Skoči na vsebino

Mazda 3 cd 110

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

 

 

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

 

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

 

Ob prvi priliki($$$) nameravam menjat s kak?nim 2.2 dizel motorjem... ta?as pa sem pa? mislu najdit kak?en "zrolan avto in dobit poceni turbino". Zaenkrat je notri Garrett GT15 (VNT15) turbocharger. V primeru da bi pasala kaka malo ve?ja turbinca notri bi jo menjal... :)
Napisano

misli? da se spla?a? a ni pol bols prodat pa kupit 2.0i z 150 konji :D majn problemov bos meu :)

Napisano

loti se kr z motorjem,psa motorji so ?voh....?e kak ?ip tuning ti zna spihat tesnilo glave

 

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

Napisano

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

 

Problem je v tem da je avto sedan... in zelo lepo kar se ti?e pleha ohranjen (nanovo porihtan in za??iten proti rji s strani uradnega serviserja....) poleg tega je motor ?ist ko solza trenutno... v ?estih letih ni spil kapljice olja.. razen turbina je rahlo razrahljana (manj kot milimeter se premika). Glede novega motorja je pa tak.... poceni ni ni? dobrega... za druga sem ?e pa mal prekratek, ?tudent pa?. Poleg tega bi bilo verjetno treba potem menjat tudi zavorne ?eljusti in vse ostalo.... <_< (rabim vsaj 8000 eur pomoje...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bini the expert strikes again
    • V bistvu, kolk je lastnik pristranski in ne vidi napak in dviguje sebe v lastnem prepričanju, da je kupil premijca pa čeprav samo za polovico premijske cene.    Je pa danes čedalje težje dejasnko po znamki vedet kaj je premijsko in kaj ne. Celo premijske znamke zdaj šparajo z materjali, jemljejo cenejšo tehniko, motorje, pogone, celo karoserije pa pol sam mal drugače zavihajo masko - a ne Mazda 2 in Mazda 6e?
    • Mislim, da je to, koliko je avto premijski, zelo odvisno tudi od vrste lastnika (ene vse moti, druge nič). 😀
    • To sploh ni vic, to je čist resnica. Moja mama še danes misli, da ona dobro sliši, ampak da mi vsi ostali slabo.
    • Slabši absolutno niso, so pa bolj kompleksni z več zadevami, ki se lahko pokvarijo oziroma povzročajo dodatne servisne posega ali čiščenja. Istočasno so pa bistveno čistejši in okolju bolj prijazni in si ne bi smeli prislužiti demonizacije, kot se jo gre EV lobij in neki kvazi zeleni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.