Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

zanima me kako se odstrani stranski del lu?i kjer je pozicijska ?arnica pri Mazdi Premacy 2005 letnik.

Na vrhu je plasti?ni zati? z vijakom,ko ga odstranim in ho?em ven povle?i ta stranski del ne gre kot da ga ?e na spodnjem delu nekaj dr?i oz. je nekje zataknjen.

Pa ?e malo imam volan postrani na desno stran,optika bila narejena vendar se kar ni bolje, ali je mogo?e stabilizator ?tangica zani?(nobena ni mastna oz. da bi imela po?eno gumico) ker mi tudi trese spredaj scentrirane gume pri 110kmh do 130kmh?

LP.

Mazda Premacy 2.0DITD 74kw 2005
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e sam uredil zadevo  :) .

Ker pa vidim da nima noben mazde Premacy bom pralo?il za nekoga ki bo mogo?e potreboval informacije.

Oba stranska dela lu?i v kareih je pozicijska ?arnica w5w 12v morate odvija?iti zgoraj ?rn plasti?ni zati?.Ga povlegete ven in del lu?i potisnete mo?neje navzven.To je vse.

Kar se ti?e tresenja gum je bilo potrebno zamenjati stabilizator ?tangice.

 

Mazda Premacy 2.0DITD 74kw 2005
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je ?e kaj takega na kar moram bit pozoren?.

Ne vem, ker si ga nikoli nisem lastil... sem pa pred tremi leti izbiral med Premacyem in kapelcami (Picasso) pa so bili vsi trije Premacy-ji, ki sem jih ?el gledat rjavi tam okoli (en kar konkretno) medtem, ko pa kapelce so bile pa cele zato je bil tudi en od razlogov, da sem kljub druga?nemu prepri?anji vzel francoza.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?no pa gleda?, jaz jo imam pa razen rje in stabilizator ?tangic pri 250km + ni problema. Avto je pa bil delan v ?asu 323 in 626 mezde in je tako, enaka njima. ?e te pa ?e kaj zanima pa kar vpra?aj.

 

Glede pozicij pa imam jaz ?e staro kjer je blinker na zunanji strani.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?no pa gleda?, jaz jo imam pa razen rje in stabilizator ?tangic pri 250km + ni problema. Avto je pa bil delan v ?asu 323 in 626 mezde in je tako, enaka njima. ?e te pa ?e kaj zanima pa kar vpra?aj.

 

Glede pozicij pa imam jaz ?e staro kjer je blinker na zunanji strani.

Biv?a od Vuka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jest jo imam tudi in moram povedat da v 11 letih ni bilo niti ene ve?je te?ave z njo. Rje ni niti za vzorec, motor dela odli?no (1.8), je res pa da ima ?samo? 160.000 km. edina stvar, ki je ?la so ble ?arnice od osvetlitve armaturne plo??e, drugo pa samo redni servisi. :)

sigpic511251_1.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen,

moram ti povedati da mi ni ni? ?al ker sem kupil Premacy namesto 6-ke.Res je top avto tako po kvaliteti izdelave ter prostornosti.

Samo moti me rja na zadnjih kolotekih (wtf japonci?) res.

Pa velki servis naredi pri g.Pelkotu ti priporo?am.lp

Mazda Premacy 2.0DITD 74kw 2005
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.