Skoči na vsebino

Mazda Klub SLO?!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Me too! Mogo?e ?e kak?nega sponzorja najdemo  :P

 

In v imenu Mazda AS Velenje lahko povem, da bi z registriranim Mazda klubom bilo veliko la?je realizirat, kar ?e dolgo planiramo, namre? da bi ?lanom lahko nudili popust. Edino to je ?e ovira, na nek na?in je pa? treba pravila postaviti  ;)  :policaj:

Tako da, ?e se nekomu da... ... ... res bi bilo fajn  :rispekt:

Ok, bom odprl eno temo namenjeno donacijam, kar se ti?e kluba pa bi bilo dobro razmisliti, kaj bi bil njegov cilj delovanja, kako bi se zbirala in porabljala sredstva itd ...
Prvo pa je treba naredit na forum stran ki jo bodo videli samo ?lani kluba pa ne vsi.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 81
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Za nadgradnjo foruma, bom tudi jaz prispeval jurja... kar se pa ti?e ustanovitve kluba, pa je tako. Lahko povem iz prve roke za klub, katerega ustanovni ?lan sem tudi sam in sicer za Street Legal Honda Team Maribor. Mi smo ustanovili klub, oziorma dru?tvo, ravno zaradi tega, ker se je na?e ?tevilo toliko pove?alo, da ?e smo ?lanom hoteli nekaj ponuditi, v obliki popustov pri raznih sponzorjih, smo to pa? morali narediti uradno. Tudi donacije klubu morajo iti uradno, torej na TRR. Ker je na? glavni moto dru?enje, se vse vrti okoli tega. Smo dale? od tega, da bi se ukvarjali z tem, da bi pridobili veliko ke?a, imamo pa ga dovolj za eno veliko sre?anje na leto in par piknikov. ?lani z pla?ilom ?lanarine pridobijo majico, ?lansko izkaznico, popuste pri AC Intercar Maribor na vse, razun nakup novega avtomobila. Prav tako ?lani imajo dostop do samo za njih narejenega dela foruma, pa verjetno sem ?e kaj pozabil. Ni nekaj, ni pa tudi malo, kot sem povedal, va?no je dru?enje, nas ?tevilo ?lanov ne zanima, ?eprav nas je od 13.4 letos pa do danes nekaj ve? kot 100. In to samo iz Maribora, Ptuja in okolice. ?lani prihajajo tudi iz Dom?al, Ljubljane, Novega Mesta, pa verjetno sem ?e kaj pozabil, se opravi?ujem. Pa naj to ne zgleda kot reklama na?ega dru?tva, ?e rabite kako pomo?, z vpra?anji na dan, ?e rabite karkoli, samo povejte... pomagal bom, koliko bom lahko. Vem kako je bilo nam, ko smo letali okoli z papirji, na ob?ini sva bila z predsednikom vsaki dan, te?narila midva njim in oni nam.. na koncu pa je ?lo skozi...

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvo pa je treba naredit na forum stran ki jo bodo videli samo ?lani kluba pa ne vsi.

To ni problem naredit, ena mo?nost je, da skrijem forum gostom, tako da ga vidijo le registrirani uporabniki foruma, lahko pa naredim tudi uporabni?ko skupino '?lani kluba', kamor se potem dodaja zainteresirane in ti potem vidijo tisti podforum, ki je namenjen njim.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem pa seveda ni nujna "predaja" osenih podatkov...Evidenco lahko ima bosti privat...za namene klubskih zadev....in to je to...

 

Navsezadnje ?e ho?e? bit v klubu more? pristopno izjavo dat...tam pa ima? podatke...

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem pa seveda ni nujna "predaja" osenih podatkov...Evidenco lahko ima bosti privat...za namene klubskih zadev....in to je to...

 

Navsezadnje ?e ho?e? bit v klubu more? pristopno izjavo dat...tam pa ima? podatke...

 

 

LP daVid

Se razumemo.

?e malo pa bomo meli clup

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kud svi Turci, tud i mali Mujo :)

 

oz.

 

?e je ?la krava, naj gre tele tud ;)

 

khm... ampak... bi mi kdo probal obrazlo?it smisel tega ? :D

 

sramezljiv

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na forumu bo en sam del katerega bomo lahko videli samo registrirani uporabniki, ne pa tisti gosti, to nab bo dalo nekaj zasebnost.

 

 

?e eno moje mnenje: da bi v ta del dejali avte z vidnimi tablicami v unega bi jih pa brisali oz bi jih zameglil.

 

LP Toma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi ZA!

 

Tale varianta o vidnih registrskih tablicah pa mi je kar mav sme?na, ker ne vem zakaj bi jih pa sploh pred kom ?e sicer skrival, ?e seveda kdo glih ne spizdeva iz raznih petrolov brez pla?ila al kej podobnega?!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.