Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen... Podizvajalec dobi pa 1,6€... Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit... Roman se lahko napiše glede tega... V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake... Vse se da, če je interes...samo interesa ni...
-
Ne vem, kaj mi gre bolj na živce. Naivni Avstrijci, ali Žurnal k ne zna članke pisat.
-
Zato pa morajo biti rešitve take, da bodo preživeli vsi, v hribih in v mestu. Ne da bi se bal lopate, ampak iskreno ... hribovske kmetije bi po mojem morale biti deležne še večje podpore države, ker pogojev kmetovanja, stroškov, itd. v veliki rodovitni ravnici in v kraških hribih ni možno primerjati. Kar se tiče slovenskega javnega prevoza ... ne predstavljam si ga, oziroma ga nismo sposobni vzpostaviti-plačati, da bi se recimo 90% delovnega prebivalstva vozilo v službo in nazaj z javnim prevozom. Ker so naši domovi dobesedno nametani po vseh slovenskih hribih in dolinah, kot da bi se razsuli iz visoko letečega aviona. Koliko delavcev bi se lahko z javnim prevozom v primernem času pripeljalo delat k Akrapoviču v Črnomelj ali v Krko v NM ...? Pogled na njihova parkirišča pove vse. Takle imamo. 🙂
-