Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

Napisano

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

 

Ostal brez nafte!?
Napisano

Ostal brez nafte!?

 

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

Napisano

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

 

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

Napisano

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

 

Pol pa sumim, da te egr zajebava, sm mel podobne tezave, na racunalniku ni zaznal napake dokler ni dokoncno krepnu ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.