Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx

post-3203-1387724815_thumb.png

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx

 

Hmm slabo se vidi :(

Cene pa vem kako je to ja ka bobira robove da ne poslikam mojih :P ..

V glavnem kar ti bo pomagalo je sam to al das podvozje vtrdit in odzivnost.. al pa das stud bar no nwm ce se lih tako napise pac das zgornega sam ce mene prasas bi bilo bols da bi se dalo spodnjega ker spodi vije avto ..

Cene pa nevem kaj si mislil s tem kar si napisal :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e pobiranja robov, sem naredil skoraj doktorat, zato ti kar vpra?aj.

 

No, na sliki ni ravno videti, da bi bile pobrane po robovih. Mogo?e bi se v ?ivo druga?e videlo.

 

Je pa najve?krat napaka v konstruktorjih. Nari?ejo avto, ki naj bi bil po nekih kriterijih lep in dober. In to navadno vsebuje pre?iroke pnevmatike. ?e se s takim vozilom vozi? zmerno do prete?no po avtocestah, ni problema. Jaz pa sem imel te?avo, ker so pre?iroke pnevmatike nasadili tudi na moj poltrahtr, na Mazgo BT-50. To vozilo je klasificirano kot tovorno vozilo in ne kot osebno. In s pogonom na vsa ?tiri kolesa so od nekdaj pick-up vozila veljala bolj za delovni stroj kot pa za kak?ne dolgoproga?ke avtocestne podvige. In ker sam vozim v glavnem samo po hribih (letos izjemoma sem v celem letu naredil skoraj 1700 km po avtocesti - skoraj dvakrat ve? kot obi?ajno vsako leto od kar jo imam) in ovinkastih cestah, je tudi meni pobiralo robove. Zakaj?

 

Ne vem, ?e se spomni? tako imenovanega Spa?ka. Citroën. Ko je zavil, sta se sprednji gumi nagnili kot da bosta odpadli. No, to se dogaja pri vseh vozilih, le pri spa?kih je bilo to posebej izrazito. Torej, ?e ima? ?iroke pnevmatike, se v takem primeru vozi? pravzaprav po zunanjem robu. No, vozi? po celi pnevmatiki, le zunanji rob je precej bolj obremenjen. In ko zavije? v drugo smer, je precej bolj obremenjen notranji rob. In ?e ima? na cesti same ovinke, vozi? ves ?as samo po robovih. Edina re?itev ti je, da bolj napihne? sprednji pnevmatiki. Kar pa zna biti problem, ko pa enkrat res pride? na ravno cesto, ker ti pa potem pobere sredino.

 

Torej, ali o?je pnevmatike, ali pa redno prilagajanje tlaka v pnevmatikah glede na re?im vo?nje - ali bo ravna avtocesta (predpisan tlak) ali pa bodo sami ovinki (okoli +0,5 bar).

 

Koliko krat sem ?e rekel, da bi konstruktorjem (pa ne le vozil) za kazen dal, da morajo svoj izdelek eno leto uporabljati in servisirati. Naslednjega bi gotovo narisali druga?e...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.