Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

LP.IMAM TE?AVO NA MAZDI 6 2.2DIZEL LETNIK 2010.

PO MENJAVI AKUMOLATORJA AVTO NE PRI?GE VE?.Nov akumolator je natan?no isti kot je bil prej.

tudi volan se sploh ne zaklene ve? ter na armaturni plo??i utripa rde?a lu?ka(avto ?ez katerega je narisana klju?avnica) avto ima novej?i sistem v?iga(START STOP)

zanima me ?e je ?e imel kdo tak problem ali ?e kdo slu?ajno ve kako ga odpraviti? lp

Napisano

LP.IMAM TE?AVO NA MAZDI 6 2.2DIZEL LETNIK 2010.

PO MENJAVI AKUMOLATORJA AVTO NE PRI?GE VE?.Nov akumolator je natan?no isti kot je bil prej.

tudi volan se sploh ne zaklene ve? ter na armaturni plo??i utripa rde?a lu?ka(avto ?ez katerega je narisana klju?avnica) avto ima novej?i sistem v?iga(START STOP)

zanima me ?e je ?e imel kdo tak problem ali ?e kdo slu?ajno ve kako ga odpraviti? lp

 

Inicializirat je treba klju? z avtom, o?itno se je izbrisal....probaj pa ?e z rezervo in tudi baterijo v klju?u

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Inicializirat je treba klju? z avtom, o?itno se je izbrisal....probaj pa ?e z rezervo in tudi baterijo v klju?u

 

kako pa Inicializira? klju?? sem probal tudi z rezervo in ni ni?

Napisano

LP.IMAM TE?AVO NA MAZDI 6 2.2DIZEL LETNIK 2010.

PO MENJAVI AKUMOLATORJA AVTO NE PRI?GE VE?.Nov akumolator je natan?no isti kot je bil prej.

tudi volan se sploh ne zaklene ve? ter na armaturni plo??i utripa rde?a lu?ka(avto ?ez katerega je narisana klju?avnica) avto ima novej?i sistem v?iga(START STOP)

zanima me ?e je ?e imel kdo tak problem ali ?e kdo slu?ajno ve kako ga odpraviti? lp

 

Ja faq pomoje tud da nebo uzgal ce ima pa blokiran vzig ... probi z rezervnim al pa z dalincom najprej avto zaklent pa pole odklenit . Pac na te 2010 niti nwm kako majo lahk da ma tud ksno kodo za vpisat :ne vem:
Napisano

Ja faq pomoje tud da nebo uzgal ce ima pa blokiran vzig ... probi z rezervnim al pa z dalincom najprej avto zaklent pa pole odklenit . Pac na te 2010 niti nwm kako majo lahk da ma tud ksno kodo za vpisat :ne vem:

 

probal sem avto zaklenit in odklenit in ni ni?..imel sem ga tudi na testerju kjer je majster probal ?e bi lahko s pomo?jo testerja kako re?il zadevo in ni bilo ni?. Skrbi me da nisem slu?ajno kako skuril PCM-ja
Napisano

probal sem avto zaklenit in odklenit in ni ni?..imel sem ga tudi na testerju kjer je majster probal ?e bi lahko s pomo?jo testerja kako re?il zadevo in ni bilo ni?. Skrbi me da nisem slu?ajno kako skuril PCM-ja

 

Se enkrat inicializirati moras kljuc. Postopki so opisani na webih. So pa smesni za popizdit, odpiranje vrat in podobno...ne hecam se.

 

Ja faq pomoje tud da nebo uzgal ce ima pa blokiran vzig ... probi z rezervnim al pa z dalincom najprej avto zaklent pa pole odklenit . Pac na te 2010 niti nwm kako majo lahk da ma tud ksno kodo za vpisat :ne vem:

 

Fai dssdew cfdfr kskdkt? Ddkfrrfd.....

 

http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...ob_on_a_Mazda_6

 

Ne vem ce so za vse modele enaki postopki, servis bo pa vedel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat inicializirati moras kljuc. Postopki so opisani na webih. So pa smesni za popizdit, odpiranje vrat in podobno...ne hecam se.

Fai dssdew cfdfr kskdkt? Ddkfrrfd.....

 

prosil bi te ce mi lahko nalimas link kje je to opisano ker sam sem iskal in nisem nasel ni?... fantje ce mi pomagate resit zadevo imate pivo v dobrem :D
Napisano

Sem naknadno prilimal, srecno.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se enkrat inicializirati moras kljuc. Postopki so opisani na webih. So pa smesni za popizdit, odpiranje vrat in podobno...ne hecam se.

Fai dssdew cfdfr kskdkt? Ddkfrrfd.....

 

http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...ob_on_a_Mazda_6

 

Ne vem ce so za vse modele enaki postopki, servis bo pa vedel

 

 

bom probal se to..

 

kolikor sm js gledu je to za navadn sistem z normalno klju?avnico,kajti js nemorem obra?at klju?avnice po teh pozicijah ki so opisane
Napisano

kolikor sm js gledu je to za navadn sistem z normalno klju?avnico,kajti js nemorem obra?at klju?avnice po teh pozicijah ki so opisane

 

Saj pravim, da ne vem ce je za vse isto, najdi sistem za tvojo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgoraj je naveden postopek za programiranje klju?a, ?e jaz prav razumem.

Ponavadi se pri odklopu akumulatorja, oziroma menjavi po?aka nekaj ?asa, dokler ne reagira odklepanje in zaklepanje z daljincem (lahko pa tudi s klju?em v vratih). Potrebno je zaklenit in odklenit dvakrat, da se odblokira blokado motorja, ki jo je z odklopom akumulatorja spro?il alarmni sistem. Smerniki morajo signalizirati zaklepanje in odklepanje Tako je to pri moji blagovni znamki. Poskusi, mogo?e bo tudi pri mazdi to delovalo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius to je za kljuc on ima smart key.

 

Sicer pa ce je letnik 2010 in imas redne servise izkoristi MES.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nas pa zanima, ?e si, in ?e da kako si re?il? Forum je namre? v pomo? tudi nam za take primere............ <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sirius to je za kljuc on ima smart key.

 

Sicer pa ce je letnik 2010 in imas redne servise izkoristi MES.

 

Potem pa gre? ene ?tiri krat okoli avta s klju?em v ?epu, da ga zeza z odklepanjem in zaklepanjem :harhar:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.