Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

lotil sem se menjave zadnjih plo??ic na NB, ker so ?e cvilile. :D Sem pa naletel na par problemov.

 

?el sem po tem vodi?u:

 

http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=17776

 

?eljust mi je ratal vzet dol in dvignit tko da sem lahko zamenjal plo??ice z novimi. Tele podlo?ke so ble ?e ?ist prerjavene tko da jih nisem dal nazaj, kokr sem bral nimajo neke pomembne funkcije razen da malo pomagajo proti cviljenju.

 

Objavljena slika

 

Se mi je pa ustavilo ko je blo treba dat ?eljust nazaj da zagrabi plo??ice, bat je namre? ?trlel zelo ven (mogo?e do konca) in zato ni ?lo gor. Posku?al sem ga stisniti s tem a brez u?inka:

 

Objavljena slika

 

Po ?e malo guglanja sem pi?el do zaklju?ka da pomik bata uravnava omenjeni zobnik z 4mm imbus glavo? (skriva se za 14mm vijakom)

 

Objavljena slika

 

Problem je da sem ga odvil ?e prej, preden sem sploh vzel ?eljust dol z diska, sem mislil da je navaden vijak. Ko je padu ven sem pa vidu da ima pobrane zobe nekje do tretjine. Kasneje mi je uspelo bat pomakniti nazaj v ?eljust, zagrabil sem ga s papagajkami in vrtel dokler ni bilo dost razmaka. ?eljust sem dal nazaj na disk in vse pri?raufal. Torej je vse sestavljeno ampak je kr neki upora ko vrtim kolo z rokami tko da drgne. Kokr sem ugotovil se pol ?e fine nastavitve da ne drsa delajo s tistim 4mm zobnikom? (vrti? zobnik da porine bat dost notr) Ko sem stisnu pedal je normalno zategnilo.

 

Zdej me pa zanima kako nardit to fino nastavitev ?eljusti ?e mi je pobralo zobnik? Ga lahko vzamem z druge strani in privijem? Verjetno ko je vse nastavljeno nima neke posebne funkcije in je lahko ena stran brez? Pa kok upora more bit k vrti? ta zobnik, pri meni je blo kr dost in k sem vrtel je trokiralo, takrat sem verjetno tud pobral zobe zato me skrbi da ne bo pri?lo do tega ?e na drugi strani. (Danes sem se lotil le leve) In kako ve? da ti je zaribala ?eljust? (seized brake caliper, vidu sem tud da se dobijo rebuild kiti)

 

Je potrebno delat ?e kak?ne druge nastavitve al je dost da ne pride do trenja pri popu??enem pedalu? Ima kej veze ?e odvijem pokrov za zavorno teko?ino med delom?

 

:)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

na?eloma, se to samo od sebe nastavlja, zdaj pa vpra?anje ?e nisi kaj uni?il, ko si stiskal zadnje ?eljusti

na?eloma uporabi? to orodje in ni nobenih problemov( deluje pa tako da isto?asno stiska in zavija), ?ene batek ne gre not

 

Objavljena slika

 

jaz sem ga dobu rabljenga za 40 evrov, in je zakon zadeva....

 

glede nastavitev,?e vse dela kot mora pusti tako, da se neboo ?e kaj uni?ilo :P

Fuck new cars ... I'm driving oldschool

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.