Skoči na vsebino

Popravilo blatnikov


Grega_

Priporočeno sporočilo

Zanima me, verjetno je to ?e kdo dal popravljat, kolk so vam kej kleparji + li?ar ra?unali za popravilo zadnjih blatnikov? Pri meni zna bit li?ar drag ker barva je kr neki, neki temno modra mal temno zelenkast pa ?e metalna...v glavnem ne vem kere barve je avto, odvisno kako svetlova pade na pleh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cau jest sem dal pri prej?njem avtu zadnje blatnike popravit in sem pla?al 17k z barvanjem vred....

 

 

Popravli so pa tako da so "za?vasali" pol novega blatnika gor in pol prebarvali......

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zamenjava robov blatnikov ponavadi stane od 15-20 jurjev, seveda je odvisno od kleparja in li?arja, vendar dosti ve? ne bi smelo biti.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na slikah se skoraj ni? ne vidi, ker je avto temen, barvaje na enem blatniku ?e malo napihnjena, malo jo je ?e stran padlo, s spodnje strani blatniki tudi ?e rjavijo, vendar ni ne vem kak?ne krize, moram pa popraviti pred zimo, ker no?em da mi prerjavi. Sej bom tko gledal da ve? kot 30k ne dam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa tle tut pravilo: mal dnarja, ?e manj muzke!

 

Tko da se ti spla?a par Pre?ernov ve? dat pa da je res orng narjen a ne?

 

Se mi zdijo pa ful ugodne variante za cca. 15-20 Francetov, pa bo pol avto spet tak kot se spodobi!

 

:ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
    • V grcij jest se nism vidu, niti ne poznam nobenga k bi kadarkol podrsov ko gre na trajekt.    Mogoce je res 40% precej debilen predpis, ampak, prej bos pogasil baterijo s 40% kot pa 100%
    • Nova metoda zmečkljivih con... 😁 Bolje tako kot jo imeti na kolenih...👍 😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.