Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

lotil sem se menjave zadnjih plo??ic na NB, ker so ?e cvilile. :D Sem pa naletel na par problemov.

 

?el sem po tem vodi?u:

 

http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=17776

 

?eljust mi je ratal vzet dol in dvignit tko da sem lahko zamenjal plo??ice z novimi. Tele podlo?ke so ble ?e ?ist prerjavene tko da jih nisem dal nazaj, kokr sem bral nimajo neke pomembne funkcije razen da malo pomagajo proti cviljenju.

 

Objavljena slika

 

Se mi je pa ustavilo ko je blo treba dat ?eljust nazaj da zagrabi plo??ice, bat je namre? ?trlel zelo ven (mogo?e do konca) in zato ni ?lo gor. Posku?al sem ga stisniti s tem a brez u?inka:

 

Objavljena slika

 

Po ?e malo guglanja sem pi?el do zaklju?ka da pomik bata uravnava omenjeni zobnik z 4mm imbus glavo? (skriva se za 14mm vijakom)

 

Objavljena slika

 

Problem je da sem ga odvil ?e prej, preden sem sploh vzel ?eljust dol z diska, sem mislil da je navaden vijak. Ko je padu ven sem pa vidu da ima pobrane zobe nekje do tretjine. Kasneje mi je uspelo bat pomakniti nazaj v ?eljust, zagrabil sem ga s papagajkami in vrtel dokler ni bilo dost razmaka. ?eljust sem dal nazaj na disk in vse pri?raufal. Torej je vse sestavljeno ampak je kr neki upora ko vrtim kolo z rokami tko da drgne. Kokr sem ugotovil se pol ?e fine nastavitve da ne drsa delajo s tistim 4mm zobnikom? (vrti? zobnik da porine bat dost notr) Ko sem stisnu pedal je normalno zategnilo.

 

Zdej me pa zanima kako nardit to fino nastavitev ?eljusti ?e mi je pobralo zobnik? Ga lahko vzamem z druge strani in privijem? Verjetno ko je vse nastavljeno nima neke posebne funkcije in je lahko ena stran brez? Pa kok upora more bit k vrti? ta zobnik, pri meni je blo kr dost in k sem vrtel je trokiralo, takrat sem verjetno tud pobral zobe zato me skrbi da ne bo pri?lo do tega ?e na drugi strani. (Danes sem se lotil le leve) In kako ve? da ti je zaribala ?eljust? (seized brake caliper, vidu sem tud da se dobijo rebuild kiti)

 

Je potrebno delat ?e kak?ne druge nastavitve al je dost da ne pride do trenja pri popu??enem pedalu? Ima kej veze ?e odvijem pokrov za zavorno teko?ino med delom?

 

:)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

na?eloma, se to samo od sebe nastavlja, zdaj pa vpra?anje ?e nisi kaj uni?il, ko si stiskal zadnje ?eljusti

na?eloma uporabi? to orodje in ni nobenih problemov( deluje pa tako da isto?asno stiska in zavija), ?ene batek ne gre not

 

Objavljena slika

 

jaz sem ga dobu rabljenga za 40 evrov, in je zakon zadeva....

 

glede nastavitev,?e vse dela kot mora pusti tako, da se neboo ?e kaj uni?ilo :P

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom danes...  Ena od jutra.   
    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.