Skoči na vsebino

Airbagi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Airbagi so dobra varnostna re?itev, vendar tudi zelo draga, ko gre za popravilo. Skriti so pod armaturno plo??o, v sede?u, volanu, pod stre?no in stransko oblogo in ko se spro?ijo naredijo veliko ?talo, katere popravilo je zelo drago. Zakaj so potrebne tak?ne re?itve, ki uporabnika po nepotrebnem veliko stanejo. Zakaj se mora volanska obloga in vse ostale obloge razpo?it in je pri popravilu potrebno potem vse zamenjat ???!!! Zaradi sopotnikovega airbaga je potrebno zamenati celotno oblogo armaturne plo??e, kar brez airbaga stane od 1.500,00 eur navzgor samo za rezervni del. Stranska zavesa raztrga stre?no oblogo, ki jo je potrebno potem tudi zamenjati. Bo?ni airbag, skrit v sede?u razpara sede?no oblogo. Torej vse to bi se lahko re?ilo tako, da popravila ne bi bila tako obse?na in draga. Poseben slu?aj so tudi airbagi, ki se menjajo v celoti. Zakaj? Zaradi plinske bombice, ki se spro?i je potrebno potem zamenjati cel airbag. Ali ne bi bilo mo?no, da se zamenja samo ta in na posebnem servisu, ki bi imel tudi stiskalnico za pakiranje in opremo za testiranje elektronike, katero bi jo po potrebi tudi zamenjal in se tako opravi reziklairanje - obnova le teh????.

 

Je kdo razmi?ljal, kako re?iti vsaj armaturno masko in ste?no blogo, kako jih popraviti, da zgleda estetsko in nemote?e??

 

Pred par dnevi sem videl avto, ki je na videz malo po?kodovan: prednja lu?, blatnik, vpetje prednjega kolesa, oboja vrata, prednja in stranska airbaga pa je. Avto je po treh letih zgubil na ceni 50% in stane na trgu okoli 15.000 ?. Popravilo pa bi stalo cca. 10.000? ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

O?itno se da

 

Sem pa tudi na eni miati ?e videl, volan zrihtan v nulo, samo brez airbaga not. Pa ?e smo ?e pri miatah, tisti ki mate spu??ene, se zna nardit da se ob ve?ji luknji na cesti spro?ita, da je pa zmaga popolna pa sovoznikov stol?e ?e ?ipo.

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Zakaj! Sploh to spra?uje??

 

mislim da je ?ivljenje vredno ve? kot samo tisti drobi? za popravilo :jezicek:

Drga? pa kolikor je meni znano se da vsako posebaj menjat in ne rabi? kompleta,saj se tako ali tako potem PC resetira.

ali pa?.

 

pa zato da ti zavarovalnica oceni totalko ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja, ceprav nisem videl tvoje se :P Sam pri uni je bila plastika po?vasana al zlimana, kpa vem zgledala je pa zadeva original, so pogruntal sele ko se je volan mal odvil pa ropotal, da vre?e sploh ni not.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

pr men je pa plastiko (na volanu) po?vasu, pa notr dal neko peno.. pa z usnjem prevleku.. ne vid? in ne sli?? da ga ni:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Zakaj! Sploh to spra?uje??

 

mislim da je ?ivljenje vredno ve? kot samo tisti drobi? za popravilo :jezicek:

Drga? pa kolikor je meni znano se da vsako posebaj menjat in ne rabi? kompleta,saj se tako ali tako potem PC resetira.

ali pa?.

 

pa zato da ti zavarovalnica oceni totalko ;)

 

Preberi ?e enkrat kaj sem napisal pa ti bo jasno zakaj spra?ujem.

Na forumu je precej takih, ki jim zavarovalnica ne bo priznala ?kode zaradi lastne krivice v karambolu. Takrat pride ?e kako do izraza mo?nost cenej?e variante popravila pa ?e en kup plastike ne bo ?el na odpad. Da se da popraviti in spraviti airbage v funkcijo novih, saj gre dejansko zgolj za zamenjavo piropatron s plinom in kontrolo celotnega elektronskega sistema, resetiranja in menjave kakega senzorja. To pa cenovno pomeni od 75-do 66% prihranka popravila, ki se druga?e ne spla?a. Pri starej?ih avtomobilih od 4 let bi to pomenilo totalko zgolj zaradi zaslu?ka avto-industrije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preberi ?e enkrat kaj sem napisal pa ti bo jasno zakaj spra?ujem.

Na forumu je precej takih, ki jim zavarovalnica ne bo priznala ?kode zaradi lastne krivice v karambolu. Takrat pride ?e kako do izraza mo?nost cenej?e variante popravila pa ?e en kup plastike ne bo ?el na odpad. Da se da popraviti in spraviti airbage v funkcijo novih, saj gre dejansko zgolj za zamenjavo piropatron s plinom in kontrolo celotnega elektronskega sistema, resetiranja in menjave kakega senzorja. To pa cenovno pomeni od 75-do 66% prihranka popravila, ki se druga?e ne spla?a. Pri starej?ih avtomobilih od 4 let bi to pomenilo totalko zgolj zaradi zaslu?ka avto-industrije.

 

Kasko vedno krije le ?e si kriv je odbitna fran?iza

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?asih so imeli avti tam, kjer je airbag lepo name??en pokrov na armaturki: airbag izsko?i, pokrov se al zamenja al pa nazaj namesti.

Potem se je pa na?la budala ki je rekla da to ni setetsko in od takrat so airbagi vklju?eni v armaturko.

 

Vse to je samo in le zato, da konglomerat avtoindustrija dobro ?ivi in ni? drugega. Ko bomo potro?niki sprevideli kake nam delajo, bo mal druga?e na tem svetu.

Meni osebno gre na kozlanje kaj nam dela automotive. Slab?i so od vseh bank. Prodajo ti produkt za 30.000? in ?ez leto ni vreden niti 20.000? takih "obresti" ?e nlb ne zmore.

sicer sem ?e offtopic ampak ?e bi ?le takoj vse cene na polovico, bi bila to ?e vedno najbolj donosna panoga na svetu.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.