Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni.pri?gala se mi je lu?ka napake motorja.avto vle?e normalno.gre za mazdo cx 7 2.3 turbo bencin.kak?en nasvet bi mi pri?el prav preden peljem na servis.l.p.nati

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

 

ni na plin.izklopil akumulatornda se resetira ,trenutno je ok.sem pa tudi zamenjal olje in filter se mi pa pojavla ?uden zvok ko ga zaverglam ,kot da bi bil suh motor :blink: .po sekundi dveh pa te?e kot namazan :ninja: .drugace pa ga niti ne ?param ?e ?e ima tolko konjev naj jih vsaj ob?asno sprehodim #vsak vikend ko grem na morje#-saj pravim moti me le tisti ?uden zvok ob u?igu.

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

 

KAJ MISLI? DA BI TO ROPOTALO.

:blink:

Napisano

Napenjalec verige ali pa zvon za zamik odmi?nih gredi, samo brezskrbi, nobenmu ?e ni crknilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo tudi jaz sem lastnik mazde cx7 2008 ima 77000 prevo?enih kilometrov. Tudi meni se je pojavil ta metalen zvok ob hladnem zagonu motorja. Zanima me ?e je kdo to stvar ?e popravljal in koliko to stane.

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

Sem imel enako te?avo. So mi tudi govorili, da ni panike, da je kriv napenjalec verige, ki ob mirovanju avtomobila popusti. Ko pa avto v?ge?, ga pritisk olja zopet postavi v pravilen polo?aj. Po 1 letu sem imel dovolj tega ropotanja in se odlo?il, da to zadevo popravim.

 

Ko mi je majster odprl ma?ino, pa sva ugotovila, da je veriga, ko je ob v?igu prehajala iz stanja ohlapnosti v stanje napetosti,  po?kodovala jermenico na glavni gredi (zlomljeni zobniki in imela je tudi ''luft'') ter ful spraskala ohi?je motorja oz. za??itnega pokrova. 

 

Zaradi enoletnega ?akanja sem tako moral menjati ?e jermenico, kar me je dodatno stalo cca. 450 EUR.

 

Ko sem to povedal tistim ''strokovnjakom'' (eden izmed je delal tudi na mazdinem servisu), ki so mi svetovali, da naj se kar vozim, sem jim kot dokaz pokazal to jermenico in so se vsi samo ?udili.

 

Mogo?e sem samo nesre?en primer, vendar pa ?e logi?no pomisli?, da veriga vsaki? ob v?igu, ko se napne, cukne jermenico, najbr? to res nima ''blagodejnega'' vpliva nanjo.

 

Lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kolega mi je priporo?il enega mehanika, ki sicer dela na Mazdi, doma pa se ?e ''ljubiteljsko'' ukvarja s popravilom avtomobilov. 

 

Za delo in material (brez jermenice oz. da se popravim ?e nazaj: ni bila jermenica, temve? variabilni zobnik na sesalni gredi) sem pla?al 400 ali 450 EUR, ne vem to?no. Na uradnem servisu pa so mi prihladili ceno 1.500 EUR +!

 

Je pa res, da mi je ta mehanik menjal samo eno verigo in dva napenjalca. CX-7 ima namre? (tako so mi povedali) dve verigi, vendar po besedah tega mehanika, tista druga ni sporna in da je sploh ni potrebno menjati.

 

Res pa je, da bi na Mazdi seveda menjali obe in ti dali ?e garancijo na popravilo.

 

Sedaj je minilo ?e kak?no leto od te menjave in zaenkrat B.P.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.