Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj, sem ?el na internet, in na?el

.

Stvar se kupi tudi v slo (tudi v spreju), in sicer na plastidip.si.

Prvo bi sprobal na feltnah, saj bi za te naj potreboval le 2+piskne (za cel avto juh je pa baje treba 12+).

Super stvar tega nanosa je to, da deluje kot folija, oziroma da se ga da z lahkoto odstranit, ?eprav se sam po sebi ?vrsto dr?i tudi gladkih, nepopeskanih povr?in...

 

Je to ?e kdo uporabljal? :):party0035:

Napisano

ti lahko pol vsak k ma 10sec cajta mal olup avto :P

 

?e prej ti ga pa z klju?em potegne :/

 

Sicer sem pa imel v mislih nekaj takega (plati??a "gun-metal grey", s tem, da bi pustil skrajno zunanjo plat golo :) ):

Objavljena slika

Napisano

?e prej ti ga pa z klju?em potegne :/

 

Sicer sem pa imel v mislih nekaj takega (plati??a "gun-metal grey", s tem, da bi pustil skrajno zunanjo plat golo :) ):

Objavljena slika

 

tole nebi zgledal slabo sploh ;)

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Majo pa v conradu 500ml piksno :) 4-5 nanosov naredi...

Mojo temo preglej mam slike kak zgleda ko se nanasa pa vse ;)

 

Mas pa stran - http://www.izberi-barvo.si - ko so celi avti prebarvani. Dejansko ce dqs 4 sloje lahko na 1cm das vap zraven pa nic ne bo. :cheers:

 

Pa na dipyourcar.com mas vse poteka pa how to-je da nardis v piko. Pac DIY napotki ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

V Conradu je v aprilu 25% popusta na plastidip >> http://goo.gl/lqBtks

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

An?e uporablja tako tehnologijo ?e nekaj ?asa, ampak njegova je TOP, avto enostavno pofarba in rata na koncu folija, ki je ne more? oddtrgati brez da zare?e? z no?em - in to olfo. Fora pa je da ne ve? sploh da to ni tista klasi?na folija, izgleda nalepljeno.

 

Je pa tako da ?e to dela? sam s spreji si gotov. Zadeva namre? ne pokrije nobenih vdrtinc, prask, lukenj ampak se vle?e enako vanj. Zato je potreben li?ar poprej da je zadeva kot mora biti.

 

Veliko uporabnikov potem jezno vle?e zadevo dol....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je pa tako da ?e to dela? sam s spreji si gotov. Zadeva namre? ne pokrije nobenih vdrtinc, prask, lukenj ampak se vle?e enako vanj. Zato je potreben li?ar poprej da je zadeva kot mora biti.

To sem tudi sam opazil. Ve?ina (tudi dolo?ene "firme", ki se s tem ukvarjajo) pa? o?isti, za??iti in pospreja. Po mo?nosti tam kjer je bilo za??iteno ni bilo dobro do roba in vidi? lahko ?e prej?njo barvo spodaj. Iz tega stali??a je folija ponavadi bistveno bolj?a. Osebno nisem bil pretirano navdu?en, ko sem videl te zadeve v ?ivo. Pa ne bom ni? omenjal firme, da ne bo kdo rekel, da sem pristranski.
Napisano

Eh, sem ?el v klet mal pregledat feltne, pa sem videl da vsaj na eni rob ni dovolj lep da bi se zdej neki ?minkiral. Sem pa tudi opazil da je matica na ?e enem ventilu po?ila, pa bom sam to zrihtal pa feltne gor. Mogo?e naslednjo sezono farbam :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.