Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 5, dizel, l.2007

 

Te?ava se pojavi ob?asno, motor v prostem teku zgubi obrate (pod 500) in ali ?e nekaj ?asa deluje ali pa takoj crkne, z gasom pa ga ne zbudi?. Vidim da je ena izmed standardnih napaj te?ava z IMV ventilom, vendar meni to dela ne glede na ogretost motorja.

 

Edino kar sem do sedaj opazil je da tega ne po?ne na Agipov dizel. :blink: Takoj ko sem tankal na Petrolu se je te?ava pojavila nazaj. Je mo?no tako naklju?je? :glare:

Te?ava je samo pri nizkih obratih in res zgleda tako kot, da ne dobi dovolj nafte. ?e si ?e v gibanju ga lahko "zbudi?" tako da da? v prvo in spusti? sklopko da mu dvigne? obrate in potem dela normalno naprej.

 

Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja?

Napisano

verjetno imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale - da je razlog za napako kje tan?a? - je pa res "za lase privle?ena." Ne znam si predstavljati kako precizno natan?en motor bi moral biti, da bi zaznal tako majhne razlike. Dobro, da ima ostalih 99,99999 (in 9 se ponavalja) tako nenatal?ne motorje, da avtomobili delajo ne glede na to kje to?i? :) ?alo na stran...IMV je kriv.

Napisano

mazda 5, dizel, l.2007

 

Mehanik, ki mi ga je enkrat vmes pregledal zaradi tega mi je v tank dodal aditiv in bencin in naro?il da naj naprej tankam na "bolj?ih" pumpah. Stvar je o?itno delovala, nekako pa nebi bil rad odvisen od agipa in podobnih, sploh ?e grem kam dlje in me zanima kaj je razlog za tako obna?anje motorja?

 

In kateri mehanik ti je to predlagal? Mislim, bencin v dizela?a poleti, to ?e ni nek dober majstr...

 

In ker v Sloveniji nimamo naftnih vrtin, je vsa nafta uvo?ena. Pride z enim tankerjem, potem pa vse cisterne tja in razvozijo po Sloveniji. Velikokrat se tako vidi OMW cisterna na Petrolu ali Petrolova cisterna na OMW in podobno. V Ajdov??ino na Agip vozi Integral Lendava... Tam nekje pa so tudi cisterne z dr?avnimi zalogami, s katerimi upravlja Petrol, zato je Petrolova nafta manj primerna za zimsko obdobje in nizke temperature (pri -12C se ?e za?nejo te?ave). Tako da pojem bolj?e pumpe in slab?e pumpe je nekako, kako bi rekel, recimo takole: od nekoga, ki mu ni ?isto jasno, kaj se z vozilom dogaja...

Napisano

Mja, pustimo mehanika sedaj, o?itno nima izku?enj z mazdami.

 

Sedaj me bolj zanima oznaka ventila. ?al razen 09HPd ni na njem druge oznake, je pa "kraj?a" varjanta tega ventila.

Glede na TO stran naj bi na mojo pumpo (294000-0420) gor pasal ventil 294009-0260, ki se ga dobi za nekje 100e. Glede na stare teme ki sem jih prebiral je bil ta ventil par let nazaj 250e, so se cene zni?ale ali so na trg pri?li ponaredki?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.