Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Prvo sporo?ilo in prve ne pozabi? nikoli. Tudi Mazde ne.

 

Imam eno te?avo, katero bi rad raziskal tudi prek tega foruma. Sem nov voznik rabljene Mazde 6. Pred mesecem in pol se mi je na poti (po de?ju) v Italijo pri Vipavi pri?gala lu?ka DPF, po nekaj 10 minutah vo?nje pa ?e rumena lu?ka motorja. Sledila je asisten?na vo?nja do serviserja v kraju severno od Ljubljane, ki je izvedel priklju?ek na ra?unalnik in zagnal »prisilno« regeneracijo filtra.

 

V tem tednu sem se odpravil v ju?no Dalmacijo. Ponedeljek, spet de?uje in pri Svetem Roku mi zopet zasveti lu?ka DPF, rumena lu?ka motorja pa v tem premeru posveti ?ele po kak?ni uri vo?nje (ob?utno kasneje, kot v prvem primeru). Sledi klic na Mazdin asisten?ni center, kjer mi svetujejo nadaljevanje vo?nje in obisk uradnega servisa v Zadru. Na servisu mi razdrejo zadeve. Slika situacije v cevi, ko so odprli izpu?ni sistem je v prilogi. Ni? kaj optimisti?no.

 

Po 2 urnem postanku naj bi zadeve o?istili. Vpra?am po mo?nih razlogih za nastalo napako: »?top filter chargerja i blokada EGR ventila«. Pla?am ra?un in nadaljujem pot.

 

Glede na zgoraj omenjena primera me zanima naslednje:

 

- Je mo?no, da se v mesecu in pol cev na sliki zapaca do te mere, ali so to saje iz cele ?ivljenjske dobe avtomobila?

- Lahko s tega naslova pri?akujem ponavljajo?o napako in stro?ke vsake par mesecev?

- Berem o opcijah odstranitve DPF filtra (400???).

- Kak?ne so alternativne re?itve?

- Kak?ne so va?e izku?nje?

 

?e par podatkov o vozilu: Mazda 6, karavan 2.0 D, 103 kW, l.2008, prevo?enih 130.000 km, veliki servis narejen na uradnem servisu pri 120.000 km.

 

Vnaprej hvala za vsak odgovor.

 

LPM;

post-7669-1384545867_thumb.jpg

Napisano

Uuuf... tole pa mal hudo za 130.000km :blink::blink:

 

Hja jz ti predlagam da peljes na en servis tko pac ko ni pooblascen... Pa naj ti scisti sesalni kolektor pa cevi EGR-ja pa pac verjetno tut cev do kolektorja pa vse... Zdej je velik poseg sam ce je tle tak saj potem je tudi v sesalnem kolektorju tko usrano ker vidim da je to vhod nazaj v masino...

 

Zna da te DPF jebe zarad blindiranja samo nas Zmego ma na 3-ki tako in ni panike je pa res da je francoska masina... Za MK2 sestico ne vem kaj ima samo zgleda ne obetavno... Mamo pa na forumu tut enga sicer ne vem tocno koga ampak je naredil odstranitev DPF nekje za 300?... Fizicno in Softwersko... S tem filtrom je sama jeba vidim pr fotru na 5-ki, na sreco jz na 6-ki nimam DPF... :jezicek: Je 2004 :D

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

 

 

Popravljam tvoj stavek (ne zamerit qwerty):

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika - v Medvodah obisci Simona Pelka. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

Napisano

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

 

mi smo zahodnjaki :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.