Skoči na vsebino

Mazda premacy 2.0 DITD

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj problem je slede? ki ga lahko vidite na tem posnetku:


Dve grelni sve?ki niso delovale in sem dau notri vse ?tiri nove ker sem mislil da mi lu?ka otripa zaradi grelnih sve?k.
Prosim vas ?e za kak?no informacijo.
Hvala
Napisano

Takole podobno utripa ko injektorje stelas.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bom kar dr. Pelka vpra?al, ?e ti bo znal kaj pametnega svetovat! 

 

LP!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

No delno mi je uspelo re?it ta problem... uamenjau sem rele ki je zelene barve z oznako NF02 in 40A varovalko za grelne sve?ke ki je bila prekurjena... no po tej menjavi mi je lu?ka za cca 14 dni ugasnala in se potem ponovno nazaj pri?gala in sem opazu da mi kuri varovalke za grelne sve?ke... zgodi se pa do v primiru ?e se obrati motorja ve?krat zasu?ejo nad 3000 obratou... ko se pa vozi normalno da se ?altuje na max 2300 obratih pa zdr?i to brez problema
v ?em bi biu problem da mi kuri varovalke za grelne sve?ke???

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.