ?e neke cenej?e, pa prav, da mu zaenkrat vse OK dela :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
    • Danes zjutraj dal kri...  Zdaj sem pa v Bosni... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.