Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

A mi lahko kdo pove ce so na M5, do 2010, osvetljeni v ozadju vsi trije okrogli gumbi za kontrolo AC, temp, ?ipe itd...

 

na sredinskem ni ponoci osvetljen znak za ?ipo, pa nisem siguren ce je crknil, al samo na srednjem ni osvetljeno ozadje znakov na gumbu???

 

Ce mi je crknil... A je kdo ?e menjaval, je notri zadaj ?arnica ali je LED osvetlitev...?

 

hvalajn l.p.

May the downforce be with you

Napisano
  je stana2310 napisal:

Zdravo,

 

A mi lahko kdo pove ce so na M5, do 2010, osvetljeni v ozadju vsi trije okrogli gumbi za kontrolo AC, temp, ?ipe itd...

 

na sredinskem ni ponoci osvetljen znak za ?ipo, pa nisem siguren ce je crknil, al samo na srednjem ni osvetljeno ozadje znakov na gumbu???

 

Ce mi je crknil... A je kdo ?e menjaval, je notri zadaj ?arnica ali je LED osvetlitev...?

 

hvalajn l.p.

 

Imel enako te?avo na 5ki. Treba je se lepo razdredi in nove ?arnice dati noter. Niso led. So take male na dve ?i?ki. lp.
Napisano
  je Strela napisal:

Imel enako te?avo na 5ki. Treba je se lepo razdredi in nove ?arnice dati noter. Niso led. So take male na dve ?i?ki. lp.

 

Se mi je zdelo da bo tako...

 

Pa ve kdo mogo?e kak?en tip so / naro?ni?ka koda so? kolko watt-ov, pa to...

 

Bi bilo fajn da bi prej kupil in nato razdiral.... :-)

 

Aja, pa avto je pod garancijo, mislite da bi mi to na servisu mogli zastonj menjat / razdirat armaturko ?

May the downforce be with you

Napisano
  je stana2310 napisal:

Aja, pa avto je pod garancijo, mislite da bi mi to na servisu mogli zastonj menjat / razdirat armaturko ?

 

sicer takega primera nisem imel, ampak ce lepo vprasas mogoce se bo dalo...se splaca prevert

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

vrjetno da se bo dal pod garancijo...mislm,jst bi to PRVO naredu...sploh zato ker so lucke na konzoli.

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano
  je Danny napisal:

je avtomatska ali ro?na klima ?

 

Je avtomatska klima...

 

Bom na servisu rekel naj zamenjajo pod garancijo.. tisto ?arnico bom pa ?e sam pla?al ?e bojo zahtevali...

 

Bom pa probal staro dobit, nikjer ne najdem kak?na bi naj bila noter. Naslednji? ko tole crkne bom probal LED-ike notri dat. De ne mislim pol izven garancije zaj.... in pol armaturke razstavljat da bom te ?arnice menjaval..

 

Sem se danes pogovarjal z sodelavcem ki ima tudi M5 ampak 2009... Njemu je pa osvetlitev crknila na levem in desnem gumbu... Zgleda da to ni tako redek pojav

 

:zvizga:

May the downforce be with you

Napisano

Evo , sem na?el ?e nekaj na tujih forumih...

 

?arnice so baje LED! kar je dobra novica... No niti ne ?e ne gorijo... :lol:

 

Zakaj crkujejo / uga?ajo? Baje se v ve?ini primerov le?i??e malce odvije... in potem izgubi kontakt. Naj bi pomagalo ?e malo poklofa? okoli gumbov ko je armatura osvetljena. ?e pa to ne pomaga je pa treba razstavit in potegniti HVAC enoto ven in pozategniti led le?i??a. Seveda se ?e vedno lahko naredi da je LED crknila, kar je pa malo verjetno...

 

?e tega ne bojo naredili na servisu, bom sam porihtal... Bom postal kako sliko ?e /ko bom to delal...

May the downforce be with you

Napisano
  je Danny napisal:

?al ?e so ?le ?arnice bo? mogu za nove malo pogooglat,ker ni rezervnih delov.

 

Pozdravljen, pri svaku sva jih zamenala sama in sicer sva jih zamenjala z ledicami. ?e vzame? ?arnico ven vidi? zraven plasti?no podno?je, iz podno?ja odstrani? ?arnico in jo zamenja? z ledico. Pazi da bo ledica prav obrjena, druga?e te ?aka ponovno raztavljanje. Pa ?e to, barvo lahko poljubno izbere?, saj je na ?arnici barvna gumica, ki obarva konzolo.

Napisano
  je rendy napisal:

Pozdravljen, pri svaku sva jih zamenala sama in sicer sva jih zamenjala z ledicami. ?e vzame? ?arnico ven vidi? zraven plasti?no podno?je, iz podno?ja odstrani? ?arnico in jo zamenja? z ledico. Pazi da bo ledica prav obrjena, druga?e te ?aka ponovno raztavljanje. Pa ?e to, barvo lahko poljubno izbere?, saj je na ?arnici barvna gumica, ki obarva konzolo.

 

 

A je bla pri vas ro?na klima? ker pri avtomatski mislum da se da kar tko u izi menjat

Napisano
  je Danny napisal:

A je bla pri vas ro?na klima? ker pri avtomatski mislum da se da kar tko u izi menjat

 

Ni? ne gre na izi. Tudi pri avtomatski je treba zadevo razkopati pa klimo ven vzeti-kontrole in potem menjati.lp.
Napisano

Eh, ?ez kak?na 2 tedna moram itak na servis 60 000, bom zahteval pod reklamacijo. naj se oni zaj.... s tem, zaradi mene tudi ?e zamenjajo celo HVAC enoto... ?e slu?ajno ni ?arnice pod rezervnim delom...

 

Ko pa enkrat ne bo ve? garancije se bom pa ?e sam igral s tem... :blush:

May the downforce be with you

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
  je stana2310 napisal:

Eh, ?ez kak?na 2 tedna moram itak na servis 60 000, bom zahteval pod reklamacijo. naj se oni zaj.... s tem, zaradi mene tudi ?e zamenjajo celo HVAC enoto... ?e slu?ajno ni ?arnice pod rezervnim delom...

 

Ko pa enkrat ne bo ve? garancije se bom pa ?e sam igral s tem... :blush:

 

 

Evo sem bil na servisu... So zamenjali ?arnico, delo je bilo zastonj / garancija ?arnico sem pa pla?al.. 10,48 brez DDV. Ajoj, niso poceni....

 

Zdaj pa tave?ji hec...

 

Dva dni za tem mi je crknila druga pod gumbi za zadnjo ?ipo in notranji zrak... Ahahaahahaa... :harhar:

 

Evo takole, zani? ?arnico imam in s tem eno podno?je... Takoj ko bo malo bolj toplo lepo nabavim zelene ledike in upore, pripravim vnaprej zadevo in vse pozamenjam... Ker tole je druga?e tragikomedija... :vskalo:

May the downforce be with you

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
    • Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.   Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
    • Včasih povratna informacija rada pretirava.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.