Skoči na vsebino

zakaj ne gre tolk kolkr bi mogla it?


Priporočeno sporočilo

No sem se danes nekaj do Vrhnike zapeljal in sm reku ajde da probamo kolk gre in pulm pulm pulm ?tevc se ustavi pri 170 km/h in 5.500rpm, fantje pravim da gotovo, sm ti??u itak da v peti kk?n kilometr ali dva in se ni premaknil ma skoraj za ni? :ne vem: <_< ..in sm skor znoru, k tole gre res preve? premal. Res da je prej mela avto starej?a gospa ampak jest sm si mislu da je po cca. 2000km moje vo?nje avto ?e tolk ulaufan da bi moral it. :huh: Samo sem prepri?an da gre ve?, tole nekaj ni vredu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja no...ker ta avto prej verjetno ni vidu 170 km/h...verjetno se mora res ?e malo ulaufat...to da v ni?jih obratih ne potegne takoj sem se ?e navadil....samo sem pa prepri?an da se to ne sme ustavit pri 5.500 rpm glede na to da ma 90 konjev...sej mi ni da bi norel samo sprobal sem in to ni to. :ne vem: ..V navodilih za uporabo ne pi?e koliko je tovarni?ka kon?na na netu pa ?e nisem ni? na?el. :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sam tolk mal?? To me ?e twingo pusti na celi ?rti :angry:

Verjetno so tud gume krive, ker so 195/50/15

Sam ne ?tekam kako da se obrati ustavjo na 5.500rpm??? ..?e dale? od rde?ega polja, ker mam feeling da mi je lancer 1.5i 8v...bolj letel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v peti na avtocesti ni ?lo ve? kot 5500, druga?e gre prov lepo do rde?ega, mogo?e bi moral probat s ?etrto sam v peti bi moral tud mal ve? povle?t.

ce bi imel 5 prestava prestavno razmerje vsaj 1:1 (proti diferencialu) potem bi lahk dosegel do rdecega polja...tko ti preostaja samo klanc navzdol.

Drugace pa se mi zdijo cist v redu obrati pri maksimumu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, nasa s 73 konji gre na dovolj dolgi ravnini 180, po hribu navzdol je ze sla 190 in bi se a se mi je zasmilila, nalozena gre v avtocestni hrib vcasih komaj 120.

Koncno hitrost lahko zmanjsajo zamasen izpuh, preprazne gume, zamasen filter bencina ali zraka, zanic lambda, nasplosna zamorjenost motorja in se in se.

In kot si sam ugotovil so tokrat v igri tudi gume, na nasi se menjava iz 175 na 185 ze pozna.

Ne sekiraj se zaradi koncne. Da se v 2000 kilometrih motor se ni zdihal je tudi normalno, vecletna voznja na nizkih obratih naredi svoje. Sem imel avto, ki je sele po kaksnih 10 tisocih kilometrih normalne voznje zacel dobivat nazaj tovarnisko koncno hitrost.

99´ 323F 1.4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

... ne se sekirat, jaz sem kupo avto od prve lastnice, avto pa pomoje ?e vedo ni da gre sploh blizu 4k obratov :hohoho:

 

po 1 leu vo?nje je pridobil na pospe?kih kon?na pa je ?e vedno :wacko::vskalo:

 

Sicer pa....

 

Meni je tud ?e 160 ?ist dovolj.... razen za malo adrenalina bi ga "na?panal" samo ve? kot 180 itq ne gre <_< (?E!)

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe....sej mene je zaskrbel ker do 170 je kr dost hitr pri?lo potem pa stop kr naenkrat kot da bi bla blokada...ni ?lo pa ni ?lo....ok vem da ?e ga ti??i? in potem se ?e en cajt mu? da tistih 10 km/h ve? pridobi ampak pr men se je sam ustavil...pa ?e to pr 5500 rpm, to mi ni ?lo v glavo, ker druga?e se lepo zavrti...avto je bil res da vsak dan vo?n na relaciji po avtocesti, to ga je po moje ?e re?il da je ?el tja do jest vsaj upam do ene 140 km/h, ker druga?e pa res nikamor ne bi ?el.

Pa si ziher, da nisi imel kak?nega nasprotnega vetra oziroma, da se cesta ne vzpenja. Glede na to, da Ljubljanca te?e iz Vrhnike proti Ljubljani pomeni, da se tudi AC proti Vrhniki dviguje.

 

?e ho?e? bit prepri?an se spravi na AC pa fullgas (sam po pameti in ne na silo) do cestninske na Vrhniki obrni pa isto nazaj proti cestninski na Brezovci. Povpre?je obeh max hitrosti bi morala bit kon?na na tvoji Mazdi.

 

 

 

 

p.s. : da ne bo? na sami AC obrnu tako kot sem danes videl :policaj: na motorju. Inkasant je zgre?u odcep, vklju?u lu?ke, obrnu in po odstavnem pasu po?asi v nasprotno smer do izvoza. Mislm ?e to ni :vskalo: .

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jah mal se dviguje sam tolk pa spet ne......sem ?e na za?etku probu tkole k sm ?el na dolensk pa je blo isto, samo takrat sem bil prepri?an da pa? zato k prej ni bil teran.

Ni se za bat da bi jest na avtocesti obra?al, tolk pa ?e sm pr seb :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

Treba bo menjat motor, predlagam 1.8 GTR turbo, kot jo ima kolega iz posta pred mano!!! :)

 

Za takle motor se mi zdi to skoraj normalna hitrost, al pa tam nekje 180 dobrih po ?tevcu, ampak brez treninga noben atlet ne postavi svetovnega rekorda a ne?!

 

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pa pretirava pa lahko pride do po?kodb, no nekaj tacga je tut pri avtu! :))

tako kot si rekel... zato pa mi je ?la dihtunga na pokrovu ko sem ga hladnega "?printal" pol pa beli dim izpod haube ko se je olje cvrlo na ma?ini ... :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:prstgor::bravo:

Hehe zdaj imam ?portni filter in mam ziher 5 konjev ve?. Ni da ni. :jupiii:

Ampak se dejansko ?uti, da motor lep?e pospe?uje. Je pa seveda notranji filter (K&N). No mogoć bi bil ?e bolj?i Cold Air Intake ker zdaj ima avto serijsko ful dolgo napeljavo do filtra. To bo ?e treba po?mekat. Pol gremo pa 200, ko zamenjam ?e gume. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro ☕ Tolk velka šalca pa tolk mal kave 😆  
    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.