Skoči na vsebino

Delovanje dizel motorja M5 2.0, ekstremni skok porabe?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Sem na novo lastnik Mazde 5 CD110 letnik 2010, dizel 2.0.

 

Ker nikoli nisem imel dizla in Mazde me nekaj zanima...( vozim pa dizle na slu?benih ob?asnih vo?njah )

 

Pred dvema dnevoma sem prvi? peljal avto, malo lokalmo ,malo avtoceste, skratka me?ana vo?nja cca 75km.

 

Poraba po pri?akovanju 7,2 litra, super, avto je velik, te?ak, visok, saj manj skor ne bo, vse po pri?akovanjih.

 

V?eraj sem pa naredil cca, 25 km, vmes ?tirikrat ugasnil avto, poraba pa je kar naenkrat ogromna, v teh 25 km je sko?ila na povpre?je 9? ko gledam BC trenutno v 3 ali 4 pri konstantni hitrosti od 50-80 sploh ne pade pod 8L! ( od 8 pa do 22L ).

 

Danes zjutraj sem resetiral povpre?no porabo lokalno vozil 50 - 60 in je povpre?na 10L???

 

A je to mogo?e da se ?isti DPF, pa ker se ga vmes uga?al ne pride ta cikel do konca. :whatever:

 

Bi me moralo to skrbeti. Aja, avto ima vse servise OK, prevo?enih pa 57.300km...

May the downforce be with you

Napisano

Naredi vsaj 100km.

 

Sicer pa : volumen pri tankanju / (?t. km - ?t. km pri zadnjem tankanju) x 100 = poraba /100. Ali pa poraba.com.

 

Ne sekiraj se. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Naredi vsaj 100km.

 

Sicer pa : volumen pri tankanju / (?t. km - ?t. km pri zadnjem tankanju) x 100 = poraba /100. Ali pa poraba.com.

 

Ne sekiraj se. :D

 

 

He, he first contact!

 

Hvala za odgovor... Ja saj bom moral zdajle na malce dalj?o pot pa da vidim kako ta stvar dejansko ka?e, z kalkulatorjem ( seveda je ?ena takoj prjavila pod mar? v IKEO v Graz :-) pa poln prtlja?nik robe nazaj , nima ve? izgovorov da je prtlja?nik premali... :D )

May the downforce be with you

Napisano

Lahko samo re?em, da BC potrebuje par 1000 km, da je povpre?je to, kar v resnici nameri?. Jaz ga resetiram 2x na leto, po zimi in pred poletjem pa moram natankati 2 -3 tanke vsaj, da ka?e skoraj prav. Kake 2-3 dcl/100km mi pa ?e vedno ka?e preve?.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Lahko samo re?em, da BC potrebuje par 1000 km, da je povpre?je to, kar v resnici nameri?. Jaz ga resetiram 2x na leto, po zimi in pred poletjem pa moram natankati 2 -3 tanke vsaj, da ka?e skoraj prav. Kake 2-3 dcl/100km mi pa ?e vedno ka?e preve?.

 

Mogo?e sem se preve? razvadil BC ja na Fordu ki sem ga imel pred tem. Tam je trenutna in povpre?na ?timala res u nulo. Trenutna jed delala pa dobesedno real time, brez zamika... :-O

 

Malo me je zaskrbelo ko sem v?eraj vozil 50-70 kmh pa mi je trenutna poraba skakala me 8 in 22 L, nisem vajen takega ra?unanja trenutne porabe, mogo?e sem se preuranjeno ustra?il kaj je narobe?

May the downforce be with you

Napisano

Mogo?e sem se preve? razvadil BC ja na Fordu ki sem ga imel pred tem. Tam je trenutna in povpre?na ?timala res u nulo. Trenutna jed delala pa dobesedno real time, brez zamika... :-O

 

Malo me je zaskrbelo ko sem v?eraj vozil 50-70 kmh pa mi je trenutna poraba skakala me 8 in 22 L, nisem vajen takega ra?unanja trenutne porabe, mogo?e sem se preuranjeno ustra?il kaj je narobe?

 

 

V 1. ti sko?i tudi do 60-70. ?e bi imel benc, celo ?ez 100. Zempla prehitro.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.