Skoči na vsebino

Pomo? pri nakupu nove licence za nadgradnjo foruma


Bosti

Priporočeno sporočilo

Kot sem omenil ?e v temi o Mazda klubu, razmi?ljam o nadgradnji foruma na zadnjo razli?ico, to je 2.1. Omenjena licenca, ki omogo?a stalne nadgradnje foruma na nove verzije, stane 185 $ (37.000 SIT) - Invision Power Board.

 

Sam trenutno krijem stro?ke gostovanja na spletnem stre?niku in registracijo domene, nekaj pa bi prispeval tudi k nakupu nove licence za forum.

 

Donirati je mogo?e na naslednji ra?un:

 

Zbiranje donacij je zaklju?eno!

Vse, ki boste nakazali kakr?enkoli znesek, prosim, da se mi javijo na PM in vas bom objavil na listi donatorjev.

 

Vsem donatorjem lahko obljubim nekaj ugodnosti, ki bodo sledile po nadgradnji foruma in sicer dodaten prostor v galeriji slik ter email naslov na domeni mazda-si.net, s ?asom pa se bo na?lo ?e kaj.

 

Vsem se ?e vnaprej zahvaljujem za pomo? in vam obljubljam, da se bom maksimalno potrudil, da bo forum ?e bolj?i in lep?i kot je sedaj.

 

Bo?tjan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lista donatorjev:

 

vuk            2.000 SIT
Mazda323       2.000 SIT
David          2.000 SIT
apcih          2.000 SIT
pokycar        2.000 SIT
sammy          2.000 SIT
LabiGT         2.000 SIT
Kaalman        5.000 SIT
Mazda-mx3      5.000 SIT
BrainLess      2.000 SIT
Boss           5.000 SIT
wildcat        5.000 SIT
Grega_         2.000 SIT
mazda323f      2.000 SIT
Skupaj trenutno: 40.000 SIT

 

Vsem donatorjem se najlep?e zahvaljujem!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pridni fantje kar tako naprej ;)

 

saj se gre za dober vzrok :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lista donatorjev je ponovno a?urirana. Carji ste!  :rispekt:

ti :) povej ko ti bo dovolj ;)

 

da nau? preve? zbrou, bomo mogli pol piknik met :mi pijemoo: :cheers::danzoman::vesel:

 

p/s: ne tega sporo?ila preve? resno vzet :rozico:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neverjetno, v pi?lih 2 dneh smo zbrali 35.000 SIT, kar je dovolj za nakup nove licence. Zbiranje donacij sem zaklju?il, ker manjka le ?e malo manj kot 3.000 SIT, ki jih bom dodal sam.

 

Zelo lepo ste me presenetili, saj nisem pri?akoval take podpore in sem se o?itno zelo motil. Hvala! :rozico:

 

Nova licenca bo kupljena v za?etku naslednjega tedna in ?e bo vse posre?i bo danes teden forum ?e tekel na novi verziji, potem pa bodo sledile ?e manj?e grafi?ne predelave, da bo tudi vizualno lep?i. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na? forum si zaslu?i, da je vsaj tako kvaliteten, kot vozila proizvajalca MAZDA ! :)

 

?e pa rab? ?e kako moralno podporo pa samo povej :)

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.