Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadeva je tak?na;lani mi je zaribala leva zadnja zavorna ?eljust.Zamenjal sem komplet ?eljust in plo??ice.

Diska nisem.

Pred ?asom, ko sem zamenjal letne gume z zimskimi mi je na poti v Lj. po avtocesti vse spet za?elo tuliti in tresti.

Ustavil sem se in ugotovil, da se spet ista feltna in disk pregreva.O.k-rise so bile samo na par centimetrih.

Mogo?e je bil malenkost zvit disk in ko sem dal gor ?ir?e letne gume je mogo?e malo drsalo po disku.In ker je bil mogo?e malo zvit so bile vibracije?

Danes smo zamenjali komplet diske in plo??ice. Grem probat malo razpi?it po hitri cesti.

In kaj ugotovim? Da se spet vse skupaj na istem kolesu greje, ?eprav ni bilo opazit nobenih risov na novih diskih.Tudi trese mi ne ni?.Samo greje se disk in feltna.

?e nekaj me moti;ko probam z roko premikat kolo proti sebi in od sebe in se mi zdi, kot da ima kolo malo lufta(kot bi ne bilo dobro pri?raufano gor). Sem preveril a je vse zategnjeno kot se ?ika.

Kaj bi lahko bilo? :whatever:

 

 

Napisano

lahko je le?aj probaj avto dvigniti v prazno zavrti kolo ?e se sli?i pokanje ali ro?lanje je vrjetno le?aj al ti pa bat na ?eljusti ne popusti dovolj da bi se plo??ica vrnila v prvotni polo?aj

Napisano

Ugotovil, kaj je narobe-ro?na bremza (zajla) ?teka in ne spusti do konca.In potem plo??ica malenkost ru?i po disku.

Kako se da namazat zajlo od ro?ne?

 

 

Napisano

Ugotovil, kaj je narobe-ro?na bremza (zajla) ?teka in ne spusti do konca.In potem plo??ica malenkost ru?i po disku.

Kako se da namazat zajlo od ro?ne?

 

ampak v primeru ro?ne kolo nebi imelo zra?nosti. to mora biti ?e neka deformacija podvozja ali le?aja. zajlo od ro?ne se neda podmazati ker mora biti zatesnjena pred vlago da ne zarusta. ?e pa je ?e tako da ?teka pa enostavno zamenja? kar pa ne pride dosti (nova zajla cca 20 ewr) zamenjava pa tudi ni nobena zahtevnost.

concept.gif

Napisano

ampak v primeru ro?ne kolo nebi imelo zra?nosti. to mora biti ?e neka deformacija podvozja ali le?aja. zajlo od ro?ne se neda podmazati ker mora biti zatesnjena pred vlago da ne zarusta. ?e pa je ?e tako da ?teka pa enostavno zamenja? kar pa ne pride dosti (nova zajla cca 20 ewr) zamenjava pa tudi ni nobena zahtevnost.

 

Danes sem preveril in nima lufta ni?.V?eraj se mi je samo zazdelo.Je sigurno ro?na, ker ko sem jo danes spustil je ?la proti koncu kar v prazno in avto se ni premaknil, ?eprav je pri meni doma malo klan?ka in ko sem jo malo potolkel je spustila.

Se pravi, da je potrebno nabaviti novo.Hvala za odgovor. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.