Skoči na vsebino

Na kaj biti pozoren pri nakupu Mazda mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Sem novinec na forumu in sem zainteresiran za nakup "Miate" letnik 2001. Glede na to, da bo to moja prva Mazdica me zanima na kaj moram biti pozoren in kje se skrivajo napake, ?eprav vem, da jih pri tem avtu ni veliko!? :D

 

Morda je bilo o tej temi ?e veliko govora, a sam ne najdem kje, v primeru, da ni bilo pa se zahvaljujem za vse odgovore.

 

LP

Napisano

Pozdravljen na forumu.

 

Kar se z moje strani ti?e, je takole. Pri plehu bodi pozoren na rjavenje na pragovih, na robu pritlja?nika(nad tablico). Mogo?e se navzven ne vidi, a za robovi se dostikrat skriva rja. Seveda, bo? to na?el kar pri nekaj mx-5kah, a si lahko vsaj zni?a? ceno pri nakupu :)

 

Rad gre ?e zadnji zavorni cilinder, oz. cevke, sli?al sem tudi da moj primer z alternatorjem ni osamljen primer. Druga?e pa kot pri vsakem avtomobilu, kilometri, mastnost, bla bla bla...

 

Servisi tako ali tako niso pretirano dragi, so pa dragi rezervni deli ?e naredi? kako neumnost :D Pije pa z ''me?ano'' nogo bolj malo no...moj rekord 6,3l/100km, uporabnik LabiGT pa je zabele?il ?e ni?jo...

 

Na?eloma je pa ta avto tank :bravo: za katerega bi se pa odlo?il, pa prilepi link sem, ali pa vzame? koga izmed nas ko si bo? avto ogledoval, pa mislim da bo brez problema vse :)

 

?e pa se res odlo?i? za nakup, pa vabljen z nami na kak?en izlet. Predvidoma za?nemo tam marec-april in se malo vozimo brez strehe :punk:

 

 

Napisano

?ivjo, Wankel je dobro in iz lastnih izku?enj povedal, najve?ji sovra?nik Mazd je rja. Priporo?am tudi, da se preveri ?e se greje obloga ob ro?ici menjalnika to je pogosta te?ava Mx5. Odpravi? jo z menjavo man?ete kar pa ni lahko opravilo. Priporo?am, da to stori mehanik. Nadalje je pri kak?nih 110k obi?ajno fu? sklopka in to opazi? pri speljevanju, ker malo trese pedal. ?e pa si brudalen ?uti? tudi zdrs. Druga?e je avto ob normalnem vzdr?evanju neuni?ljiv. Kot ma?ek, najve? jih vzame cesta, zato po pameti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če ima usnjene sedeže,potem ima tudi hlajenje (spredaj)....tiste "delno usnje" verzije tega nimajo. Za tiste,ki tega ne vedo-Mazda ima malce posebno (seveda-Mazda😄) hlajenje edežev...iz sedeževe perforacije ne piha,ampak sesa! To je zeloooo redko...marsikatera premium znamka tega nima!!! Prednost pa je v tem,da ne piha vročino sedeža in inštalacije vate...torej takoj odvaja in hladi tudi sedež oz. mu odvzema toplotno energijo. Prednost je tudi pri oblačilih-npr. t.i.windstoper blago...tukaj veliko bolje deluje.   Meni je vsekakor zelo všeč😃👍
    • Ma to lahko vsakemu mehaniku zaupaš, ni tak bav-bav, itak ima menjalnik mero, do kje se nalije tekočina. Meni je vaški mehanik celo rekel, da naj silikon na karter nanesem kar sam, da ne bo kaj narobe. In sem ga. 😃 Pač lepo počasi v enem prehodu brez prekinitev.
    • Jest bi imel usnjene sedeze ampak pod pogojem da ima avto tudi hlajenje sedezev
    • Raje "na roke" in sigurno, kot pa, da narediš kako škodo. Ne polirati na majhni površini ampak vzemi malo večjo površino. 
    • Pozdrav vsem,   Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave.    Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje?    Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge.    Hvala za pomoč in lp, R.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.