Skoči na vsebino

FUEL PRESSURE REGULATOR


torstorm

Priporočeno sporočilo

Kupil sem nastavljivi regulator za tlak bencina z manometrom iz kataloga autostyle 2004.Tlak sem pove?al na 6 barov in v kombinaciji z ?portnim filtrom se ob?utno pozna da avto bolj pospe?uje,odzivnost je zelo dobra.Kaj menite kak je s tem pri tehni?nih pregledih, ali je dovoljeno ali ni ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vem zakaj nebi blo dovoljeno......a moras komu povedat da si to gor dal? ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupil sem nastavljivi regulator za tlak bencina z manometrom iz kataloga autostyle 2004.Tlak sem pove?al na 6 barov in v kombinaciji z ?portnim filtrom se ob?utno pozna da avto bolj pospe?uje,odzivnost je zelo dobra.Kaj menite kak je s tem pri tehni?nih pregledih, ali je dovoljeno ali ni ?

Kolk se to pozna? Je pospe?ek ob?utno bolj?i? Kolk stane? Jaz bi tudi. :P:D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stane 175 euro (okrog 40k SIT) .Je pa za vse mazde enak (enak pretvornik) ,da pa se poljubno nastavljati.Pospe?ek je pri meni ob?utno bolj?i, pozna pa se razlika ko se motor segreje da zdaj bolj potegne.Koliko mo?i pa je zraven dalo pa ne vem, nisem dal na valje merit.Mislim pa da bo zdaj poraba malo ve?ja ?e bom gonil kot zdaj.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma un manometer je pod pokrovom motorja???.....skoda

 

mah nic ti ne morejo.....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ma zdej jo vedno odprejo, ker jo morajo.....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam tolk v razmislek, se ne da podalj?at cevi in si manometer montirat nekam v armaturo ? Pa ?e nekaj, kak?no ma? pa bencinsko ?rpalko, ker ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bencinsko ?rpalko mam to ki je ?e bila notri, serijsko.Na manometru sem gledal pa ?e zmore taki tlak kot mam nastavljeno.Misli? da bo odpovedala ?Saj nimam tak mo?no tunanega avta da bi rabil toliko ve?ji pretok bencina.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej ni fora v pretoku, finta je da crpalka odpove, ce predolgo ne zamenjas bencinskega filtra. To je potem tudi posledica povi?anega tlaka, prav tako kot pa pri tem regulatorju. Sej nekaj ?asa bo potem pa bo lahko crpalka odpovedala, kar pa vem da ni poceni, cene se zacnejo tam pri 65 ksit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da bi morala ?rpalka zdr?ati, na peugeotu 306 ki sem ga mel prej sem pove?al tlak za 1bar,pa ?e zdaj dela ?rpalka,to je ?e 3 leta.Mislim pa da majo japonci bolj?e ?rpalke,tak da bi moralo zdr?ati.Druga?e pa ?e crkne jo lahko kupi? v avstriji poceni na odpadu.Huj?e je ?e gre ?rpalka v prazno, ko ti zmanjka bencina.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.