Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

..no 200 je pa ?e lep? videt :rolleyes: ...mam pa 15 col feltne gor, samo da gre zaradi tega 30 km/h manj sramezljiv. Zdej je pa avto 2 tedna ve? ali manj stal in ga tudi ?e nimam tko da ne bom sprobavu te dni ?e gre kej ve? :) :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tudi Mazda in pooblaščenci imajo svojo politiko, meni ne čisto jasno. 
    • Jaz na nobenem forumu niti od mojega mehanika, ki je bil vodja mazda servisa še nisem slišal za ta problem pri novejših x 186 motorjih. Pa je bil na specializaciji v tujini. Pravi, da so ta problem rešili pri novejši verziji x 186.  Ne zanika, da ni mogoče a skrajno redko se to lahko zgodi.  Moje mnenje je, da so tejle mojstri na uradnih servisih  totalno nesposobni in se gredo igrice - zamenjajmo vse po vrsti, mogoče pa le bo kaj bolje. Tak primer sem imel na Peugeotu, ko sem bil še mlad pa naiven in sem vozil avto na uradni servis. Velikokrat se mi je namreč zgodilo, da ni vžgal, kar tako na lepem in po "tuhtanju" mojstrov so ugotovili v en glas, da je šla "čentralina" ali po domače - glavni računalnik. Takrat so mi z lahkoto našteli, da bo strošek popravila : Čentralina - 1800 dem, delo 400 dem in dodatni materijal še 200dem=1400dem. To je bilo takrat veliko denarja.  No, pa sem se odpravil v Trst, kjer sem to isto čentralino kupil za 850.000 Lit.  Prinesel sem jim jo na servis in oni so jo zamenjali. In po par tednih je bilo. - enako kot prej. In so enostavno izjavili, da izgleda, da ni to to. Avto ni bil več v garanciji, seveda. In sem vzel avto, jim rekel aus fiderzen in šel k lokalnem avto električarju, ki je v eni uri našel napako (nekaj z maso je bilo narobe) in me je stalo 20 dem. 😎 Nauk: ne verjemi šalabajzerjem na uradnih servisih, ker, ko pride kak bolj kompleksen problem (kar je več kot menjava olja in filtrov) so totalno izgubljeni in v večini primerov se gredo igrice, zamenjajmo tole, pa tole, pa še tole, mogoče pa bo tole... Pomislite samo na avtoličarje.Ko pripelješ avto za popravit, te najprej vprašajo, kdo plača popravilo. Ko sem pripeljal prvo mazdo 6,da popravijo  blatnik ki mi ga je nekdo poškodoval na parkirišču, bi bila cena popravila, če bi sam plačal 400€,tako pa je dobila zavarovalnica račun za 1200€. 🤪  
    • Hitrost ni blokirana na 25 km/h. Omejitev je le ta, da motor pomaga do hitrosti 25 km/h. Kolo se seveda lahko pelje hitreje (če je klanec navzdol ali če poganja človek tipa Pogačar 😁). Ali se v čem ne razumemo? Če je recimo rahel spust, da že leti cca. 25 km/h. In če takrat ti poganjaš na vso moč, bo kolo pridobivalo na hitrosti, čeprav ti motor ne bo pomagal. 
    • Socialni transfer kupcem vozil za nekaj 10.000 EUR? Kvečjemu darilo.
    • Kako ti to uspe? A nimaš blokirano na 25/uro?Jaz moje kolo uspem po ravnem z motorjem "pognati" do recimo 27/uro.Več mi ne dovoli. Drugo je, ko greš po klancu navzdol brez motorja. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.