Skoči na vsebino

Mazda 5 kompresor klime


Priporočeno sporočilo

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

 

 

Beja iz Zavrha pod Smarno Goro se ukvarja s takimi zadevami ... >> http://www.beja.si

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

stari za nas Mazda?e ti priporo?am na?ega Doktorja -Simon Pelko iz Medvod :prstgor: lahko vpra?a? za nasvet tudi Bo?tjana - Ajvarja je tudi pravi mojster . lp ale? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Beja iz Zavrha pod Smarno Goro se ukvarja s takimi zadevami ... >> http://www.beja.si

 

Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.

Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.

 

LP Rok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.

Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.

 

LP Rok

 

na ebayu je material 130 eur.....
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :

 

- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave

 

- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)

 

- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am

 

Ne kupuj in ne menjaj kompresorja, sklopka je povsem lo?en del in s stanjem kompresorja zares nima prav nobene vloge.

Na njej gre k vragu le elektri?no navitje, ki ga lahko obnovi vsak na pol ?iv elektromehanik.

Pri meni je to zrihtal Matja? Zalaznik, avtoelektrika Zalaznik. Nekam je dal previt, menda v Kranj, ampak on razstavi, sestavi vse skup nazaj, klimo nafila, stestira, pa je potem mir.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.