Skoči na vsebino

Menjava pete prestave, help!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem menjal v MX-3 iz 1,8V6 na 2,0V6 komplet z menjalnikom samo polosovine niso ble enake na obeh straneh pa dol?ina tud ni bla ok. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dovolj bi bilo ce bi menjal samo motor :-)

 

Ni cisto res, ker je od 2.0 V6 motorja daljsi menjalnik kot pri 1,8 V6

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To ne vpliva kaj dosti, razlike v zmogljivostih ne bo velike zaradi menjalnika.

 

Potem pa samo motor in menjalnik, ce bi zelel se menjalnik. Polosovine ostanejo iste.

Napisano

To ne vpliva kaj dosti, razlike v zmogljivostih ne bo velike zaradi menjalnika.

 

Potem pa samo motor in menjalnik, ce bi zelel se menjalnik. Polosovine ostanejo iste.

 

Ja mene zanima samo dalj?a 5ta, ker ima elektromotor 160Nm navora skoz do 3000rpm, potem pa za?ne padat. Tako lahko z dalj?im menjalnikom zadr?im koleno navora pri vi?ji hitrosti. To pomeni, da lahko plezam po vi?njegorskem klancu s 5to pri 120km/h. Tako kot pri dizlu. Avto bi moral it 150 po ravnem! ?e pa je tretja tudi dalj?a je pa ?e bolj?e za vo?njo v naselju.

 

A

Napisano

Xedos 6 ima tudi tretjo prestavo daljso.

 

Super!

 

Torej i??em menjalnik od Xedosa 6 motor 2.0 V6. V dobrem stanju prosim. Kdor ve kje bi ga lahko dobil, PM me.

 

A

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.