Skoči na vsebino

Zavorni diski iz doma?ih logov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Z bratom sva se malo "igrala" in predelala originalne diske z njegove VTI. ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hehe nori so....

 

ma kaj to je za okras??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ne so vuporabi ?e skoraj pol leta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pri ekstremnih obremenitvah ti lahko disk raznese.originalni ?portni diski z zarezami nimajo zarez ven zbru?enih ampak so tako uliti in po posebnih postopkih kaljeni

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ja itaq, ne prodajat bu? ! Pa brez zamere, vse sva prej zelo dobro pre?tudirala in ?e en koilega nama je pomagal zbrati podtke kako delajo take diske. Tako da sva lahko brez skrbi. Kak?ne so zate ekstremne obremenitve, z 230 km/h na 50 km/h, to zdr?i preverjeno-ve?krat. Vse kar je blo malo je smrdelo in se kadilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kire firme pa so "bli" diski???

 

A lahko se kasno drugo obliko naredis, al je ta najbolj optimalna??

 

Kolko cajta sta to delala?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Diski so bili original hondini, dela pa jih firma NISSIN.

Vse sva naredila na CNC rezkalnem stroju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

predvidevam da sta za zareze uporabljala zaobljen polkrozni rezkar, drugace se zna zgodit da sta v materialu naredila nepopravljive posledice :)

 

sicer zgleda dobro... ampak... nekak jaz to nazaj na avto nebi dal... :) pa da sam a-testiram

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Da se nebo kdo v?gal, diski so bili popolnoma novi in ?e ni? rabljeni. Utori so bili pa narejeni s tako imenovanim "kugla" rezkarjem. Globina le teh pa je polovico dovoljene obrabe diska. ?e ej nov disk debel 23mm dovoljena obraba pa 22mm je na vsaki strani narejen kanal globok 0.45mm, tako da ni niti toliko kot bi bil lahko. Povrh vsega pa ?e ti kanali povedo koliko diska je ?e in kdaj je ?as da se zamenja. Pa brez skrbi vse je bilo preverjeno in pre?tudirano predno sva se lotila dela, ker je ?koda diskov za 50 ksit. Pa ?e to diski so levi in desni, se pravi da diska nista enaka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?e slika, kot dokaz da je to v uporabi. Narejeno ma ?e 10 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

glede tega da smo pri zavorah me zanima ?e kdo ve katere plo??ice majo zelo dober oprijem na diske (firma,...) ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

glede tega da smo pri zavorah me zanima ?e kdo ve katere plo??ice majo zelo dober oprijem na diske (firma,...) ?

Kolkr jaz vem naj bi ble ?im bolj mehke in iz grafita,

obrabjo se pa ful hitr.

Napisano

Js mam samo izku?nje z pol??icami TEXTAR, TAROX, NISSIN in EBC. Vs e te sp zelo dobre tudi pri pretiravanju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.