Skoči na vsebino

Zavorni diski iz doma?ih logov


YavarYe X6V6

Priporočeno sporočilo

Z bratom sva se malo "igrala" in predelala originalne diske z njegove VTI. ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe nori so....

 

ma kaj to je za okras??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja itaq, ne prodajat bu? ! Pa brez zamere, vse sva prej zelo dobro pre?tudirala in ?e en koilega nama je pomagal zbrati podtke kako delajo take diske. Tako da sva lahko brez skrbi. Kak?ne so zate ekstremne obremenitve, z 230 km/h na 50 km/h, to zdr?i preverjeno-ve?krat. Vse kar je blo malo je smrdelo in se kadilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kire firme pa so "bli" diski???

 

A lahko se kasno drugo obliko naredis, al je ta najbolj optimalna??

 

Kolko cajta sta to delala?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Diski so bili original hondini, dela pa jih firma NISSIN.

Vse sva naredila na CNC rezkalnem stroju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

predvidevam da sta za zareze uporabljala zaobljen polkrozni rezkar, drugace se zna zgodit da sta v materialu naredila nepopravljive posledice :)

 

sicer zgleda dobro... ampak... nekak jaz to nazaj na avto nebi dal... :) pa da sam a-testiram

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se nebo kdo v?gal, diski so bili popolnoma novi in ?e ni? rabljeni. Utori so bili pa narejeni s tako imenovanim "kugla" rezkarjem. Globina le teh pa je polovico dovoljene obrabe diska. ?e ej nov disk debel 23mm dovoljena obraba pa 22mm je na vsaki strani narejen kanal globok 0.45mm, tako da ni niti toliko kot bi bil lahko. Povrh vsega pa ?e ti kanali povedo koliko diska je ?e in kdaj je ?as da se zamenja. Pa brez skrbi vse je bilo preverjeno in pre?tudirano predno sva se lotila dela, ker je ?koda diskov za 50 ksit. Pa ?e to diski so levi in desni, se pravi da diska nista enaka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e slika, kot dokaz da je to v uporabi. Narejeno ma ?e 10 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mam samo izku?nje z pol??icami TEXTAR, TAROX, NISSIN in EBC. Vs e te sp zelo dobre tudi pri pretiravanju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.